Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa pitää lapsen, minä en ehkä

Vierailija
25.03.2014 |

Olemme opiskelijapariskunta ja meillä on työpaikat valmiina kun valmistutaan. Kävi nyt sitten niin että olen raskaana ja mies haluaa pitää lapsen mutta itse olen epävarma. Miehelle lapsi olisi (omien) toiveiden täyttymys ja voin toisin sanoen luottaa siihen että hän on mukana sataprosenttisesti. Mutta minä en taas ole niinkään varma jos haluan lapsen tässä vaiheessa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Sinä elämä, annoit minulle 
tämän tehtävän. 
Enkä minä rohjennut siitä kieltäytyä. 

Hiukset ovat vielä kosteat, käsi haroo tyhjää. 
Minun tehtäväni on 
tarttua tähän käteen 
ja taluttaa koko alkumatka. 

Pie´neksi tunnen minä itseni, 
vielä pienemmäksi, 
kuin tämä vastasyntynyt." 

-Eeva-Liisa Kantola 

Tämä runo tuli mieleeni. Kyllä elämä kantaa ja asiat luviutuu. Toki on iso muutos ja hyvä että pohdit, mitä haluat. Koska miehesi haluaa lapsen kovasti, en näe syytä että sitä häneltä vietäisiin, koska lapsi on jo tulossa. Elämä kantaa, kaikkea hyvää teille! <3

Vierailija
2/4 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen takiako et haluaisi lasta pitää koska työpaikka odottaa valmistumisen jälkeen? Ymmärrän, että mietityttää, mutta jos tuollaisessa tilanteessa ei lapsen anna tulla mikä tullakseen, niin milloin?! Lapset ei tule välttämättä silloin kun niitä tilaa ja olisi se paras hetki lapsille. Meilläkin piti olla kaikki ok, ja lapselle paras hetki syntyä, lapsi syntyi ja minulla viikko sen jälkeen selvisi syöpä.

Ota sellainen asia huomioon, että mies voi lähteä jos abortin teet. Ok, sinä kannat lapsen, sinä synnytät, mutta se on myös miehesi lapsi! Jos mies jää vauvan kanssa kotiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon runon äärellä olen itse itkenyt moneen kertaan lähiviikkojen aikana. Meille tulossa lapsi (vasta kyllä viikolla 7 olen) elämäntilanteeseen, johon en olisi kyllä koskaan lasta toivonut. Mutta ei voi kun luottaa siihen, että elämä kantaa, vaikka se hyvin usein vaikeaa onkin luottaa.

Vierailija
4/4 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse olla kuin kolme kuukautta äitiyslomalla. Mies voi sen jälkeen jäädä vanhempainvapaalle ja vaikka hoitovapaalle ja sinä lähteä uraa luomaan. Ei ole ongelmaa.