Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia seksiin liittyviä ohjeita (hauskojakin) vanhempasi ovat antaneet sinulle aikuisiällä?

Vierailija
24.03.2014 |

Meille kaikille tyttärilleen äiti on antanut neuvon, että heti seksin jälkeen kannattaa käydä pissalla. Muuten voi tulla emätintulehdus.

Hiukkasen nololta tuntui, kun äiti rupesi yhtäkkiä jotain seksineuvoja antamaan. :`D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaisia. Virtsaaminen seksin jälkeen ei kyllä liity mitenkään emättimeen (koska virtsa ei tule emättimestä), vaan sillä ehkäistään virtsatietulehdusta.

Vierailija
2/9 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emätintulehdus? No ei todellakaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle äiti antoi kondomipaketin, kun olin 13-vuotias saatesanoilla "Toivottavasti et tarvitse näitä pitkään aikaan, mutta kunhan muistat, että joka kerta käytät, koska se voi tärpätä kerrasta".

Olihan se noloa silloin, mutta tottahan äiti puhui :D

Vierailija
4/9 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoi laittamaan peilin makuuhuoneen kattoon.

Vierailija
5/9 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun odotin esikoistani, äitini neuvoi että seksin harrastaminen raskaana voi johtaa keskenmenoon...

Vierailija
6/9 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, ei mitään..! Mun vanhemmat ei ikinä, koskaan puhunu seksistä mitään. Vielä oudompaa olis, jos ne puhuis siitä mulle kun olen aikuinen. Ovat kaiketi tajunneet, että olen itse hokannut Tärkeimmät.. 

Vierailija
7/9 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi vakavana, ettei koskaan kannata mennä sänkyyn ensitreffeillä. Muuten mies pitää helppona eikä ole enää kiinnostunut. (no tottahan tuo)

Vierailija
8/9 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi käski käyttää ehkäisyä. No kyllähän me se itsekin ymmärrettiin.

Vierailija
9/9 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 19:43"]

Sanoi vakavana, ettei koskaan kannata mennä sänkyyn ensitreffeillä. Muuten mies pitää helppona eikä ole enää kiinnostunut. (no tottahan tuo)

[/quote]

Eihän ole totta.

Mutta fiksu neuvo sinänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan