Pelaamme av-mammojen kesken Haydayta, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (37)
Voiks sitä siis pelaa vaan iphonella/ipadilla? Ei muulla?
Tänks! :D on se vaan vieläkin hienoo <3
-wt-inssi
Niistä saa tasopisteitä ja laivapisteitä ja rahaa. En ole kyllä vielä ymmärtänyt mitä hyötyä laivapisteistä on. Mutta tasopisteitä on tärkeää kerätä että pääset aina seuraavaan tasoon.
Täällä myös yksi Hayday-addikti. En kyllä kuulu av-mammoihin. Pitäisikin katsoa etä löytäisinkö teidät sieltä. :)
En ole ikinä ennen pelannut oikeastaan yhtään mitään, mutta lapset näyttivät minulle peliä ja jäin heti koukkuun. En käsitä itsekään. Olen hoitovapaalla joten on aikaa pelailla. (vaikka vähän lapsi häiritseekin) Yritän pelata kohtuudella, mutta kyllä joka päivä tulee pelattua jonkinverran.
Voi pelata muillaki kuin iphonella tai ipadilla, esimerkiksi samsungin älypuhelimilla yms. Pelin saa ladattua play-kaupasta.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 20:00"]
- Kuinka monta tuntia pelaatte päivittäin?
- Myönnättekö olevanne riippuvaisia haydaystä?
- Mitä hyötyä pelaamisesta on?
- Kärsiikö parisuhde pelaamisesta?
[/quote]
Pelaan Haydayta, mutta AV-mammojen naapurustoon en kyllä kuulu. Itseasiassa lopetin käytännössä pelaamisen viime vuoden puolella, mutta nyt taas innostuin uudestaan viimeisimmän päivityksen jälkeen.
Pelaamiseen ei ihan hirveästi mene aikaa, ja arkena se on aika rajoitettua. Pikemminkinn pelissä tulee käytyä monta kertaa päivässä muutama minuutti kerralla. Ja monesti jonkun muun toimen ohessa (aamiainen, TV:n katselu, lapsen läksyt). Parisuhde ei kärsi, mutta onhan se aika pois jostain tietysti.
- Kuinka monta tuntia pelaatte päivittäin?
- Myönnättekö olevanne riippuvaisia haydaystä?
- Mitä hyötyä pelaamisesta on?
- Kärsiikö parisuhde pelaamisesta?
Niiden kuuluu näyttää vihaisilta! Mutta possut ne vasta on vitsikkäitä xD
Onko teillä posliinit vai majavat?
Meidän naapuristo on oikee mukava siellä vaa kokoajan autetaan ja jutellaan satuin eksymään sinne viime vuonna kun etsin omaa naapuristoani ei sitten omaan ketään liittyny no ei sitte koskaa kyllästy ihan paras paikka ja mun nimi siin pelis on matilda,S farm sori tää temppuilee kokoajan sanojen kanssa t:hay day fani
Mitä hyötyä on laivatilausten toimittamisesta...
Oho, kylläpä on 2kk mennyt kuin siivillä mammojen kanssa pelaillessa. :D
- Lähiövalas