Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta urheilutrikoot näyttää kamalilta

Vierailija
25.03.2014 |

esim. nämä vaaleat:

http://instagram.com/p/l8jLRXGkZE/

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaset vaalean kyllä näyttää siltä ettei olis pöksyjä ollenkaan.

Mutta tummemmat urheilutrikoot paremmat!

Itse arastelin juoksutrikoita. Lenkkeilin ennen talvisin tuulihousut jalassa ja rohkeennuin ostamaan H&M:ltä 30 euron juoksutrikoot ja voi että miten paljon mukavempaa on lenkkeillä ne jalassa. Ei roiku housut ja mikään ei ole tiellä

Vierailija
2/11 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin eilen aivan toisentyyppistä vaatetta ostamassa kaupassa mutta huomasin, että urheilumuoti on muuttunut paljon pirteämmäksi. Toivottavasti laihdun pian sellaisiin mittoihin että voin ostaa itselleni pirteät juoksuleggingsit tai muuta kivaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ton päällä kyllä. Peppuansa se on näyttämässä - ja näyttävä kyllä onkin!

Vierailija
4/11 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaset trikoot, missä se haarasauma oikein pureutuu pakaroiden väliin on kyl kamalat. Housumaisemmat on taas ihan jees.

Vierailija
5/11 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

TollAne perse pitäs olla kaikilla naisilla! Nam

M26

Vierailija
6/11 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi vaaleat on rumat. Kaikki ne värikkäät ja kuviolliset on kivoja, samoin ihan perusmustat. Ja ovat myös todella mukavat lenkillä kun mikään ei purista tai kahise tai roiku. 

Vierailija
7/11 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti miten häiriintynyt perse.. jos olisin noin muodokas en IKINÄ pitäis tiukkoja housuja, se ihmisten tuijottaminen ahdistaisi.

Vierailija
8/11 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 15:16"]

Minä kävin eilen aivan toisentyyppistä vaatetta ostamassa kaupassa mutta huomasin, että urheilumuoti on muuttunut paljon pirteämmäksi. Toivottavasti laihdun pian sellaisiin mittoihin että voin ostaa itselleni pirteät juoksuleggingsit tai muuta kivaa. 

[/quote]

Mustakin on ihanaa ostella uusia urheiluvaatteita sitä mukaa kun laihdun. Käytän sitä oikein motivaattorina! Mutta jos sulla on pitkä matka niin osta ihmeessä juoksutrikoot jo nyt, ne on oikeasti tosi hyvät ja niitä löytyy isojakin kokoja. Ei kiinnosta ap:n kaltaiset kyylät ja heidän mielipiteensä mun housuista. :)

Vierailija
9/11 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 15:30"]

TollAne perse pitäs olla kaikilla naisilla! Nam

M26

[/quote]

Eli kaikkien naisten pitäisi olla latinoja treenaamisen lisäksi. Tuo perse on jo jotain mitä näillä geeneillä on vaikea saavuttaa edes koko loppuelämän kestävällä pepun treenaamisella. 

Mutta ihan mielellänihän olisin kyllä latino, ei siinä mitään.

Vierailija
10/11 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi, jos mulla olis noin tiukka perse, laittaisin itsekin päälle sitä korostavat trikoot. Ap.ta vituttaa, kun ei voi läskiseen ahteriin tunkea vaaleita urheilutrikoita

Vierailija
11/11 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No noi vaaleat on kyllä tosi härskit. En pukisi niitä päälleni edes tolla pyllyllä, voisi vähän tuntua kiusalliselta olla salilla. En tykkää esitellä itseäni.

Mutta niin, ei kaikki treenitrikoot ole rumia, riippuu ihan väristä ja kuvioinnista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän