Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko paikalla ketään kellä on tai on ollut syöpä?

Vierailija
24.03.2014 |

Missä järjestyksessä tutkimuksissa edettiin? Mitä tehtiin ensin?

Oliko hoitohenkilökunta yliystävällisiä ja varmisteli että seuraava lääkäriaika on varattu?

Oliko sinulla tunne että nyt ei kaikki ole jotenkin kohdallaan?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpoja peruukkeja löytyy osoitteesta www.ligthinthebox.com ja sen kanekalonin muovisuuden saa himmeämmäksi kuivashampoolla. Kortisoni tosin pyöristää kasvoja sen verran että rypytkin oikeavat ja voit huoletta hullutella millaisella peruukilla tahansa. 

Vierailija
22/28 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. :) Hyvää yötä!

Kiitti peruukkivinkeistä. Ihan vielä ei ole tarvetta..

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

15: selkäydinkasvain, joka tursui nikamien välistä ulos. Se leikattiin selkärangan vierestä, pistettiin paloiksi imettiin ulos. Selkärangan sisältä ei uskallettu tonkia, ja siellä se juuri muhii yhä ja välillä kipuilee. Näin minä sen röntgenkuvan, mutta en minä siitä oikein mitään tajunnut. Keuhkopussit siinä näkyi, sydän, selkäranka ja kylkiluut muistaakseni ja sitten iso valkoinen möttö kiinni selkärangassa.

Vierailija
24/28 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso valkoinen "rihmastoinen" läntti näkyi minulla...

Ap

Vierailija
25/28 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 23:57"]

15: selkäydinkasvain, joka tursui nikamien välistä ulos. Se leikattiin selkärangan vierestä, pistettiin paloiksi imettiin ulos. Selkärangan sisältä ei uskallettu tonkia, ja siellä se juuri muhii yhä ja välillä kipuilee. Näin minä sen röntgenkuvan, mutta en minä siitä oikein mitään tajunnut. Keuhkopussit siinä näkyi, sydän, selkäranka ja kylkiluut muistaakseni ja sitten iso valkoinen möttö kiinni selkärangassa.

[/quote]

Tai ehkä se möttö oli musta? En muista enää niin tarkkaan. Kyllä siinä näkyi selvästi, että on jotain, mikä ei siihen kuulu, varsinkin kun toisella puolella selkärankaa sellaista ei ollut. Lääkäri selitti minulle sen kuvan sisällön, kylläkin aika nopeasti. Lääkärillä oli joku uusi digitaalinen systeemi, johon ne kuvat talletettiin, ja hän oli innostuneempi laitteestaan kuin kuvistani.

Vierailija
26/28 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oudolta tuokin näytti. Ja vaan toisella puolella selkää. Ei kuitenkaan rangassa kiinni. Lääkäri puhui vain muutoksesta kun yritin kysellä. Voihan se pelkkää jotain muutostakin olla. Mutta magneettikuviin pääsin jo muutaman pv.n päästä.. niistä nyt vastauksia odotellaan..

Ap

Vierailija
27/28 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on munasarjasyöpä. Alkoi kipuilemaan ja sitten löytyi n.18cm kasvain munasarjasta, jouduin hätäleikkaukseen eli leikattiin noin viikon kuluttua kun oli löydetty. Ensiviikolla saan (toivottavasti) viimeiset sytostaatit ja sitten on kuvaukset ja jos mitään ei löydy niin tulee terveen paperit. Syöpäviite-arvot on onneksi laskeneet jo melkein terveen ihmisen tasolle ja kyllä minä uskon että ne terveen paperit tulee ensi kuussa.

Munasarjasyöpä on yleensä vanhempien rouvien tauti mutta minulle se tuli 21-vuotiaana. Yhtä helvettiähän tämä on ollut ja ja molemmat munasarjat ja kohtu jouduttiin poistamaan, eli biologisesti omia lapsia en tule koskaan saamaan :(

Vierailija
28/28 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastausten odottaminen on piinaa. Mutta se voi ihan yhtä hyvin olla vain joku nesterakkula, joka imetään tyhjäksi ja se siitä. Ja jos se on kiinteää kudosta ja jos kuvassa näkyi vain yksi muutos, se ei varmaankaan ole tehnyt mitään etäpesäkkeitä vielä ja saadaan leikattua pois. Hyvänlaatuinen kasvain ei välttämättä vaadi edes sädehoitoa, kasvaimen poistaminen leikkauksella riittää. Voimia sinulle ja monta monta tervettä vuotta vielä elettäväksi. Kyllähän tuo laittaa elämänarvot vähän uusiksi, vaikka olisikin helposti hoidettava toimenpide.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi