Auttakaa nyt joku: MIKÄ mun bluetoothia vaivaa?
Eli siis, sain läheiseni vanhan iphonen(7) ja yritin kaikkeni, että olisin saanut yhdistettyä kyseiseen puhelimeeni bluetoothilla Sonyn kuulokkeeni, mutta ei onnistu, puhelin ei löydä kuulokkeitani, vaikka mitä teen. Vanhassa puhelimessa yhdistäminen onnistuin(vanha 5s) ja menin lukemaan applen ohjeistusta netistä, jos puhelimen bluetooth ei löydä laitetta. Noh siellä neuvottiin mm. "unohtamaan" muista laitteista kuulokkeiden yhteys ja tein työtä käskettyä: Menin vanhasta puhelimesta painamaan kuulokkeideni kohdalta "unohda tämä laite". No edelleenkään en pysty yhdistämään kuulokkeitani iphone 7, enkä muuten pysty yhdistämään enää takaisin vanhaan ihpne 5s:sääni, se ei enää löydä kuulokkeitani :)
Missä vika mä vaan kysyn?
Kommentit (9)
Bluetoothisi vika on se että se on bluetooth.
Auttakkee nyt joku, miten mä saan mun kuulokkeet yhdistettyä tähän s*tanan puhelimeen?:D Iphone 7 eides kuulokkeiden piuhan paikkaa ole, että käyttäisin sitä sitten.
-Ap
Lol, Huawein tablettini kyllä löytää kuulokkeeni. Vika siis molemmissa puhelimissa?
-Ap
Ne kuulokkeet pitää ensin saada paritustilaan ja sitten vasta yhdistää puhelimeen.
Vierailija kirjoitti:
Lol, Huawein tablettini kyllä löytää kuulokkeeni. Vika siis molemmissa puhelimissa?
-Ap
Kuten sanoin, pelkkää saissea, hukuta ne pilipali luurit ämpäriin asap.
T. Eka kommentoija
Tarkistahan, että kuulokkeet ovat "yhdistystilassa".
Joissakin kuulokkeissa ja kaiuttimkssa on erikseen tila, jossa ne voi yhdistää uusiin laitteisiin. Eli jos kuulokkeet ovat vain päällä normaalisti, eivät uudet laitteet löydä niitä.
Jos et tiedä miten yhdistystilan saa päälle, Googlaa kuulokkeiden mallilla ja "how to connect". :)
Jos nyt ensiksi laittaisit bluetothin päälle iPhonesta ja sitten virran päälle kuulokkeista.
Tätä se on, kun käyttää applen ylihintaista p*skaa.
Nimim. Ei IKINÄ enää.