Nahkavaatteet ongelma?
Mitähän tämän kanssa pitäisi tehdä?osaako kukaan auttaa?
Meillä mies leikkaa nahka-asuisten naisten kuvia lehdistä ja piilottaa niitä milloin minkäkin kaapin päälle, joista olen ne löytänyt. Lisäksi mieheni pitää salaa nahkahousuja farkkujensa alla teipilä kiinnitettynä, on jäänyt kiinni näistä. Myös naisten nahkatakkeja pitää sadevaatteidensa alla salaa. Olen kysynyt miksi ja mistä vaattee on peräisin. Ei osaa selittää mitään ja väittää nahkavaatteiden löytyneen roskista. Kummallista, kun kymmeniä nahkavaatteita löytyy roskista.
Tätä on jatkunut vuosia ja aina piti olla viimeinen kerta, mutta aina kärähtää. En jaksa enää tätä ja seksi ei toimi ollenkaan, tunnen ettei minua haluta, on loukkaavaa. Aina kärähtämisen jälkeen miehen suunnalta tulee pakkoyritystä seksiin, mutta lopahtaa.
Lapset jo isoja ja mies on luvannut ettei näitä löydä mistään enää, mutta aina löytyy. Tänään löysin 3 lehdestä leikkattua naisten nahkavaatekuvia. Mitä helvettiä pitäis tehdä ennenkuin oma mielenterveys on täysin mennyt. Luottamus on täysin mennyt. Eroko ainoa vaihtoehto? Eilen illalla yllätin mieheni ottamassa jääkaapin päältä lehdestä leikattua naisten nahkatakin kuvaa.
Pahimman ja ikävän tunteen tässä tekee tämä salailu
Kommentit (12)
Salailu loppuu kun hyväksyt miehesi fetissin. Äijäksi tykkää nahkavaatteista, so what. Leiki mukana, ties miten mukavaksi se osoittautuu.
En, ja en ?, mikä siinä,jos miehellä on NAHKAHOUSUT,hei tasa arvoa jos naisilla miks ei miehillä. Ollaan vaan niin s..piiip täytyis olla flanelip. vuosim.-51 kautunut, isoisän sarkahousut,takamus paikkoja täynnä ja käydä kerran viikossa kirkossa,ja äiti pesee pyykit,laittaa kuorii perunat,näille suloisille sohvapotuille,aina. .
Muuta neuvoa en osaa sun proplemaan,jos sulla on tai olis joku joka veis sut moottoripyörän kans, tyttökaveria,tai jolla olis joku tuttu ja , ja vaikka, muutenkin,,?. Ei se tietenkään ratkaise sun ongelmaan.
MP- jos kiinnostais,voisit itse olla"nahoissa" ja vois olla joku nahkahousupoika sarvissa .ajella,katsella,nuuhki,mitä kesän,ja jotain muutakin uutta. Ps.älä oota sataavuotta,päätä ite, vaikka joskus tuntuu, pärjäile, ihan oikeesti.
Yksi keino sinulla on käyttämättä vielä. Osta itsellesi nahkavaatteita. Esimerkiksi rintaliivit ja pikkuhousut nahasta maksavat alle 40 euroa. Saisitte sen seksin sujumaan. Jos se ei toimi, osta hänelle nahkainen kalukukkaro, jos sitten seksinne toimisi.
Kiinnostus eli fetissi ei ole tauti. Ja kun se ei ole tauti, siitä ei voi parantua. Vain sairaat voivat parantua. Minulla on pitsifetissi ja kumppani käyttää sitä hyväkseen. Minua viedään kuin pässiä narussa, kun hän ostelee itselleen niitä pitsihepeneitä.
Monille fetisisteille oma taipumus voi olla suurikin häpeän lähde, vaikka sinänsä mistään kovin erikoisesta ei olisikaan kyse. Ehkä voisit yrittää avata keskustelua miehen kanssa rauhallisesti ja tuomitsematta, jospa mieskin uskaltaisi siinä kertoa fiiliksistään. Tiedätkö itse mitään fetisismistä ilmiönä yleensä? Kannattaa ehkä ennen keskustelua itse tutustua vähän aiheeseen, jos mies tosiaan on tuon osalta niin kuoressaan, ettei pysty puhumaan asiasta. Sillä tavalla ainakin sinä voit pysyä rauhallisena eikä asia tule niin "shokkina", jos aihepiiri ei ole enää täysin vieras.
Kerro miehellesi, ettet tuomitse tai suutu, vaan haluaisit ainoastaan tietää missä mennään. Kerro, että sinusta on ikävää, jos mies joutuu salailemaan sinulta jotain itselleen tärkeää asiaa ja että haluaisit ymmärtää miestäsi paremmin, koska hän on sinulle rakas. Kerro, että salailu tuntuu sinusta pahalta.
Kuten edellinenkin vastaaja ehdotti myös minä kannustaisin osallistumaan jollain tavalla miehen kiinnostuksenkohteisiin. Mainitset viestissäsi sen, että mies nimenomaan itse pukeutuu näihin nahkavaatteisiin, joten hän ei välttämättä kaipaa sinun käyttävän nahkaa. Jos miehesi voisi avoimesti ja salailematta vaikkapa käyttää nahkahousuja tai muuten toteuttaa seksuaalisuuttaan yhdessä sinun kanssasi, se saattaisi myös parantaa teidän yhteistä seksielämäänne.
Onko niistä kuvista sinulle jotain haittaa? Häiritsevätkö ne sinua tai häiritseekö sinua se, että mies katsoo niitä? Kuvinahan ne ovat ulkopuolisen näkökulmasta täysin harmittomia. Ehkä löydätte keskustelemalla jonkinlaisen kompromissin, jos mies pystyisi lopettamaan salailunsa.
Toivottavasti tilanteenne ratkeaa. Salailu on varmasti miehellesikin raskasta.
N30
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 14:57"]
Yksi keino sinulla on käyttämättä vielä. Osta itsellesi nahkavaatteita. Esimerkiksi rintaliivit ja pikkuhousut nahasta maksavat alle 40 euroa. Saisitte sen seksin sujumaan.
[/quote]
Kannattaa ostaa itsellesi samanlaisia nahkavaatteita mitä niissä kuvissa on. Jos nahkahousut naisella kiihottavat, ei nahkahame välttämättä kiihota ollenkaan.
Luultavasti koko ongelma ratkeaa tuolla tavalla kuin itsekseen. Jäin tässä kyllä ihmettelemään tuota lehdestä leikkaamista. Mahtaako nykyään kukaan katsella paperikuvia kun internet on kuvia täynnä.
Tuossa edellä tulikin jo kerrottua ratkaisu "pulmaasi". Huomaatko? Sinun ei tarvitse olla kuin hiukan sallivampi, suvaitsevaisempi, ymmärtäväisempi ja myötämielisempi. Ja mikset olisi? Kyseessä on sentään oma puolisosi. Käännä tappio voitoksi. Suo puolisollesi tilaa toteuttaa omaa kiinnostustaan, ja tulet huomaamaan, että yhteiselämänne parantuu paljon. Meillä jokaisella on omat pikku perversiomme. Eikä siinä ole mitään pahaa. Oman itsensä tukahduttaminen voi johtaa vakaviin mielenterveydellisiin ongelmiin.
Myös minun mieheni pitää nahkahousuista valtavasti,itseänikin kiihottaa puristella punaisilla kynsillä hänen nahkaista etumustaan,kun laitan nahkahameen niin tiedän varmasti saavani illalla kyytiä makkarissa,mies kiihottuu myös pitikistä nahkatakeista,on heti kourimaassa kun sellaisen laitan
Noi nahkavaatteet on syvältä, jos niissä vaikka peraisee niin eihän se pierunhaju tule ulos kun siinävaiheessa kun ottaa housut poisM50+.
varmasti runkkaa niitä katsoessaan, osta hyvä ihminen itsellesi nahka juttuja ni alkaa miehes kulli herään sinua kohti
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 11:34"]Myös minun mieheni pitää nahkahousuista valtavasti,itseänikin kiihottaa puristella punaisilla kynsillä hänen nahkaista etumustaan,kun laitan nahkahameen niin tiedän varmasti saavani illalla kyytiä makkarissa,mies kiihottuu myös pitikistä nahkatakeista,on heti kourimaassa kun sellaisen laitan
[/quote] vautsi sinut kun saisin itselleni, kiihotun jo ajatuksesta
Ymmärsinkö oikein että olet kieltänyt mieheltäsi nahkavaatteet?
Minua myös kiihottaa nahkahousuiset naiset ja kuvat.Itsekin tykkään pitää nahkafarkkuja.Ostin vaimolle nahkafarkut, ja nyt naimme puolta useammin.Nahkahousuissa muhinut pillu ja pikkuhousut ovat äärimmäisen kiihottavia.