Montako maskia olet kuluttanut koronapandemian aikana?
Kommentit (55)
Työnantaja maksaa niin en ole pitänyt kirjanpitoa.
Minulla menee 8-10 suojainta joka päivä.
2 kpl, joista toista en ole vielä heittänyt pois.
Kaupassa olen vetänyt kaulahuivia vähän ylemmäs.
Yhden, sekin kun kävin testissä. Kaupassa pystymme käymään ruuhkattomiin aikoihin joten etäisyydet kunnossa, kädet pestään ja desinfioidaan aina. Enkä tunne vieläkään ketään, joka olisi sairastunut
Toinen on menossa. Ensimmäisen hävitin kun oli jo niin nuhraantunut
kun kuljetin sitä aina mukana siltä varalta, että joutuu sitä jossain käyttämään.
Täällä pikkupaikkakunnalla ei montaa koronatapausta ole ollut ja turvavälit pystyy pitämään joka paikassa. Jos tulisi koronaoireita pysyisin tietysti kotona. Nyt terveenä tuo maskinkäyttö tuntuu niin turhalta täällä. Harmittaa kun kauppojen pihoilla ja tien vierustoilla lentelevät käytetyt maskit ympäristöä pilaamassa.
Ehkä 20-25 kpl. Käytän maskia kaupassa, sairaalalla ja neuvolassa. Jos ei satu maski olemaan mukana esim. lenkillä, kun muistan, että piti maitoa käydä, niin olen käynyt kyllä pikaisesti ilmankin, mutta isommille ruokaostoksille otan kyllä mukaan tai jos on tarkoitus olla jossain sisätiloissa, missä turvavälejä ei voi pitää, kuten kirppiksellä. Siellä ihmiset tulee ihan iholle, vaikka miten olisi varoituksia turvaväleistä.
Vierailija kirjoitti:
Yhden, sekin kun kävin testissä. Kaupassa pystymme käymään ruuhkattomiin aikoihin joten etäisyydet kunnossa, kädet pestään ja desinfioidaan aina. Enkä tunne vieläkään ketään, joka olisi sairastunut
Mikä todistaa, että korona on huijaus koska minäkään en tunne vieläkään ketään, joka olisi sairastunut.
Satoja. Töissä varmaankin 4-5/per päivä.
4 kpl ffp2-hengityssuojaimia ja 2 kpl ffp3-hengityssuojaimia.
En ole laskenut, mutta en kovin montaa. Asun Hesassa, mutta en käy oikein missään ja opiskelen etänä.
En yhtään. Kassissa on itse ompelemani kangasmaski siltä varalta, että ajaudun paikkaan, jossa jostain syystä olisi pakko maskia käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä todistaa, että korona on huijaus koska minäkään en tunne vieläkään ketään, joka olisi sairastunut.
Tunnen koronaan sairastuneita. Yksi heistä joutui teholle.
2-3 kpl viikossa menee yleensä. Käyn vain kerran viikossa kaupassa ja sitten jossain lääkärissä tai muualla asioidessa myös käytän maskia.
Siis olen eläkeläinen.
Varmaan 30. Lisäksi nyt käytössä yksi kestomaski.
Kangasmaski, jota en ole edes jaksanut pestä kertaakaan sitten syyskuun.
Kohta 100 kpl. Käytän maskia aina kaupoissa ja julkisessa liikenteessä. Suojautumalla suojelen riskiryhmään kuuluvaa läheistäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko maailma pyörii sinun napasi ympärillä. Uskotko, että jossain voi sataa lunta, jos sinun pihassasi ei sitä ole?
Vierailija kirjoitti:
Kohta 100 kpl. Käytän maskia aina kaupoissa ja julkisessa liikenteessä. Suojautumalla suojelen riskiryhmään kuuluvaa läheistäni.
Siis onko se riskiryhmäläinen läheisesi aina mukanasi kaupoissa ja muualla ja sinulla korona ? Vain siinä tapauksessa tuo maskisi suojaa läheistäsi.
Sama. Eka 10 kappaleen paketti menossa. En ole käyttänyt kuin tilanteissa, joissa on ihan pakko.