Minkälainen on peruskampauksesi (siis arkisin)?
Mulla se on ihan perusponinhäntä tai letti. En jaksa ruveta väkertelemään mitään kummempia kampauksia. Enkä kyllä osaiskaan. :-/
Kommentit (12)
Pesty ja kuivattu, vahalla ja lakalla muotoiltu lyhyt tukka.
Ruma sotkunuttura. En ole käynyt kampaajalla 5 vuoteen ja se näkyy :DD pitäs varata pikkuhiljaa aika niin vois harkita muita kampauksia.
Kiharran hiukset suoristusraudalla. Ei mene kauaa, n. 10min.
Löysä, korkea poninhäntä tai kalanruotoletti.
Harjaan sileiksi ja tarvittaessa muotoilen suoristusraudalla tai hiustenkuivaajalla väärään suuntaan (kattoon) törröttävät hiukset. Hiukset suorat, olkapäille yltävät otsatukalla.
Heh, siilitukassa on vaan yksi kampausmahdollisuus :D
Jos olen käynyt suihkussa niin pesty, kuivattu ja nopeasti suoristusraudalla suoristettu, otsis on jotenkin letitetty sivuun. Jos en ole käynyt aamulla suihkussa niin kuivashampoolla "pesty" ponnari, ranskalainen letti jonka pää on survottu nutturaksi niskaan tai sitten sotkunuttura päälaella ja usein näiden kanssa panta.
Föönattu a-linjainen polkka, mahdollisesti suoristusraudalla loivaksi laineeksi tyylitelty polkka. Minulla on paksu, helppo tukka ja selkeä mallia, joten hiusten laittamiseen ei paljon aikaa mene.
Polkka, jolle en tee mitään. Se on luonnostaan sileä ja takuton. Jakausta saatan joutua vähän korjaamaan ja jos latvat on yön aikana taipuneet oudosti, kastelen ne.
Kiinnitän tukkani takaraivolle sellaisella pihtikammalla, vai mikähän sen nimi oikeasti onkaan. Jossa on ikään kuin leuat ja niissä piikit ja ja se pysyy jousen avulla kiinni.
Sitaisen illalla pestyt, kosteat hiukset yöksi ylös löysäksi "sotkuläjäksi". Aukaisen ne aamulla, pörrötän sormilla ja nostan takaisin ylös kiinni jollain isolla, pehmeällä kuminauhaponkkarilla & parilla mummopinnillä tai hauenleuoilla. Latvat jää rennosti, kiharaiseksi pikanutturan ulkopuolelle. Sitten suhaus lakkaa.
Hiukseni ovat taipuisat ja pituudeltaan hieman hartialinjan alle. Kyseiseen arkikampaukseen käytän aikaa pari minuuttia. Välttää kotiäidin rientoihin mainiosti, vaikka ammatiltani kampaaja olenkin:)
poninhäntä tai sotkunuttura