Sivut

Kommentit (53)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Suomessa asuu 5 miljoonaa ihmistä. Paljon on samanlaisia tilanteita. Tuskin kukaan kirjoittaa tänne tasan tarkkaan mikä tilanne on.
Takaan ettei ole toista tällaista tilannetta kuin meillä. T. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ihmiset tosiaan näyttelee neutraalia naamaa niille ihmisille joiden kanssa on tultava toimeen olosuhteiden pakosta kuten työkaverit, sukulaiset, lapsiin liittyvät ihmiset yms. Ja varoo aiheuttamasta mitään draamaa itselleen vähemmän merkityksellisten asioiden joihin ei itse voi vaikuttaa vuoksi kuten esimerkiksi sukulaisten kumppanit.
Jep, epäilen että miehen sisaruksissa on pari hyvää ehdokasta. Olen surullinen. Kommentin pointti oli pohjimmiltaan se, että miehenäni olisi heittänyt minut aikaa sitten pihalle. Kun todellisuus on sitä että olisin ajat sitten jo lähtenyt, jollei mies olisi saanut ylipuhuttua ja koska meillä on lapsia. Ap

Vaikea sanoa tilannetta tietämättä että olisinko itsekin sitä mieltä että olette hulluja kun olette vielä yhdessä, kuulostaa siltä että jotain suuremman luokan ongelmia on mitkä tavallisemman elämän eläjille vaikuttaa järjettömiltä valinnoilta. Ja ne asiat on sitten omassa päässä sen kohteliaisuuden etäisyyden takaa järkeilty niin että se joku joka ei ole omaa verta ja geenejä on ongelma josta kannattaisi hankkiutua eroon.

Ei kai tuota muuna voi ottaa kun reality checkinä. Ihmiselämä nyt vaan on sellaisista että jotkut kokee että joitain ihmisiä pitää sietää pakollisena pahana ja välillisenä seurauksena ja purkaa sitten sitä ristiriitaa kuka mitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ihmiset tosiaan näyttelee neutraalia naamaa niille ihmisille joiden kanssa on tultava toimeen olosuhteiden pakosta kuten työkaverit, sukulaiset, lapsiin liittyvät ihmiset yms. Ja varoo aiheuttamasta mitään draamaa itselleen vähemmän merkityksellisten asioiden joihin ei itse voi vaikuttaa vuoksi kuten esimerkiksi sukulaisten kumppanit.
Jep, epäilen että miehen sisaruksissa on pari hyvää ehdokasta. Olen surullinen. Kommentin pointti oli pohjimmiltaan se, että miehenäni olisi heittänyt minut aikaa sitten pihalle. Kun todellisuus on sitä että olisin ajat sitten jo lähtenyt, jollei mies olisi saanut ylipuhuttua ja koska meillä on lapsia. Ap

Vaikea sanoa tilannetta tietämättä että olisinko itsekin sitä mieltä että olette hulluja kun olette vielä yhdessä, kuulostaa siltä että jotain suuremman luokan ongelmia on mitkä tavallisemman elämän eläjille vaikuttaa järjettömiltä valinnoilta. Ja ne asiat on sitten omassa päässä sen kohteliaisuuden etäisyyden takaa järkeilty niin että se joku joka ei ole omaa verta ja geenejä on ongelma josta kannattaisi hankkiutua eroon.

Ei kai tuota muuna voi ottaa kun reality checkinä. Ihmiselämä nyt vaan on sellaisista että jotkut kokee että joitain ihmisiä pitää sietää pakollisena pahana ja välillisenä seurauksena ja purkaa sitten sitä ristiriitaa kuka mitenkin.

Niin, ymmärrän hyvin ettei ulkopuoliset voi meidän valintoja ymmärtää, meidän elämä on älypaata omastakin mielestäni ja olen tehnyt kaikkeni että se muuttuisi, mieheni laittaessa kapuloita rattaisin koska hän on tyytyväinen asioihin niin kuin ne on. Juuri sanoi minulle kun oli puhe onnesta, että hänellä on sitä, nimittäin onnea. Ehkä eniten järkytti ilkeyden aste joka siitä kommentista tihkui. On vaikea sovittaa sitä keneenkään niistä ihmisistä jotka sen olisivat voineet kirjoittaa. En tiennyt että meistä ajatellaan niin rumasti, toki olisi pitänyt järjellä ymmärtää.

Vierailija

Tuntuu varmasti tosi kurjalta, kun et tiedä ketä ne kaikki pskanpuhujat on, jotka päin naamaa esittävät jotain muuta. Ei kannata keskittyä siihen liikaa tai tulet pian vainoharhaiseksi kaikkia kohtaan. Ajattele vaikka niin, että ei ole maailman täydellisin tyyppi sekään joka miettii sun elämää sen verran että vaivautuu avautumaan siitä av:lle. Se on sun elämä, ei sen selän takana ilkeilijän.

