Että mua ottaa kupoliin, "äidit" jotka roikkuu
vieraiden miesten munissa, taas yksi "hyvä äiti ja vaimo" on niin rakastunut johonkin toiseen mieheen ja se pitää saada keinolla millä hyvänsä, eikö osata miettiä mitä tekee omalle perheelleen, lapsille ja sen miehen perheelle! Onneksi mies pisti jarrun ja sanoi että on vain ystävä! Ei muuta. Mutta tää "hyvä äiti" ei vaan luovuta kun hän haluaa.
Kommentit (13)
Monet nuoret äidit ovat niin itsekeskeisiä, jäi oma elämä elämättä ja lasten saannin jälkeen alkaa biletys. Niin surullista lasten takia : (
Hyvä äiti miettisi mitä tekee lapsilleen, lapset on vielä pieniä ja niitä on neljä. Miten heidän maailmansa mullistuu kun menettävät äidin tekojen takia joko äidin tai isän.
Hyvä äiti ei ajaisi itsekkäästi omaa haluaan ja tuhoaisi omaa avioliittoaan kunnollisen miehen kanssa joka rakastaa lapsiaan ja pitää heitä ykkösenä elämässään
Ja jos siinä omassa liitossa on äidillä hankalaa, selvittäisi asioita parisuhdeneuvojan kanssa, pyytäisi miehen mukaan sinne ja katsoisi voiko omaa liittoa auttaa.
Tyhmiä mammoja riittää, ensin rikotaan oma ja toisen parisuhde ja sitten ihmetellään kun lapsetkin reagoi.
Itsekkäitä
Jokaisella on oma elämänsä. Aika moni olisiko jopa puolet avioliitoista päättyy eroon, ei siinä rikkojia tarvita, jotkut kaatuu omaan mahdottomuuteensa.
Kaikilla ihmisillä ei vaan parisuhde onnistu ja silloin lähdetään hakemaan parempaa, se on kaikkien oikeus ja ihan fiksuakin.
Ainoa harmillinen seikka on jos on lapsia, mutta toki lasten on parempi elää vaikkapa äidin kanssa, kuin huonossa parisuhteessa jossa vanhemmat eivät kunnioita toisiaan, pettävät, juovat, on mielenterveys- tai huumeongelmia, väkivaltaa..
Toki sitten voi seurata uusiokuvioita jotka eivät aina ole parasta laatua lasten elää, surullisia rtapauksia on liian paljon missä inhotaan kumppanin lapsia, exiä yms.
Kannattaisi tietysti ajatella asioita etukäteen huolella, keskustella ennen muuttoa yhteen jonkun kanssa, ihan kaikista asioista..näyttää olevan että ihmiset eivät puhu keskenään, tulee usein yllätyksenä moni asia mitä toinen haluaa tai ei.
Taitavat vaan ihmiset olla niin mulle kaikki heti nykyisin, siinä ei paljon muiden, lastenkaan tunteita ajatella ja paljon ongelmia tiedossa tulevaisuudessa.
Itse olen niin onnekas, olen välttynyt niin monilta ikäviltä asioilta kun olen saanut kasvaa ehjässä hyvässä kodissa ja voinut myös omille lapsille tarjota saman.
Ehkä kannattaisi erota ensin ja sitten vasta alkaa metsästää uutta, tämäkin nainen on naimisissa ja mies on naimisissa. Nyt nainen kiukuttelee, kun hän haluaa tän miehen ja mies ilmoittaa että haluaa olla vain ystävä! Nainen on päättänyt saada miehen, ja miettii miten sen saa.
Ymmärrän kyllä että eroja tulee, mutta erotaan ensin ja haetaan sitten vasta uusi. Ja tyydytään niihin vapaisiin miehiin.
Pienellä paikkakunnalla saa lapsetkin kuunnella kun äiti hämmentää miesten kanssa, ne juorut! Ja kärsivät vielä enemmän.
Minun mies kertoi viikonloppuna että nainen oli taksissa yrittänyt iskeä hänet, mies on taksikuski. Tunnen naisen erittäin hyvin ja niin miehenikin ovat meidän vuokralaisia. Mieheni ei nyt vain vaihda minua ja erittäin hyvää suhdettamme johonkin pikkuvosuun. Mutta emme halua myöskään hankaloittaa sen perheen elämää, perheen isä on erittäin hyvä mies, raataa yötäpäivää taatakseen perheelleen hyvän elintason ja muutenkin kunnollinen mies!
Mutta minun kunnioitus kyseistä naista kohtaan on mennyt.
On kahdenlaisia ihmisiä: hyviä ja huonoja. Hyvät ihmiset tekevät hyviä valintoja, huonot ihmiset huonoja valintoja. Kaikkea ei tietenkään kukaan voi itse valita. Mutta tarkkailemalla ihmisen tekemiä valintoja, näet millainen hän on. Sitten saat itse valita, haluatko tuollaisen ihmisen elämääsi.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 10:16"]
On kahdenlaisia ihmisiä: hyviä ja huonoja. Hyvät ihmiset tekevät hyviä valintoja, huonot ihmiset huonoja valintoja. Kaikkea ei tietenkään kukaan voi itse valita. Mutta tarkkailemalla ihmisen tekemiä valintoja, näet millainen hän on. Sitten saat itse valita, haluatko tuollaisen ihmisen elämääsi.
[/quote]
Näyttääpä olevan myös yksinkertaisia.
Ap hyvä, muista seuraavalla kerralla pilkut, isot kirjaimet ja pisteet ;)
-ohis-
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 10:40"]
Ap hyvä, muista seuraavalla kerralla pilkut, isot kirjaimet ja pisteet ;)
-ohis-
[/quote]
Kiitos, ope!
Sorry vaan mutta lukihärö ei aina auta elämää! Tosin mulla oli ala- ja yläkoulussa, äikän ope joka viittas viis mun pilkuille ja pisteille. Merkkas ne kyllä aineisiin mut sain silti 9 ja kymppejä teksteistäni.
Onneksi kaikkien parisuhteeseen ei vosut pääse, kolmanneksipyöräksi.
Rehellisiä ja luotettavia miehiäkin siis on.
Minusta tuo hyvä äitiys ei liity asiaan? Vaimous vain :D