Velka-autolla ajavat: teillä ei ole mitään asiaa ulkomaille!
Eli rahoitusyhtiö PÄÄTTÄÄ, laskeeko omistamansa auton ulkomaille. Usein ei laske, koska jokaiseen velja-auton haltijaan liittyy riski, jonka ei haluta realisoituvan. Turha siis haaveilla autolomasta ilman OMAA autoa.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Siis tarvitseeko siihen jonkun lupalapun? Eikö nolota olla sellaisia vuosittain hankkimassa? Ja mitä oon noita rahoitus"tarjouksia" seurannut, niin kyllä niissä todelliset vuosikorot pyörii 6-7 prosentin tienoilla.
No ei velka-auto mikään köyhien juttu olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kenelläkään ole velka-autoa??
En ikinä ostaisi autoa käteisellä näillä koroilla.
Meillä on ostettu aina uusi auto ja käteisellä. Miksi ei? Siitä on saanut aina parin tonnin lisäalennuksen, joten eiköhän se ole ihan kannattavaa ollut. Ja sijoitukset meillä on erikseen. Miksi ottaa turhaa velkaa jos ei tarvitse?
Tällä hetkellä tosi nihkeästi antavat käteisalennuksia yhtään arvokkaimmista autoista. Jostain kymppitonnin autosta saa tonnin käteisalennuksen joo, mutta kun mennään 25+ niin puhutaan 300-500 euron käteisalennuksista. Mistähän lie johtuu, en tiedä, mutta kannattavampaa on antaa niille ikivanha diesel vaihdossa kuin tehdä suora kauppa. Off topic, mutta oli pakko kommentoida.
No kyllä me olemme saaneet useamman tonnin alennuksia yli 25 tonnin autoista. Siksi toiseksi mikä uusi auto muka edes maksaa kymppitonnin? Mopoauto?
Se, että SINUA ei laskettu velka-autoinesi ulkomaille ei tarkoita että asiansa hyvin hoitaneita ei laskettaisi.
Onpa herkkää, vielä kun lisäätte tähän amispoikien tasoisen keskustelun mikä on paras automerkki ja sitten kilpaa haukulle sitä mitä kukin kehuu... saa aloittaa.
Mulle ainakin rahoitiusyhtiö antoi lapun jolla pääsi vapaasti mihin maahan tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ainakin rahoitiusyhtiö antoi lapun jolla pääsi vapaasti mihin maahan tahansa.
Ja lehmät lentää! 😂
AP
Ei haittaa, ei ole rahaa matkustella. Eikä aikaa.
Ai että, ihan ensimmäisenä tulee mieleen, että miten minä rahtaan leasing-autoni merien yli, vaikkapa Mauritiukselle, kun lähden ulkomaille!
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa, ei ole rahaa matkustella. Eikä aikaa.
Nii-in. Piti saada se velkainen A4 pihaan ja sitten rahat meneekin lyhennyksiin ja korko juoksee. Köyhä pysyy köyhänä, koska raha juoksee kohti korkeampaa älykkyyttä eli omistusautoilijoita kohden.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lehmät lentää! 😂
AP
Koska todistan lehmien lentävän, olen saanut tuollaisen lapun.
Tällä hetkellä tosi nihkeästi antavat käteisalennuksia yhtään arvokkaimmista autoista. Jostain kymppitonnin autosta saa tonnin käteisalennuksen joo, mutta kun mennään 25+ niin puhutaan 300-500 euron käteisalennuksista. Mistähän lie johtuu, en tiedä, mutta kannattavampaa on antaa niille ikivanha diesel vaihdossa kuin tehdä suora kauppa. Off topic, mutta oli pakko kommentoida.