Kuinka monta sushipalaa syöt kerralla?
Kysymys otsikossa. Minä otan yleensä 15 palan setin jossa on 10 nigiriä ja 5 rullaa. Nälkä lähtee ja pysyy myös poissa hyvän aikaa.
Kommentit (77)
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 18:18"]En tiedä, en ole maistanut. Tai edes nähnyt livenä.
[/quote]
Tynnyri vai perähikiä?
Tyypillisesti otan 12 palaa kun en kehtaa ottaa enemmän, mutta voisin luullakseni syödä jopa 50 jos niikseen tulisi. Ennätys on ehkä jossain 30 paikkeilla, eikä sen jälkeen ollut edes mitenkään liian täysi olo (kyseessä siis illallinen joka kesti jokusen tunnin).
Siinä tuoreessa kalassakin voi olla loisia.
Kiva sitten kun tulee raskaana ollessa lapamatoja tms.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 18:45"]Siinä tuoreessa kalassakin voi olla loisia.
[/quote]
Niinpä, aika kamalaa.
-raskaanaoleva sushinpopsija
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 18:45"]
Siinä tuoreessa kalassakin voi olla loisia.
[/quote]
Lapamatoja esiintyy vain tietyissä kalalajeissa (esim. hauki, ahven, made), mutta ei lohessa, jota sushissa useimmiten käytetään
Suomessa tehdyt sushipalat ovat niin säälittävän kokoisia, että ei se 15 kpl vielä mikään kovin suuri saavutus ole pieneltäkään naiselta. Yleensä 12-15 kpl setin otan, hinta nimittäin aika huikea monesti. Etenkin kun laatu ei aina niin kovin kummoista ole.
Japanissa menee ehkä 8-10 kpl mutta koko onkin usein tuplasti isompi ja maku monta kertaa parempi samoin valikoima, tietenkin.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 19:15"]
Suomessa tehdyt sushipalat ovat niin säälittävän kokoisia, että ei se 15 kpl vielä mikään kovin suuri saavutus ole pieneltäkään naiselta. Yleensä 12-15 kpl setin otan, hinta nimittäin aika huikea monesti. Etenkin kun laatu ei aina niin kovin kummoista ole.
Japanissa menee ehkä 8-10 kpl mutta koko onkin usein tuplasti isompi ja maku monta kertaa parempi samoin valikoima, tietenkin.
[/quote]
Käy SushiBar&Winessä, parhaat sushit ikinä <3
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 18:18"]En tiedä, en ole maistanut. Tai edes nähnyt livenä.
[/quote]
Tynnyri vai perähikiä?
[/quote]köyhä, perähikiä.
Tässä paraikaa syön 4 rullan settiä itsekseni (parikymppinen urheilijatyttö), taisi 25 palaa tulla yhteensä.tosin tunnin verran tässä ollaan jo lautasta tuhottu! Ihanaa
Teen itse, syön yleensä kerralla 2-3 rullaa.
Eihän 10 palasta tuu miksikään! Varmaan 20-30 palaa lounasbuffassa menee heittämällä
me ollaan täällä nissan micrassa suzukien kanssa...
Tänään kävin sushibuffetissa ja söin 37 palaa. :D Normaalipainoinen olen, mutta tykkään syyä! XD
Käyn sushibuffetissa jos sushia syön ja yleensä 18-20 palaa, hoikka olen jos se nyt jotain kiinnostaa.
Alkupaloiksi 4-5 kpl, keiton jälkeen. Pääruokana sitten jotain muuta. Olen normaalipainoinen toimistotyötä tekevä mies, joka harrastaa 4 x 1h viikossa liikuntaa kunnon ylläpitämiseksi.
En tiedä, en ole maistanut. Tai edes nähnyt livenä.