Kuinka monta sushipalaa syöt kerralla?
Kysymys otsikossa. Minä otan yleensä 15 palan setin jossa on 10 nigiriä ja 5 rullaa. Nälkä lähtee ja pysyy myös poissa hyvän aikaa.
Kommentit (77)
Nigirit on mun suosikkeja ja lounaaksi syön yleensä 6 kpl setin. Se on aika hyvä määrä, sellainen kevyt lounas ei ähkyä. Jaksaisin luultavasti 8 kpl jos yrittäisin.
Minä ainakin syön sushia yksi pala kerrallaan. Sitten otan seuraavan, ja seuraavan, jne.
En ole ikinä maistanut sushia, eikä tee edes mieli.
10-15 kpl.
Kerran söin buffassa 20 ja se oli liikaa. Meinasi taju lähteä ja olin nukahtaa iltapäivällä työpöydän ääreen :) Ois pitänyt päästä ruokaperäsille sen jälkeen.
Jos ei buffet niin 12-15 nigiriä. Jos buffet, niin isokin määrä voi mennä ilman ongelmia. Olen 100 kiloinen urheilullinen mies.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä maistanut sushia, eikä tee edes mieli.
Jos pitää kalasta niin hyvä sushi on taivaallista.
Söin juuri sushibuffetissa 18 kpl. Ei tuntunut missään, ei tullut mitään ähkyä. Olen keski-ikäinen nainen, vyötärönympärys 63 cm.
Buffetissa jotain 20, mutta en työnnä kaikkia kerralla suuhun.
Käyn syömässä sushia yleensä buffetissa, joten siellä syön niin paljon kuin jaksan, yleensä siis 15-25 palaa. Onhan se paljon, mutta käyn buffetissa harvoin.
Tänään ja yleensä syön 12 palaa. Se on viittä vaille liikaa. Pystyn myös syömään 13 palaa, mutta siitä tulee ähky.
Buffetissa yleensä 40-50kpl ja siihen vielä kanat kylkeen.
Miäääs kirjoitti:
Buffetissa yleensä 40-50kpl ja siihen vielä kanat kylkeen.
Herkutteletko Hämeessä, kun jo ehdit yli kahdeksan vuotta sitten aloitettuun ketjuun?
Jos vain nautiskellaan, niin 50 - 60, jos on nälkä, niin 70 - 80. Sushibuffa on ihan suosikkipaikka ja pari kertaa kuukaudessa tulee tuo setti syötyä.
5-8.