Ihmiselämään mahtuu kaikenlaista, ja perus elämää halunneet ja sen saamisessa onnistuneet helposti ihmettelevät ja tuomitsevat vähän kaikenlaista peruskaavasta poikkeavaa. Toki sellaiset kannattaa siivota elämästä jotka eivät osaa olla empaattisia tai ovat ilkeitä, mutta itse kukin voisi paremmin jos keskittyisi lähinnä elämään omaa elämäänsä, ei miettisi niin paljon muiden elämiä tai sitä mitä muut minusta ajattelee. Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty, ainakin tuo jälkimmäinen.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Anna olla. Mitä väliä?
Ei sillä olisikaan väliä jos tietäisin kuka. On ihan ok jos ihmiset ei ymmärrä meidän valintoja. Mutta haluaisin kuitenkin tietää jos mun kaveri tai sukulainen halveksii mua noin vahvasti selän takana, vaikka päin naamaa näyttelee ystävällistä. Varmasti sinäkin haluisit tietää lähipiiriisi kuuluvista ihmisistä.

Vierailija

Mä tiedän, tunnen ja tunnistan paskanjauhat erittäin hyvin, mutta niin kauan kuin homma pysyy yleisesti tunnistamattomana paskanjauhamisena, annan olla. Tarkoilla tunnisteilla ja muilla tunnistettavalla tiedoilla teen rikosilmoituksen.

Vierailija kirjoitti:
Tuntuu varmasti tosi kurjalta, kun et tiedä ketä ne kaikki pskanpuhujat on, jotka päin naamaa esittävät jotain muuta. Ei kannata keskittyä siihen liikaa tai tulet pian vainoharhaiseksi kaikkia kohtaan. Ajattele vaikka niin, että ei ole maailman täydellisin tyyppi sekään joka miettii sun elämää sen verran että vaivautuu avautumaan siitä av:lle. Se on sun elämä, ei sen selän takana ilkeilijän.

Ihmiselämään mahtuu kaikenlaista, ja perus elämää halunneet ja sen saamisessa onnistuneet helposti ihmettelevät ja tuomitsevat vähän kaikenlaista peruskaavasta poikkeavaa. Toki sellaiset kannattaa siivota elämästä jotka eivät osaa olla empaattisia tai ovat ilkeitä, mutta itse kukin voisi paremmin jos keskittyisi lähinnä elämään omaa elämäänsä, ei miettisi niin paljon muiden elämiä tai sitä mitä muut minusta ajattelee. Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty, ainakin tuo jälkimmäinen.

Todella sekaisin täytyisi tuollaisen ihmisen olla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu olla huono ihminen?
Ei mua satuta anonyymin puskasta huutelijan mielipiteet. Että älä turhaan näe vaivaa. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Joo no sitä en jaksa edes ruveta miettimään että onko ilmiö laajempikin. Ei kai tässä tosiaan muuta voi kuin keskittyä omaan elämäänsä. Ap

Vierailija

Ehkä kirjoittaja ei pääse enää terapiaan ja purkaa omaa ahdistustaan täällä?

Oikeasti, rakkaimpia sukulaisia ovat ne, joita tapaa harvimmin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla. Sepä se. Pidän sukulaisistani. Pidän myös enemmän tai vähemmän niistä mieheni sukulaisista, jotka ovat todenäköisimmät kandidaatit. Ei tämä muuten tuntuisi niin pahalta. Ap

Vierailija

Mitä ne tunnisteet ovat? Nettideittisivuston nimimerkkisi vai naapurin vihaisten koirien nimiä vai kengännumerosi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu olla huono ihminen?
Ei mua satuta anonyymin puskasta huutelijan mielipiteet. Että älä turhaan näe vaivaa. Ap

Hali sulle, älä välitä tampioista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei minulla. Sepä se. Pidän sukulaisistani. Pidän myös enemmän tai vähemmän niistä mieheni sukulaisista, jotka ovat todenäköisimmät kandidaatit. Ei tämä muuten tuntuisi niin pahalta. Ap

Nyt vain tunne on jonkun sukulaisesi/ miehesi sukulaisen osalta yksipuolinen. Susta ei tykätäkään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä ne tunnisteet ovat? Nettideittisivuston nimimerkkisi vai naapurin vihaisten koirien nimiä vai kengännumerosi?
Mieheni harvinainen fyysinen ominaisuus yhdistyneenä pariin meidän elämän hyvin uniikkiin yksityiskohtaan. En jaksa millään uskoa että oli sattumaa. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Nyt vain tunne on jonkun sukulaisesi/ miehesi sukulaisen osalta yksipuolinen. Susta ei tykätäkään.
Juuri niin. Ja niin kuin varmaankin ymmärrät niin tuntuu pahalta. Tai oikeastaan edes se ei tunnu pahimmalta, ei me mitään sydänystäviä olla. Ehkä eniten tässä surettaa se että tällaista elämä vain on. Tuhannet ihmiset varmaankin nauttivat sellaisten ihmisten kanssa juttelemisesta jotka selän takana puhuvat heistä äärimäisen rumasti. Siinä on jotain hirveän surullista mutta mitäpä sille voi, ei yhtikäs mitään. Ap

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat