Sivut

Kommentit (53)

Vierailija

Uudesta televisiostasi luultavasti kuvataan sua koko ajan. Vapaa-ajat makaat sohvalla muna kädessä ja hymyilet mielenvikaisesti. Ikämies, äitimuorisikin häpeää mokomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Miksi uskoisimme että itse olet edes se mitä annat tänne ymmärtää .. paskat, et ole joku mamma vaan vanha ukko ja luulotautinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Linkitä tähän kyseinen ketju, niin arvioimme onko aihe uniikki.
Olen puhunut sen verran avoimesti tässä omista asiostani etten enää viitsi.  Muutenkin oikeasti on helpottanut asian purkaminen tähän. Enköhän mä jatka tästä elämääni. Ap

Vierailija

No, et saa tietää asian laitaa joten miksi vaivata päätä? Koskaan kaikki eivät tule pitämään sinusta. Tärkeintä on olla sinut oman elämänsä ja ratkaisuidensa kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ihmiset tosiaan näyttelee neutraalia naamaa niille ihmisille joiden kanssa on tultava toimeen olosuhteiden pakosta kuten työkaverit, sukulaiset, lapsiin liittyvät ihmiset yms. Ja varoo aiheuttamasta mitään draamaa itselleen vähemmän merkityksellisten asioiden joihin ei itse voi vaikuttaa vuoksi kuten esimerkiksi sukulaisten kumppanit.
Jep, epäilen että miehen sisaruksissa on pari hyvää ehdokasta. Olen surullinen. Kommentin pointti oli pohjimmiltaan se, että miehenäni olisi heittänyt minut aikaa sitten pihalle. Kun todellisuus on sitä että olisin ajat sitten jo lähtenyt, jollei mies olisi saanut ylipuhuttua ja koska meillä on lapsia. Ap

Mutta eihän sillä ole mitään uutisarvoa, että miehen sisaruksen mielestä tulokas joutaisi lähtemään. Eikö se ole paremminkin oletusarvo?

Jos vielä totuus on päinvastainen, niin eikö sen pitäisi toimia sinulle lohdutuksena? Tiedän kyllä miten inhottavaa on joutua miettimään, kuka ympärillä on kaksinaamainen, mutta älä anna mennä ihon alle yhtään enempää kuin on pakko.

Minua miehen sisko piti orjuuttajana ja siipeilijänä vaikka päin näköä oli sievästi. Vähänkö minua ilahduttaa kun eron jälkeen ex on koko ajan ollut rahapulassa, kun ostaa kaikkea kallista turhaa, mitä ei olisi kehdannut kotiin kiikuttaa minun aikanani. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi uskoisimme että itse olet edes se mitä annat tänne ymmärtää .. paskat, et ole joku mamma vaan vanha ukko ja luulotautinen.
Miksi olisin vanha ukko? Olen ihan oikea ihminen ja ymmärrän että tällaisella palstalla kaikki menee helposti provoilun piikkiin. Joka tapauksessa tää ketju on ihan totta ja toivoisin ettei olisi. Ettei olisi tarvinnut lauantai-iltaa viettää kyynel silmässä. Oli ihan muita suunnitelmia. Mutta eiköhän tää tästä. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ihmiset tosiaan näyttelee neutraalia naamaa niille ihmisille joiden kanssa on tultava toimeen olosuhteiden pakosta kuten työkaverit, sukulaiset, lapsiin liittyvät ihmiset yms. Ja varoo aiheuttamasta mitään draamaa itselleen vähemmän merkityksellisten asioiden joihin ei itse voi vaikuttaa vuoksi kuten esimerkiksi sukulaisten kumppanit.
Jep, epäilen että miehen sisaruksissa on pari hyvää ehdokasta. Olen surullinen. Kommentin pointti oli pohjimmiltaan se, että miehenäni olisi heittänyt minut aikaa sitten pihalle. Kun todellisuus on sitä että olisin ajat sitten jo lähtenyt, jollei mies olisi saanut ylipuhuttua ja koska meillä on lapsia. Ap

Mutta eihän sillä ole mitään uutisarvoa, että miehen sisaruksen mielestä tulokas joutaisi lähtemään. Eikö se ole paremminkin oletusarvo?

