Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäilen että esimies käyttää hänelle luottamuksella kertomani asioita minua vastaan.

Vierailija
22.11.2020 |

Vaikutti aluksi mukavalta, ymmärtäväiseltä ja tarttui asioihin joihin ei edellinen lotkauttanut korviaankaan. Edistikin joitakin asioita.
Alkukeskustelussa kerroin luottamuksella henkilökohtaisia asioita jotka vaikuttavat työhön. Kerroin myös osaamisestani kun hän kysyi mitä olen tehnyt jne.
Nyt tuntuu että hän käyttää nämä henkilökohtaisia asioita minua vastaan ja tekee asiat aivan päinvastoin kuin mitä ’lupasi’ tehdä. Kehui osaamista ja ’lupasi’ että saan enemmän vastuuta ja pääsen etenemään jne.
Tyhmänä ja sinisilmäisenä uskoin tähän että saan käyttää osaamistani paremmin ja pääsen opettelemaan uutta. Mutta mitä vielä...nyt toimii aivan päin vastoin. Epäilen että tämä liittyy niihin henk koht asioihin jotka hänelle kerroin.

Tyhmä minä, tiedän.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy keskustelemassa psykiatrin kanssa. Vainoharhaisuus on vakavaa.

Vierailija
2/2 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollainen esimies myös. Päällepäin kiva, kohtelias, ja positiivinen. Mutta sitten kun sain keskenmenon ja otin yhden päivän vapaaksi, selvisi hänenkin todellinen luonteensa. Seuraavana päivänä kun menin toimistolle, hän ja toinen esimies olivat selvästi puhuneet mun keskenmenosta, koska olivat molemmat niin vaivaantuneen näköisiä. Sitten mies kertoi kaikkien aikojen vitsin: miksi otit koko päivän vapaaksi, mä en ottanut kuin puoli päivää kun vaimo synnytti! Lätkäisin poissaololapun tiskille ja marssin pois kyyneleet silmissä. Juuri tuollaiset kaksinaamaiset tyypit on hirveimpiä. Avoimesti vïttümaisista tietää jo etukäteen ettei niille kannata mitään omia asioita kertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla