OMG! Pitsireunaiset legginsit tulee taas:
Kommentit (21)
Pituudesta ensimmäisenä kommentoinut jatkaa: mielestäni leggareissa ei ole mitään vikaa! Leggingsejä on paljon erilaisia, hienoja ja rumia. Suurin osa pyöreämmistä tytöistä näyttää paremmalta mekossa/tunikassa kun on leggarit jalassa. Auttaa myös siihen ettei reidet hinkkaa vastakkain. Toinen vaihtoehto olisi pukea aina farkut jalkaan kesällä.. Leggarit on kuitenkin viileämmät. Sukkahousut taas monesti tyhmännäköiset kesällä, varsinkin jos haluaa käyttää esim avokärkisiä kenkiä tai sandaaleja.
Eli siis vika ei itsessään ole leggareissa, aika perusvaate, vaikkei välttämättä ihan supertrendikäs. MUTTA! EI: Shortsien kanssa, vajaamittaisena tai lyhyen paidan kanssa!! Tuolla säännöllä pääsee jo pitkälle.
Vaikka jotain myydään, ei sitä ole pakko ostaa.
Mullahan on tollasia kalsareita varmaan viidet. Siis välihousuja. Jee!! Kerranki muoti joka mulla jo on \o/
Joo en minäkää pitkät kalsarit jalassa lähtis baariin.Ainakaan niin että ei ole muutakun ne pitkät kalsarit jalassa ja biletoppi päällä.Joku raja siinä pukeutumisessakin oltava.
No, mun mielestä noi on kivat ja mä aion pitää niitä lyhyiden, puoleen reiteen ulottuvien, mekkojen kanssa ja tunikoiden kanssa ja voisin ihan hyvin mennä baariinkin.
Mitä vikaa on mustissa tiukoissa trikoissa? Lepattavalaheissako sitä pitäisi kulkea? En tykkää housuista, en omista yksiäkään farkkuja enkä muitakaan housuja, käytän mekkoja ja tunikoita kesät talvet, paljain säärinkö pitäisi mennä viileälläkin ilmalla mekon kanssa, jos ilma on kuitenkin niin lämmin, että sukkahousut ois liian kuumat.
Ja kuolkaa, mutta talvella mulla on melkein aina legginssit sukkahousujen päällö, koska muuten mulle tulee kylmä.
Ei toi pitsi, mut 3/4 leggarit on ihan kauheita.
Mun mummo ja äiti ovat sitten nyt muodikkaita, mä en
Mun mummo ja äiti ovat sitten nyt muodikkaita, mä en
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 10:05"]
[/quote]
Niinpä, ne on sellanen epävaate, siis miksi ostat niin lyhyitä mekkoja/tunikkoita että sinne pitää laittaa kesällä jotkut legginsit alle? Ymmärrän että talvella laitetaan jotain kun on niin kylmä, mutta ei silloinkaan voi kulkea ton pitusissa legginseissä. Lakatkaa ostamasta vaatteista joissa ette kehtaa kulkea jos ei laita jotain trikoita alle. Just toi pituus tekee niistä niin oudot. Noi legginsit ei oo "tulossa" muotiin, ne ei ole ikinä ollut muodissa eikä tule ikinä olemaan, väittäkää vaan mitä vaan.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 10:12"]
[/quote]
Niinpä, ne on sellanen epävaate, siis miksi ostat niin lyhyitä mekkoja/tunikkoita että sinne pitää laittaa kesällä jotkut legginsit alle? Ymmärrän että talvella laitetaan jotain kun on niin kylmä, mutta ei silloinkaan voi kulkea ton pitusissa legginseissä. Lakatkaa ostamasta vaatteista joissa ette kehtaa kulkea jos ei laita jotain trikoita alle. Just toi pituus tekee niistä niin oudot. Noi legginsit ei oo "tulossa" muotiin, ne ei ole ikinä ollut muodissa eikä tule ikinä olemaan, väittäkää vaan mitä vaan.
[/quote]
Mua sitten jaksaa huvittaa nää leggings-vihaajat :D
Kesällä joudun pitkään leggingsejä koska selluliitit. Muuten en :( ihan itseeni saa syyttää siis
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 10:14"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En vihaa legginsejä, käytin niitä itsekin kun olin 15-16 vuotias. Silloin ne olikin ok. Ei myöskään haittaa yhtään jos muut niihin pukeutuu. En vaan ymmärrä niiden käyttötarkoitusta ja mikä niistä tekee hyvännäköiset tai tyylikkäät. Haluan toki ymmärtää, jos voit selventää mulle. Oon kyllä avoin kokeilemaan niitä taas jos kerrot millä tavalla pukeudut niihin niin että ne näyttävät hyvältä.
Eikä tule! Mulla on tuollaiset pitkänä, ja niitä pidetään talvella housujen alle. Minne ne kuuluukin.
Siis just toi pitsi tekee noista aluskalsarien näköiset.
Odotan jo kauhulla kun kesällä näkee noita ah-niin-muodikkaita alushousuja monenkin suomimamman päällä.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 10:12"]Lakatkaa ostamasta vaatteista joissa ette kehtaa kulkea jos ei laita jotain trikoita alle.
[/quote]
Niin. Lakatkaa ostamasta paitoja, joissa ette kehtaa kulkea laittamatta jotain rintsikoita alle. Ei mitään läpinäkyviä tai liian tuikkoja.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 10:20"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 10:14"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En vihaa legginsejä, käytin niitä itsekin kun olin 15-16 vuotias. Silloin ne olikin ok. Ei myöskään haittaa yhtään jos muut niihin pukeutuu. En vaan ymmärrä niiden käyttötarkoitusta ja mikä niistä tekee hyvännäköiset tai tyylikkäät. Haluan toki ymmärtää, jos voit selventää mulle. Oon kyllä avoin kokeilemaan niitä taas jos kerrot millä tavalla pukeudut niihin niin että ne näyttävät hyvältä.
[/quote]
En mä pukeudu leggingseihin (pukeudun kyllä kymmenisen vuotta sitten), mutta ei ne musta nyt mitenkään erityisen tyylittömät tai kauheatkaan ole. Mun mielestä se, näyttävätkö ne hyvältä, riippuvat asusta, kantajasta ja kokonaisuudesta. Kyllä mä hyvin ymmärrän niiden käyttötarkoituksen: se on peittää säärtä. Sukkahousuja ei moni halua pitää kesällä, en minäkään. Ei siinä mitään sen syvällisempää ole takana.