Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää ihmiset, joilla anteeksipyytelevä luonne

Vierailija
21.11.2020 |

Ei helvetti, pitää aikuisikään mennessä jokaisella olla terve määrä itsevarmuutta.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tavannut tuollaisia ihmisiä. Päinvastoin anteeksi ei pyydetä, vaikka olisi syytä.

Vierailija
22/28 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ärsyttävät sellaiset suoraselkäiset pohjanmalaiset, jotka laukovat suustaan ihan mitä vaan, ja sanovat sitten kehuen olevansa suoraselkäisiä ja suorasanaisia pohjanmaalaisia. Nämä ovat sellaisia norsuja lasikaupassa, ei mitään väliä kunka paljon niillä sanoilla vastaanottajaa loukkaa. HYVEHÄN SE SUORASANAISUUS ON NOITTEN MIELESTÄ.

EIVÄTKÄ OLE MUUTEN RASISTEJAKAAN, VAIKKA SELKEÄSTI SANOISSAAN IHMISIÄ ERIARVOISIIN RYHMIIN LUOKITTELEVAT!

HYVE!

Tämä myös, "olen liki pari kymmentä vuotta nyt tätä katua tässä arkisin kulkenut",,,, siis jokin vuosimäärä on jokin erityinen hyve myös asiassa kuin asiassa. Sitä ollaan niin kuin kasvettu jo kiinni... tai jotain muuta vastaavaa... 

On niin kuin eliittiin ja sisäpiiriin kuuluvaa jo.

Toisarvoisia asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, menen pois tuottamasta mielipahaa.

Vierailija
24/28 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minua taas ärsyttävät sellaiset suoraselkäiset pohjanmalaiset, jotka laukovat suustaan ihan mitä vaan, ja sanovat sitten kehuen olevansa suoraselkäisiä ja suorasanaisia pohjanmaalaisia. Nämä ovat sellaisia norsuja lasikaupassa, ei mitään väliä kunka paljon niillä sanoilla vastaanottajaa loukkaa. HYVEHÄN SE SUORASANAISUUS ON NOITTEN MIELESTÄ.

EIVÄTKÄ OLE MUUTEN RASISTEJAKAAN, VAIKKA SELKEÄSTI SANOISSAAN IHMISIÄ ERIARVOISIIN RYHMIIN LUOKITTELEVAT!

HYVE!

Tämä myös, "olen liki pari kymmentä vuotta nyt tätä katua tässä arkisin kulkenut",,,, siis jokin vuosimäärä on jokin erityinen hyve myös asiassa kuin asiassa. Sitä ollaan niin kuin kasvettu jo kiinni... tai jotain muuta vastaavaa... 

On niin kuin eliittiin ja sisäpiiriin kuuluvaa jo.

Toisarvoisia asioita.

Jokaisella on oltava jokin valhe jolla omaa arvoaan pönkittää, valhe tai toisarvoinen asia...

Vierailija
25/28 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut kyllä, että kun on joillekin ihmisille normaalin ystävällinen esim asiakaspalvelutilanteessa, nämä suhtautuvat jopa naureskellen tai eivät osaa ottaa sitä vastaan. Se on vain säälittävää, kun osa ihmisistä ei osaa alkeellisia käytöstapoja. Ystävällisyys ei ole naiiviutta ja heikkoutta. Tiedoksi kusipäisille käyttäytyjille. 

Vierailija
26/28 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ärsyttää huonotapaiset omaa tapaa oikeana automaattisesti pitävät päsmärit, ovat usein vielä tyhmiä. Monesti kiusaavat näitä usein itseään fiksumpia ei niin määräileviä ihmisiä. Ja todellisuudessa niillä heikko itsetunto monesti 

Vierailija
27/28 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää ihmiset keille ei omat asiat riitä, pitää muidenkin elämää alkaa elää :D

Vierailija
28/28 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitten lopettaisi sen, niin tunkisin sun firmaas töihin röyhkeästi? Ja en pyytelisi anteeksi olemassaoloani. Tulisin vaan sinne ja valtaisin yhden työhuoneen? Ai, se ei toimi? Ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi