Menimme tapailemani naisen kanssa treffeille pizzeriaan
Hän tilasi pizzan jossa on ananasta. Ja söi sen vielä kokonaan.
Taitaa jatkua sinkkuelämä taas jonkin aikaa.
Kommentit (28)
Jos ananas ei kuulu pizzaan, niin mites sitten persikka tai banaani? Kerran erään pizzerian listassa oli valmiina kana-curry-persikka-banaani -pizza, piti maistaa ja oli järjettömän hyvää!
Minulle treffikumppanin säilyke simpukat oli turn off. Ainoastaan tuoreet osterit ja simpukat on ok, mutta säilykkeestä pitsan päälle hyi oksetus! Ananaksen vielä ymmärrän.
Mä tilaan aina pizzan pelkällä tupla ananaksella ja juustolla.
Voi eiiiiiii!!! Tilasi annoksen ja vielä SÖI sen??? Mikä läskipossu! Miksei vain naisellisesti tilannut pizzeriassa salaattia. Tai vielä naisellisemmin, ollut syömättä ja vain katsellut sinun syöntiäsi? Minä ainakin saan mahani täyteen vain ruuan näkemisestä, kuten kaikki naiselliset naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kamala, kamalankamalaaakamalaa....
Itku ja hammasten kiristys, miten ollenkaan nyt pääset tästä yli ?
Kai sinulla on hyvä terapeutti, jos se edes vähän auttaisi....Jos nainen syö pitsan kerralla se ennustaa lihomista. Ja ananas ei kuulu pitsaan.
Mites, tilasiko mies salaatin? Jos ei, niin on ennuste miehen lihomisesta.
Todennäköisesti olet vaan lyhyt ja/tai ruma mies ja tuo oli joku kikka päästä sinusta eroon kun ei kehdannut suoraan päin naamaa sanoa
En ymmärrä näitä suomalaisten ananas-juttuja. Vaikka Italiassa tuskin on ananasta pizzoissa niin muissa maissa on eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Kuuluu silloin pizzaan jos siitä sattuu tykkäämään.
Miksi ananas ei kuulu pizzaan? Koska SINÄ et tykkää siitä pizzassa, joten kaikkien muiden pitäisi olla samaa mieltä? Vai mielestäsikö sen takia ananas ei kuulu pizzaan, koska se on hedelmä ja makea? Tomaatti on myös hedelmä ja sisältää sokeria, otatko pizzan ilman tomaattikastiketta?
Joten olet lapsellinen, tai provo joka ei ole koskaan käynyt treffeillä tai äärimmäisen typerä.