Jos vielä totuus on päinvastainen, niin eikö sen pitäisi toimia sinulle lohdutuksena? Tiedän kyllä miten inhottavaa on joutua miettimään, kuka ympärillä on kaksinaamainen, mutta älä anna mennä ihon alle yhtään enempää kuin on pakko.

Minua miehen sisko piti orjuuttajana ja siipeilijänä vaikka päin näköä oli sievästi. Vähänkö minua ilahduttaa kun eron jälkeen ex on koko ajan ollut rahapulassa, kun ostaa kaikkea kallista turhaa, mitä ei olisi kehdannut kotiin kiikuttaa minun aikanani. 

Joo no meillä on melko pitkä parisuhde, en voi itseäni tulokkaaksi sanoa kun on perhettäkin jne. Ja voihan olla että se oli joku ystävistäni. Vaikeampi heistä kuitenkaan uskoa. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä ne tunnisteet ovat? Nettideittisivuston nimimerkkisi vai naapurin vihaisten koirien nimiä vai kengännumerosi?

Minusta on kerrottu nimikirjaimet, työpaikka, asuinkunta, autoni merkki, malli ja rekkari. Yp on poistanut viestit sekunneissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna olla. Mitä väliä?
Ei sillä olisikaan väliä jos tietäisin kuka. On ihan ok jos ihmiset ei ymmärrä meidän valintoja. Mutta haluaisin kuitenkin tietää jos mun kaveri tai sukulainen halveksii mua noin vahvasti selän takana, vaikka päin naamaa näyttelee ystävällistä. Varmasti sinäkin haluisit tietää lähipiiriisi kuuluvista ihmisistä.

Itseasiassa mielummin olen lähipiirini kanssa vaikka näennäisen hyvissä väleissä kuin aloitan jonkun vuosien katkeruuskierteen. Ei sen läheisen mielipide sinusta muutu vaikka sinä asiasta saatkin tietää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna olla. Mitä väliä?
Ei sillä olisikaan väliä jos tietäisin kuka. On ihan ok jos ihmiset ei ymmärrä meidän valintoja. Mutta haluaisin kuitenkin tietää jos mun kaveri tai sukulainen halveksii mua noin vahvasti selän takana, vaikka päin naamaa näyttelee ystävällistä. Varmasti sinäkin haluisit tietää lähipiiriisi kuuluvista ihmisistä.

Itseasiassa mielummin olen lähipiirini kanssa vaikka näennäisen hyvissä väleissä kuin aloitan jonkun vuosien katkeruuskierteen. Ei sen läheisen mielipide sinusta muutu vaikka sinä asiasta saatkin tietää.
Ei minullakaan ole kiinnostusta aloittaa katkeruuskierrettä. Enkä vaadi että mielipide muuttuisi. Mutta en enää hänelle haluaisi puhua omista asioistani mitään. En tietenkään nytkään puhu suurimmasta osasta asioistani, - ehkä hän ei ajattelisi yhtä ilkeästi jos tietäisi tilanteiden kaikki puolet -, mutta jatkossa haluaisin silti paremmin suojella itseäni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna olla. Mitä väliä?

Ei minullakaan ole kiinnostusta aloittaa katkeruuskierrettä. Enkä vaadi että mielipide muuttuisi. Mutta en enää hänelle haluaisi puhua omista asioistani mitään. En tietenkään nytkään puhu suurimmasta osasta asioistani, - ehkä hän ei ajattelisi yhtä ilkeästi jos tietäisi tilanteiden kaikki puolet -, mutta jatkossa haluaisin silti paremmin suojella itseäni.

En vieläkään pääse kärryille, että miten hänen mielipiteensä - siis pään sisällä liikkuvat ajatukset - mitenkään vaikuttavat sinun elämääsi. Ymmärrettävästi elämässäsi koet haasteita, jos yrität kantaa vastuun myös toisten myrkyttyneistä mielistä. Kukaan ei miellytä kaikkia ja se, vaikka jossain av:lla juttelisi puolihuolimattomasti tunnistamattomasti, ei pitäisi kyllä tervettä itsetuntoa noin paljon murjoa.

Vierailija

Olet naivi  . Kaikki ei voi tykätä   samoista ihmisista.  Pitää vaan sopeutua.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat