Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä, kun fyysistä vetovoimaa ei ole?

Vierailija
21.11.2020 |

Seurustelen ihanan, älykkään ja kiltin miehen kanssa. Olemme saman ikäisiä, n 45 v. Olemme olleet yhdessä vuoden, molemmilla lähes aikuiset lapset, jotka tulevat hyvin toimeen keskenään. Tapaamme 3-5 kertaa viikossa, meillä on paljon hyvää seksiä, muuta kivaa tekemistä, yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Emme juuri riitele, erimielisyyksiä toki joskus. Yhteisiä tulevaisuudenhaaveitakin on. Kaikki siis hyvin?

Hän ei viehätä minua ulkoisesti, ei ole ns. minun tyyppiä. Hän on tumma, vähän rokkarilookia, juoksijan kroppa. Itse viehätyn kovasti vaaleista, rosoisista viikinkityypeistä. Harmittaa, kun meillä on muuten niin ihanaa, mutta nykyään ajattelen tosi usein, että yök, en halua noin hoikkaa vaan ison miehen... Kasvoissaan on lisäksi eräs huomiotaherättävä outo piirre. Saunassa on hankalinta, kun se on niin intiimi paikka. Seksi onnistuu kyllä, onnistun jotenkin lukitsemaan ällötykseni silloin. En voi tätä hänelle sanoa, etten loukkaa.

Kiinnostuin hänestä alunperin ihan muiden seikkojen takia, joten aluksi tämä ei häirinnyt. Hän kehuu ulkonäköäni aina, tuntuu oikeaati pitävän minusta juuri tällaisena.

Mitä teen??

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda, kissoihin.

Vierailija
2/24 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kamala ihminen. Kuvittele toisinpäin, että sun miehes salaa ajattelis susta että sussa on jotain tosi häiritseviä ja ällöttäviä piirteitä. Vapauta luontoon, kyllä sitä joku arvostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy itseltäsi, että onko tämä parasta, mitä tulet ikinä saamaan. What if this is as good as it gets?

Vierailija
4/24 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna pitäisin ystävänä tai jos miehelle hankalaa olla vaan kaveripohjalla, niin sitten katkaisisin välit. Olen kerran ollut tuollaisessa suhteessa ja eron jälkeen katunut, miksi hukkasin vuosia suhteessa, jossa en himoinnut miestä ulkoisten syiden takia. Mies oli komea, hyväkroppainen jne., mutta ei minun tyyppiäni. 😔

Vierailija
5/24 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ulkonäkö häiritsee niin mies ei ole sulle se oikea. Säästä molempien aikaa ja lopeta suhde. 

Silloin kun tapaa sen oikean niin mikään ulkonäköjuttu ei todellakaan häiritse vaan kaikki epätäydellisyydetkin on vaan söpöä.

Vierailija
6/24 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Been there. Yritin puolitoista vuotta ja koko ajan muuttui vastenmielisemmäksi katsella ja kosketella miestä ja aloin keksiä syitä, miksi en halua hänen lähelleen. Jos ei muu auttanut niin aina voi tehdä riidan. Ja se seksikin loppui kun alkukuukausien panetus helpotti.

On vain reilua häntäkin kohtaan lopettaa ajoissa.

Vierailija
7/24 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua hyvin! Itselleni on ihan must pituus, en kerta kaikkiaan syty miehistä, jotka ovat alle 185 cm, en voi sille mitään. Olen yrittänyt mutta ei ole onnistunut, kaikki lyhyemmät ovat jääneet kavereiksi, vaikka heillä itsellään on ollut kiinnostusta muuhunkin. Tämä on varmaan jokin lapsuudesta juontava ominaisuus, jota voisi psykologin kanssa selvitellä.

Vierailija
8/24 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet edes aloittanut seurustelemaan? Sääliksi käy miehesi, kun luulee että sinäkin olet rakastunut häneen vaikka et ole.

Vierailija
9/24 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
10/24 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetovoiman laki. Kasvattamalla massaa, kasvaa myös vetovoima.

Vierailija
11/24 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelen, miksi olet aloittanut edes seurustelemaan? Kyllähän kivoja miehiä tulee vastaan. Se, kenen kanss mennään pidemmälle on se, joka vetää fyysisesti puoleensa.

Tai näin minä olen aina kuvitellut, että homma menee...

N52

Vierailija
12/24 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

F=ma kirjoitti:

Eli minä olen varmaan kaikkien miesten silmissä aika vetävä?

t. Irmeli 117 kg

Vierailija
13/24 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yksi tärkeimmistä kriteereistä. Jos sitä ei heti alussa ole, ei sitä mistään ilmaannu.

Vierailija
14/24 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli mies tyytyy fb-suhteeseen niin tämä on sitä.

Vierailija
15/24 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

F=ma kirjoitti:

Eli minä olen varmaan kaikkien miesten silmissä aika vetävä?

t. Irmeli 117 kg

Liian hoikka mun mielestä. Alle 150 kiloinen ei ole mikään Oikea Nainen vaan Kukka Keppi!  

Vierailija
16/24 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli mies tyytyy fb-suhteeseen niin tämä on sitä.

Facebook suhteeseen? Eli että "seukataan" facessa muttei livenä?

Vierailija
17/24 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ulkonäkö häiritsee niin mies ei ole sulle se oikea. Säästä molempien aikaa ja lopeta suhde. 

Silloin kun tapaa sen oikean niin mikään ulkonäköjuttu ei todellakaan häiritse vaan kaikki epätäydellisyydetkin on vaan söpöä.

Tämä on niin totta. Minä en ole koskaan mennyt toisille treffeille miehen kanssa, jonka ulkonäössä jokin asia on heti häirinnyt. Se asia ei kuitenkaan tule miksikään muuttumaan. En ymmärrä miksi pitää alkaa väkisin vääntämään suhdetta ihmisen kanssa, joka ei selvästikään ole sitä mitä etsii.

Vierailija
18/24 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aja perceestäs karvat.

Vierailija
19/24 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horatsun luonto näyttää pysyvän naisessa pitkään teini-iän jälkeenkin.

M/40

Vierailija
20/24 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin totta. Minä en ole koskaan mennyt toisille treffeille miehen kanssa, jonka ulkonäössä jokin asia on heti häirinnyt. Se asia ei kuitenkaan tule miksikään muuttumaan. En ymmärrä miksi pitää alkaa väkisin vääntämään suhdetta ihmisen kanssa, joka ei selvästikään ole sitä mitä etsii.

Kerran aloin seurustelemaan miehen kanssa jolla oli itseäni häiritsevä ulkonäköjuttu, kuvittelin että kyllä minä sit rakastuneena pääsen siitä yli eikä se enää häiritse.  Eihän se alkupanetuksessa niin häirinnyt mutta suhteen tasaantuessa alkoi tosissaan häiritsemään ja jopa ällöttämään. Nyt olen oppinut että jos yksi ihan pienikin asia ulkonäössä tai luonteessa häiritsee aluksi, niin ei kannata lähteä viemään juttua pitemmälle. Se voi olla vaikka joku hölmö kommenttikin miehen suusta, joskus niitä on sivuttanut ja myöhemmin tajunnut että olisi pitänyt heti ton kommentin jälkeen vaan viheltää peli poikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi