Pukeudutko kuntosalille näin?
Kommentit (8)
Tietysti. Aina en laita toppiakaan niin näkee rintalihakset paremmin.
En. Mulla on vaaleankeltaiset trikoohousut, leopardibody ja valkoinen froteehikipanta johon mätsäävät rannekkeet ja nilkkurit.
Mitä mieltä olette miesten pukeutumisesta? Esim. college-housut ja t-paita. Oisko trikoot parempi? :)
Tääs oon mä lemppariasussani; http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/e5/dc/29/e5dc297666d768d6f1217e30c6a5fcd2.jpg
Lämpimällä ilmalla käytän myös tuollaisia lyhyitä toppeja kuin mitä kuvissa mutta käytän niiden kanssa pyöräilyhousuja, koska en ole noin hyväkroppainen. Helteisellä ilmalla kuitenkin nuo kuvien asut ovat ihan järkeviä, ei silloin halua laittaa kovin peittävää asua.
Nyt pukeudun trikoisiin ja johonkin hihattomaan toppiin, vartalonmyötäisiä trikoita myydään nykyään paljon ja juoksutrikoot ovat sellaiset, joissa on tasku mukana, siksi olen itse päätynyt niihin.
Joo . Mulla on painoa vielä 90 kiloa, mutta olen joka päivä peilin edessä seurannut, miten vatsalihakset alkaa hahmottua. Ihailevat katseet tuntuvat hyviltä.
Miten voi lihakset alkaa hahmottua kun on painoa 90kg? Mä olen treenannut 7kk, painan nyt 60kg eikä vieläkään mitään lihaksia erotu.
juu, pukeudun.