"Harrastuksena" tatuoinnit
Minulla ja miehelläni on useita tatuointeja. Niitä on kerääntynyt vuosien saatossa pitkin kroppaa. Käsivarsiin vielä vähän enemmän. Aina on suunnitteilla joitain tatuointeja, joista kaikki eivät toteudu.
Olemme opettajia. Itse peitän töissä suurimmaksi osaksi kaikki tatuoinnin, joskus saattaa vilkahtaa. Mieheni kulkee ihan lyhythihaisessa t-paidassa surutta - ja ainakaan toistaiseksi kukaan ei ole valittanut.
Meillä on yksi tyttö. Hän saa aikanaan maksaa omat tatuointinsa itse ja vasta 18-vuotiaana - mieluiten vasta 20-vuotiaana.
Kotimme on tattootyylinen. Seinillä on tatuointimaalauksia ja sisustuksen päävärit ovat vahvoja: mustaa, punaista, turkoosia, limen vihreää ja valkoista.
Tämä on yksi tapa elää. Mitä ajatuksia herää?
Kommentit (25)
Mun mielestä saa ottaa mitä vaan tatuointeja. Ainoa mikä ahdistaa, on liian nuoren ottama iso tatuointi. Mieli kun saattaa muuttua moneen kertaan.
kiinahan on tunnettu elintarvikeskandaaleistaan. Voin vain kuvitella mitä paskaa ne työntää tatuointiväreihin. En ikinä laittaisi raskasmetalleja kuten lyijy tai elohopea kehooni vapaaehtoisesti.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 18:00"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 17:44"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 17:39"]
wt porukkaa.
[/quote]
mm. Kimi Räikkönen ja David Beckham on siis wt-esikuvia?
[/quote]
Mikäs heidän koulutustaustansa olikaan?
[/quote]
No ennemmin miljoonia tienaava urheilija, kun AV-palstalla pätevä perseaukinen akateeminen.
20: Juu, olen näistä myös lukenut. Ainakin toistaiseksi melko tutkimattomat tatuointivärit eivät ole kiistatta syövän aiheuttijia. Mutta tutkimusta on edelleen todella vähän. En kuitenkaan osaa syöpää pelätä. Oma mummo kuoli keuhkosyöpään tupakoimatta koskaan. Tutkimattomia ovat herran tiet. Sen verran olen ajatellut asiaa, etten vatsan parin isomman luomen päälle viitsi tatuointia hakattaa.
ap