Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sarjakuvien ystäviä paikalla?

Vierailija
21.11.2020 |

- mummo
- kamala luonto
- B. Virtanen
- Nanna
- Asterix
- Lucky Luke
- Petri Hiltusen Väinämöinen

Tuossa joitakin suosikkejani, mutta osaisiko joku suositella jotain mikä on kirjastossa pölyttymässä, enkä tajua sitä sieltä ottaa kun on tuntematon?

Joku aikoo kuitenkin kohta kysyä kuka aikuinen lukee sarjakuvia. Vastaus on että mm. minä

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai täällä keskusteltiinkin lähinnä lasten sarjakuvista...noh, ei sitten mitään. Maus sentään mainittu

Höpö höpö. Aloituksessa manitsemani sopivat monenikäisille. Aikoinaan historian opettaja sanoi, että lukekaa Asterixia, siinä on paljon hyvää tietoa. Kun on tarpeeksi aikuinen, voi lukea vaikka Aku Ankkaa. Olisi muuten mielenkiintoista nähdä lapsi, joka pitää esim. Mämmilästä.  Itse olen lukenut niitä teininä, mutta tuskinpa lapsena olisi kiinnostanut. En usko lasten olevan sen kummemmin kiinnostunut B. Virtasestakaan. 

Kirjastossa olen nähnyt Ralp Königin sarjakuvia lasten osastolla, joten voihan sitä sarjakuvat määritellä lasten sarjakuviksi sitäkin kautta, mitä sieltä löytyy. 

Aika monessa lasten sarjakuvassa, kuten myös piirretyssä, on se vähän vanhemmille suunnattu sivujuoni, jota lapsista suurin osa ei edes huomaa. 

Ap. 

Vierailija
22/23 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joakim Pirinen on aika kova! Esim. Kaasua Komisario Likanen kannattaa lukea, mikäli sellaisen jostain käsiinsä saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Friikkilän Veljekset!

Ei hassumpi. Läski Freddyn kissa on kanssa aika kiva. Ap.