Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korvien huminaa

27.07.2006 |

Onko muita sellaisia, joilla korva/-t humisee loppuraskaudesta?

Itsellä jo 4:ttä päivää tuntuu toisessa korvassa ärsyttävää " huminaa" , jonka lääkäri tulkitsi liittyvän limakalvoihin ja loppuraskauteen. Tätäkö tämä on viimeinen kuukausi... Hulluksihan tässä tulee... =) Korva välillä kyllä avautuu, kun ottaa nenästä kiinni ja " puhaltaa" , mutta en ole varma, onko se syy siihen, miksi eilen oli illan päälle vatsa kipeä kun oli niin paljon ilmaa.

Raskausviikkoja on tällä hetkellä kasassa jo 36.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tulin kurkkimaan tälle puolelle, kunhan saisin sen pihkuran viivyttelevän plussan testiin...)

En siis oo just nyt raskaana (tai siis EHKÄ vkolla 4+) eikä nyt humise, mutta mulla edelliset raskaudet(kaksi kpl) oli korvien suhteen ihan järkkyjä. Mulla tais pohottaa korvissa yli puol vuotta, kuvailisin sanalla tuulitunneli. Huomasin jopa lenkeillä että en kuullut takaatulevien autojenkaan ääniä siltä pohinalta.

Limakalvot ne tais joo sen aiheuttaa, mulla lisäksi teki vielä sen, että pää (poskiontelot yms röörit) ei sietäneet saunomista, tuskin edes lämmintä suihkuvettä kasvoilla.

Toivotaan että pääset vähemmällä.

Vierailija
2/3 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko raskauden ajan, samoin edellisten raskauksien ajan. Nyt kolmas menossa raskaus menossa. Täytyy sanoa etä aika kurja vaiva, mutta onneksi liittyy raskauteen eli ei ole pysyvää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka viikkoja kasassa 28+1. Olen ihmetellytkin tässä viikon verran, että miksi ihmeessä oikean puolimmainen korva menee tukkoon välillä. Mutta ilmeisesti tämäkin vaiva kuuluu raskauteen. Odottelen siis ensimmäistä, joten ei ole aikaisempaa kokemusta. Kaikenlaisia vaivoja tämä raskaus teettää!