Feikkitittelisi vauvapalstalla?
Täällä kun näkee niin paljon kaiken maailman koulutettua väkeä, siis viestin perässä "t. lääkäri, t. biologi" jne., aattelin kysyä, onko teillä jokin vakiofeikkiammatti? Lekureita ainakin on suhteettoman paljon, akateemikoita (lol) samoin.
Kommentit (19)
Olen akateeminen nainen ja asun omakotitalossa Helsingin liepeillä. Mun ja miehen yhteiset vuositulot on n. 200t luokkaa.
Olen väittänyt olevani sairaanhoitaja, lääkäri, psykologi, juristi, sossuntäti, farmaseutti ja mitähän kaikkea... Puhtaan paskan jauhanta tulee niin helposti ja vikkelästi että en koskaan usko ketään joka allekirjoittaa viestinsä ammattinimikkeellä.
Olen väittänyt olleeni vaatekaupassa töissä, en ole ollut.
-Kauppatieteiden opiskelija, joka siis oikeasti olen
Olen pari kertaa allekirjoittanut omalla ammatillani kirjoittamani tekstit, mutta tuli niin paljon epäilyjä siitä etten oikeasti ammatiltani ole se mikä väitän olevani niin lopetin allekirjoittamasta sillä, kun tuntui niin hölmöltä yrittää todistella asiaa anonyymille provolle.
Olen kyllä väittänyt olevani äiti, naimisissa oleva vannhempi nainen ja maalainen.
Mitään ammattia en ole koskaan keksinyt, mutta olen myös usein viesteissäni antanut ymmärtää, että minulla olisi lapsia. Ei oikeesti oo.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 21:32"]
Olen pari kertaa allekirjoittanut omalla ammatillani kirjoittamani tekstit, mutta tuli niin paljon epäilyjä siitä etten oikeasti ammatiltani ole se mikä väitän olevani niin lopetin allekirjoittamasta sillä, kun tuntui niin hölmöltä yrittää todistella asiaa anonyymille provolle.
Olen kyllä väittänyt olevani äiti, naimisissa oleva vannhempi nainen ja maalainen.
[/quote]
Joo mä en kyllä usko hetkeäkään noita ammatteja viestin perässä, vaikka tosiaan ne saattaa joskus harvoin olla ihan totta.
t. Ap
Olen esiintynyt melkeen yhtä monen alan asiantuntijana kuin Helsingin yliopistosta löytyy kursseja. Mutta kerran sitten esiinnyin ihan omana itsenäni ja silloin ihmiset epäilivät minua eniten, se oli hauskaa. Olin kertonut että asun Helsingin keskustassa ja olen 26 vuotias viestinnän opiskelija blaablaablaa, ja sain useamman kommentin vastaukseksi että taidan olla wt yksinhuoltaja kontulasta.. Silloin ymmärsin että netissä ei nyt ainakaan itsenään kannata kirjoitella:D
Mä olen ihan oikeasti lääkäri. Juuri koskaan sitä ei uskota.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 21:27"]
t. Mies
[/quote]
Palstan yleisin feikkititteli. Kehutaan itsensä kaltaisia naisia ja heitetään "t. Mies" perään.
Koskaan muuloin minua ei ole epäilty kuin silloin kun allekirjoitin jonkun tekstin, että olen biologi. Ihan biologian laitokselta olen kuitenkin valmistunut. Joskus olen esiintynyt myös valelääkärinä, mutta sen olen aina aidosti ilmoittanut.
Bloggaaja, uskontohullu, koiravihaaja, WT vihaaja, aketeemisesti sivistynyt kurppa
Mitä ihmiset tuollaisesta feikkaamisesta saavat? Mielestäni paljon hauskempaa tuoda itsestään sellaisia puolia esille, mitkä nostavat kunnon raivon päälle mammoissa ;)
Kerrottuani jossain ketjussa esim. työstäni tai jostain ulkonäkööni liittyvästä, on iskenyt kauhea alapeukutus ja provohuutelu!
Psykomamma