Ärsyttää ihmiset, joilla anteeksipyytelevä luonne
Ei helvetti, pitää aikuisikään mennessä jokaisella olla terve määrä itsevarmuutta.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Miten aikuisikä itsessään lisää automaattisesti itsevarmuutta? Minulla ei ole mitään syytä olla itsevarma. Nuorempana olin itsevarmempi.
Siihen mennessä on täytynyt jo saada sellainen aikaiseksi. Todella, ei se itsestään tapahdu.
Ärsyttää muita kontrolloivat ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten aikuisikä itsessään lisää automaattisesti itsevarmuutta? Minulla ei ole mitään syytä olla itsevarma. Nuorempana olin itsevarmempi.
Siihen mennessä on täytynyt jo saada sellainen aikaiseksi. Todella, ei se itsestään tapahdu.
Ei minun huono itsetuntoni muille kuulu.
Pahoittelu ja muiden huomioiminen ovat hyviä asioita. Empatia on hieno piirre ihmisessä.
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelu ja muiden huomioiminen ovat hyviä asioita. Empatia on hieno piirre ihmisessä.
Eivät ole hyviä asioita kun toistuvat ihan liiallisesti. Esimerkiksi suojatietä ylittäessä ei tarvitse polvistua autoilijoiden eteen ja kävellä hihitellen voi että kun minä hupsu nyt menen tästä. Vaan selkä suorassa tiedostaa oman oikeutensa ylittää tie tieliikennelain mukaisesti.
No anteeksi nyt hirveästi, mä kun oon vaan tällainen.
Mitenkäs semmoinen hyvä itsetunto sitten saadaan aikaiseksi? Ap:n mielestä hyvä itsetunto on kai sitä, että piilottaa oman huonoutensa haukkumalla muita. Mutta miten se sitten oikeasti rakennetaan?
Kiitos kannustavuudestasi muutenkin, oi täydellinen ja itsevarma ap.
Anteeksi tämäkin kommentti, ehkä en ollut kyllin hyvä sanomaan sitä, kun en ole paikkakunnalla syntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole hyviä asioita kun toistuvat ihan liiallisesti. Esimerkiksi suojatietä ylittäessä ei tarvitse polvistua autoilijoiden eteen ja kävellä hihitellen voi että kun minä hupsu nyt menen tästä. Vaan selkä suorassa tiedostaa oman oikeutensa ylittää tie tieliikennelain mukaisesti.
Alapeukuttajat, taidatte ymmärtää asian ihan tahallanne väärin. Liiallisesta anteeksipyytelevyydestä ei tule mitään hyvää kenellekään. Ei tietenkään tarkoita, etteikö koskaan pitäisi pyytää mitään anteeksi jos on syytä. Onhan se hauskempaa ymmärtää tahallaan väärin, että pääsee riehumaan.
Jokainen pelkää, ettei kuulu joukkoon eli heihin, joilla on se oikea mielipide asioihin kuin asioihin.
En mä sulta kyllä mitään ole anteeksipyytämässäkään, että...
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää salakuvaavat siat.
Salakuvaavat siat?
Englannissa pyytelivät anteeksi tuon tuosta.
Liiallinen anteeksipyytely on seurausta lapsuuden traumasta, eikä mikään luonteenpiirre.
Vierailija wrote:
Liiallinen anteeksipyytely on seurausta lapsuuden traumasta, eikä mikään luonteenpiirre.
Joidenkin lapsuudessa poljetaan ihmisoikeuksia.
Oon kyllä samaa mieltä AP:n kanssa. Hirttäkää mut vaikka sitten.