Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka konservatiivinen olet parisuhdeasioissa?

Vierailija
21.11.2020 |

Laske kuinka moneen vastasit KYLLÄ ja vastaa gallupiin.

Nyt siis kysytään juuri sinun mieltymyksistäsi, ei siitä hyväksytkö jonkun asian yleisesti.

Tässä kysymykset:

1. Haluan että mies on naista pidempi

2. Haluan että mies on naista rotevampi

3. Jos pitää valita, mies olisi mieluummin naista urasuuntautuneempi, kuin toisin päin

4.  Tykkään jos nainen on esteettisempi ja herkempi, mies jämäkämpi ja suoraviivaisempi

5. Mieluummin nuorempi nainen/vanhempi mies, kuin vanhempi nainen/nuorempi mies (ikäero voi olla vaikka 1-3v, tai enemmän, valitse itse)

6. On romanttisinta jos mies tekee aloitteen

7. Mies saisi olla enemmän se vievä osapuoli seksissä

Kuinka konservatiivinen olet parisuhdeasioissa?

Vaihtoehdot

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla. En pysty äänestämään.

Olen nainen.

Vierailija
2/15 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mä ajattelin konservatiivisen niin, että on puolison rinnalla myötä- ja vastoinkäymisissä. Samalla puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiteen ekaan kyllä.

M39

Vierailija
4/15 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan naisen. T. Nainen

Vierailija
5/15 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin nainen pidempi jos pitää valita.

Ei tarvitse olla. Kummatkin ok, olen itse aika hoikka.

3. Jos pitää valita, mies olisi mieluummin naista urasuuntautuneempi, kuin toisin päin

Riittää kun ei ole suurta eroa kumpaankaan suuntaan. En ole itse urasuuntautunut.

4.  Tykkään jos nainen on esteettisempi ja herkempi, mies jämäkämpi ja suoraviivaisempi

Sanotaan kyllä, mutta ei suurta kontrastia olisi toivomukseni.

5. Mieluummin nuorempi nainen/vanhempi mies, kuin vanhempi nainen/nuorempi mies (ikäero voi olla vaikka 1-3v, tai enemmän, valitse itse)

Ei ole merkitystä.

Ei, vaan se jos nainen tekee aloitteen.

Höpönlöpöä. Nainen vie ja mies vikisee!

Vastaaja mies, ja niin kuin osaatte vastauksista päätellä, ikisinkku.

Vierailija
6/15 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, mä ajattelin konservatiivisen niin, että on puolison rinnalla myötä- ja vastoinkäymisissä. Samalla puolella.

Tuo nyt on yleinen toivomus kaikilla?

Kuvitteletko että ei-konservatiivi toivoo puolison jättävän heti kun tulee vastoinkäymisiä?

Vierailija
7/15 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

6/7

Yksi meni "vikaan", tykkään nuoremmista miehistä. N35

Vierailija
8/15 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemän kyllää, olen tosin muutenkin konservatiivinen. Ei kiinnosta tai kosketa nykysekoilut. N45

Vierailija
9/15 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtiin 3-5 vastasin ei. Tykkään herkkismiehistä. Mieheni on raksamies, minä akateeminen. Olemme noin samanikäisiä.

Vierailija
10/15 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en pystynyt tosiaan äänestämään, niin vastaan sitten sanallisesti. Hyvällä tilastohuijauksen asialla on aloittaja, kun unohti nollan. :)

- ei ole väliä, olen ihastunut lyhyempäänkin. Mieluummin lyhyempi kuin paljon pidempi, mulle 185 on koetusti aivan liikaa senttejä vastassa.

- en pidä rotevasta äijämäisyysestä, vaan nimenomaan kapeasta ja feminiinisestä kropasta. Saa olla vaikka itseänikin hintelämpi, jos onnistuu.

- minä olen se uraohjus. Korkeakoulutus totta kai tulee olla, että ymmärtää jotain siitä mistä eniten haluan puhua, mutta jos jompikumpi luo uraa niin minä.

4. Tykkään jos nainen on esteettisempi ja herkempi, mies jämäkämpi ja suoraviivaisempi

- tykkään nimenomaan herkästä ja ujosta miehestä, jämäkkyys kuulostaa tosi hankalalta vänkyrältä ja suoraviivaisuus putkiaivoiselta.

- mieluummin nuorempi mies! Mulla on aina ollut nuorempi mies.

- minä teen aloitteet. Miehen tulee olla ujo ja herkkä.

- minä vien seksissä.

T. 1

Vierailija
11/15 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt on yleinen toivomus kaikilla?

Kuvitteletko että ei-konservatiivi toivoo puolison jättävän heti kun tulee vastoinkäymisiä?

En. Katselen asiaa omaishoitajan perspektiivistä. Ihan sama jotkut fyysiset ominaisuudet, mutta niiden ympärillähän tämä palsta nykyään pyörii. Lähden elämään.

Vierailija
12/15 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän paljon kyllä vastauksia teillä. Minä vastasin kohtiin 2, 6 ja 7 kyllä, muut on ihan sama.

Vierailija
13/15 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä nolla?

Vierailija
14/15 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin autistinen kysely, että en vastannut.

1) Pituudella ei ole minulle merkitystä, mutta jos mies olisi lyhytkasvuinen niin se hankaloittaisi arkea aika lailla. En ole koskaan tutustunut lyhytkasvuiseen mieheen, joka olisi herättänyt kiinnostukseni, joten en tiedä voisinko sellaiseen rakastua (lyhytkasvuisella tarkoitan ihmistä, joka ei ilman erityisjärjestelyjä pysty toimimaan arjessa, esim. ajamaan autoa tms).

2) Mitä tulee rotevuuteen niin minua viehättää ruumiinrakenne, jossa miehellä on luonnostaan leveät hartiat ja kapea lantio. Enkä pyytele tätä anteeksi, koska se viehättää minua ja olisin mieluummin yksin kuin miehen kanssa, joka ei herätä halujani.

3) Miten minä hyötyisin miehen urasuuntautuneisuudesta? Miksi haluaisin miehen olevan urasuuntautuneempi kuin itse olen? Omat urat, omat rahat, yhteinen elintaso.

4) En ymmärrä kysymystä.

5) 1-3 vuoden ikäerolla ei ole mitään merkitystä. Olennaista on ylipäänsä se, että on suunnilleen samanlainen elämäntilanne; molemmilla on esim. lapset tehtynä, jos niitä ylipäänsä haluaa, jne

6) En ymmärrä

7) En ymmärrä

Vierailija
15/15 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs 0? En vastannut yhteenkään "Kyllä"

-Nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi