Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jollakulla toisella samanlainen vessassakäynti"ongelma"?

Vierailija
24.03.2014 |

Terve vaan kaikki :)

Tulipa mieleeni tuosta kakkahätäkeskustelusta. Tällaisia kun en kehtaa kysellä keneltäkään tuntemiltani ihmisiltä, niin kysynpä sitten teiltä, koska täältä saa aina rehellisiä vastauksia näin korkeatasoisiin kysymyksiin :)

Minulla on ongelma, joka on kyllä oikeamminkin siunaus. En voi käydä kakkosella muualla kuin omassa kodissani. En jännitä vieraita vessoja, tai sitä että joku kuulisi, eikä pissalla käymisessa ole koskaan eikä missään mitään epäselvyyksiä. Mutta kakkahätä ei vain yksinkertaisesti tule, jos olen kotini ulkopuolella. Jos olen pidemmän aikaa pois kotoa, niin alan kyllä tuntea vatsassani painoa, mutta se ei vain kulkeudu peräsuoleen asti. Ja sitten kun astun kotiovesta sisään, niin hätä iskee välittömästi, mutta hallitusti (minulla ei ole koskaan ongelmia vessaan ehtimisessä). Hyvä juttu sinänsä, että minulla ei ole vaaraa kakkia housuun vaikkei vessaa olisikaan lähimailla, mutta olen ihmetellyt että mistä tällainen voisi johtua. Toistan: syy ei tunnu olevan pelossa tai jännityksessä, eikä kyse voi ummetuksestakaan olla kun kakka luistaa täydellisesti jos vain olen kotona. Ripulia, ummetusta tai muita vatsaongelmia minulla ei ole koskaan ollut, mitä nyt huikeita ilmavaivoja aina kuukautisten yhteydessä. Kohtalontovereita? :)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 09:02"]

Paskakammoiset kuljettavat suolen sisältöä mukanaan päiväkausia ja päästelevät valitettavasti myös kaasujaan ympäristöön. Hyi olkoon.

[/quote]Itsekö et koskaan päästä kaasuja`?

Vierailija
22/28 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui. Minulle tuo olisi paha ongelma, kun käyn normaalisti noin 3 kertaa päivässä isommalla asialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Ymmärrän, että jotkut kokevat tämän omalla kohdallaan ongelmana, mutta osa taisi nyt käsittää aivan väärin. Minulle tämä ei ole ongelma, vaan ennemminkin onnenpotku. Siksi otsikossakin sana ongelma on merkeissä. Minä kun en joudu viettämään pitkiä aikoja poissa kotoa, niin elämä on hirveän helppoa kun ei tarvitse käydä kakalla, vaikka olisi matkalla missä. Eli ei, turha provota siitä, että tämä olisi jotain jännitystä, sairautta tai fobiaa. Mukavaa, että täällä on myös joitain ihmisiä jotka kykenevät ymmärtämään lukemaansa tekstiä. Me kotikakkaiset emme ole yksin :)

20: Olen muuttanut, ja se ei ole tuottanut ongelmaa. Minä omaksun uuden asunnon kodikseni välittömästi kun olen sinne asumaan muuttanut, eli voin vaikka mennä vessaan suoraan muuttoautosta. Vanhat kotini jäävät myös "kakkakelpoisiksi" paikoiksi, ainakin luulen niin tuon lapsuudenkotini perusteella.

Vierailija
24/28 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on se ongelma et jos ei tule kakka illal tai tulee vaan vähän ulostetta ja aamullakaan ei tule ja on koulua niin tulee ihan hirveet paineet et tulee kakka hätä koulus

Vierailija
25/28 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnistan tämän ongelman, vaikkei niin paha mulla olekaan. Olen kyllä tullut siihen tulokseen, että jonkintyyppiseen jännittämiseen se liittyy. Kyllä se vaan niin on, että oma vessa paras vessa!

Vierailija
26/28 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki käyn ainoastaa kotona vessas, koska se on mun tapa ja joo siit syntyy kyl ummetus, mut ei se ny nii paha voi olla. 😂 Ummetuslääke aina olemassa.

Mut mul on vaa toi et vihaan sitä jos joku kuulee. xD ja en kyl tunnilta haluu olla pois "vessan takia"

Vierailija
27/28 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiiän, et tää ei oo sitä mitä sanoit, mut silti.

Vierailija
28/28 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on sama, ja luulen että se johtuu jännityksestä vaikka sitä ei itse tiedostaisikaan. Voi myös olla tottumus, että jos ei käy paskalla tai kusella missään muualla kuin kotonaan niin keho alkaa käyttäytymään sen mukaisesti. Tosin olen ollut monen päivän lomalla ja ei ollut kusihätää kolmeen päivään mutta aloin tuntea painetta rakossa joten kävin "väkisin" kusella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän