Lumene Lumo kokemuksia
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Sain näytteet seerumista ja päivävoiteesta eikä ne sopineet yhtään mun meikkivoiteen alle vaan saivat sen rullautumaan pahasti.
Tuo rullautuminen on lähinnä mietityttänyt, kaikki aiemmat Lumene seerumit eivät ole toimineet meikkivoiteen kanssa, ne ovat lähteneet rullautumaan. Pari näytepussia on nyt tuossa odottamassa kokeilua. Ihan kiva kuulla muidenkin kokemuksia. -ap
En käyttäisi ainakaan päivävoidetta. Sisältää silikonia, joka saa meikin kävelemään kesken päivän ja lisää mustapäitä.
Todella voimakas haju, kuten hajuvedessä. Kasvot polttelivat muutaman tunnin. Silmät kirvelivät. Kaikki roskiin, ostin 3 tuotetta😢
Vierailija kirjoitti:
Todella voimakas haju, kuten hajuvedessä. Kasvot polttelivat muutaman tunnin. Silmät kirvelivät. Kaikki roskiin, ostin 3 tuotetta😢
Mulle kävi täsmälleen samoin, eli tuotteet polttelivat mun iholla hapon tavoin. En siis todellakaan suosittele omien kokemusteni perusteella:(
Ihan ok tuotteita, meikit pysyy jne. Tykkäsin enemmän siitä edellisestä "kiinteyttävästä" sarjasta. Ei mielestäni ole voimakas haju.
Lumo yövoide - aamulla silmät turvonneet, iho punainen ja näppylöitä. En suosittele!
Ostin 14.1.2023 Sokos Myllystä Raisiosta Lumenen Lumo Vitaly yövoidetta. Olen aivan ymmällä, mitä ihmeen paksua jäykkää tuotetta purkista löytyikään, kuin kenkälankkia. Tuli kyllä mieleen että varmaan kuivannut purkkiin ja ikivanhaa? Pitää varmaa nyt heti lähteä pesemään kasvot, koska outo olo iholla. Kuuluukohan olla tuollaista? Kyllä kaikkea myydään.
Sain näytteet seerumista ja päivävoiteesta eikä ne sopineet yhtään mun meikkivoiteen alle vaan saivat sen rullautumaan pahasti.