5 päivää ennen ovista seksistä raskaaksi?
Sis, tuskin kovin todennäköistä että tulisi raskaaksi jos yhdyntä ollut 5 päivää ennen ovulaatiota?
Kommentit (28)
Kalenterin ja tuntemusten. Nyt vaan huomaan että oikealka alavatsalla sellaista kiristelyä ja mietin..ap
Eiköhän sen huomaa ku menkat ei tuu, jos on raskaana. Turha vielä panikoida.
Eiköhän sen huomaa ku menkat ei tuu, jos on raskaana. Turha vielä panikoida.
Minäkin tulin raskaaksi noin 5 päivää ennen ovulaatiota. Ja tyttö tuli! :)
Ovulaation aika voi olla eri kohdin eri kierroissa. Jos tulee raskaaksi "5 päivää ennen ovista" niin silloin todennäköisesti ovulaatio onkin ollut siinä kierrossa hieman aiemmin. Aika harvan kroppa käy kuin kello niin, että ovulaatio tulee aina täsmälleen samana päivänä kiertoa ja kuukautiset alkavat täsmälleen samaan aikaan kaikissa kierroissa.
Itse tulin raskaaksi ja seksiä oli 5pv ennen kuin ovistesti näytti plussaa. Ei siis muuten ollut noihin aikoihin, sillä sairastuin mahatautiin niin ei seksi oviksen aikaan oikein napannut.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 22:07"]Minäkin tulin raskaaksi noin 5 päivää ennen ovulaatiota. Ja tyttö tuli! :)
[/quote]
Siis tarkennus: Meilläkin seksiä noin viisi päivää ennen ovulaatiota, josta raskaus sai alkunsa.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 22:10"]Ovulaation aika voi olla eri kohdin eri kierroissa. Jos tulee raskaaksi "5 päivää ennen ovista" niin silloin todennäköisesti ovulaatio onkin ollut siinä kierrossa hieman aiemmin. Aika harvan kroppa käy kuin kello niin, että ovulaatio tulee aina täsmälleen samana päivänä kiertoa ja kuukautiset alkavat täsmälleen samaan aikaan kaikissa kierroissa.
[/quote]
Ovulaatiotestit, oletko tietoinen semmoisten olemassaolosta?
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 22:10"]Ovulaation aika voi olla eri kohdin eri kierroissa. Jos tulee raskaaksi "5 päivää ennen ovista" niin silloin todennäköisesti ovulaatio onkin ollut siinä kierrossa hieman aiemmin. Aika harvan kroppa käy kuin kello niin, että ovulaatio tulee aina täsmälleen samana päivänä kiertoa ja kuukautiset alkavat täsmälleen samaan aikaan kaikissa kierroissa.
[/quote]
Ovulaatiotestit, oletko tietoinen semmoisten olemassaolosta?
[/quote]
Olen. Itsekin olen käyttänyt niitä. Ne eivät näyttäneet yhtään mitään minulla. Raskaaksi tulin silti.
Hyvä ystäväni tuli raskaaksi juurikin 5 pvää ennen ovista rakastelusta. Tyttö tuli!
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 22:03"]No itse tulin ja nyt rv 5+3
[/quote]samaa täällä
Ja kissanhännät. Ei sitä ovulaatiota voi tietää. On milloin on. Mahaa voi nipistellä ja valkovuotokin olla mitä milloinkin. Raskaaksi voi tulla milloin vaan. Juuri siksi, että ovulaatiokin voi olla milloin vaan ja jopa toisenkin kerran samassa kierrossa.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 22:29"]
Ja kissanhännät. Ei sitä ovulaatiota voi tietää. On milloin on. Mahaa voi nipistellä ja valkovuotokin olla mitä milloinkin. Raskaaksi voi tulla milloin vaan. Juuri siksi, että ovulaatiokin voi olla milloin vaan ja jopa toisenkin kerran samassa kierrossa.
[/quote]
Ovulaatio kahdesti? Niinkö ne kaksoset saa sittenkin alkunsa?
Oletko todennut ovulaation esim. ovulaatiotestillä vai ainoastaan kalenterin perusteella?