Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei kukaan yli 30-vuotias katso Salkkareita.

Vierailija
23.03.2014 |

Yli 30-vuotiaat ovat liian kypsiä katsoakseen saippausarjoja. Nehän ovat ihan lasten ohjelmia.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mites Emmerdale ja Kaunarit, saippuasarjoja nekin ja niitä ei taida kukaan alle kolmekymppinen katsoakaan...

Vierailija
2/17 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta on ok että 9-vuotias katsoisi Salkkareita? Lastenohjelma, juu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti katsoo (joskin paheksuu itseään aiheesta). Se täytti vähän aikaa sitten 60.

Vierailija
4/17 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 22:16"]

[/quote]

Miksei olisi? Mä oon seurannut sarjaa sen alusta lähtien v.1999 ja olen syntynyt 1993. 

Vierailija
5/17 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kaverin mies, 47 v katsoo...

Vierailija
6/17 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pappa 72 vuotta haluaa nähdä joka ilta salkkarir. Mummi ei oo niin fanaatikko. Pappa on eläkkeelle jäänyt kirurgi.

Vierailija
7/17 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sitä kukaan katso. Muuten vaan pyörii vuodesta toiseen maikkarilla...

On se jännä miten kukaan ei myönnä katsovansa, mutta kuitenkin yltää katsojaluvuissa kärkeen. Ihmisillä vaan huvikseen telkku päällä?

Vierailija
8/17 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään yli 30-vuotiasta, jonka tietäisin katsovan Salkkareita, mutta esim. Kauniit ja rohkeat on ainakin vanhusten suosikki ja olen tykännyt joskus Emmerdalesta, ja voisin edelleen kuvitella katsovani sitä.

Vierailija
9/17 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni 55v katsoo

Vierailija
10/17 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huonosti tehtailtu provo, vailla totuuden häivää :D Teit juuri vanhemmistani alle 30-vuotiaita, ja isosta joukosta eläkeläismummoja ja -pappoja, vaikka tuskin se heitä häiritsee.

Ja minunkin 34-vuotiaan suosikkisarja on Emmerdale. Salkkareita en ole katsonut vuosiin.

Vierailija
11/17 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni 51v katsoo. Samoin 75-vuotiaat isovanhempani.

Vierailija
12/17 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kaikki viestit ja kommentit joissa käytetään KUKAAN sanaa tai JOKAINEN. Jos sinun tuttava piirissäsi kukaan tai jokainen jotain, se ei ole sama kuin oikeasti 7,2 miljardista jokainen, tai kukaan.

Vierailija
13/17 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäviä nämä ikään kaavoitetut rajaukset ja spekuloinnit, provoja tai ei. Mä olen 55vee, katson salkkareita ja muuta hömppää, mutta myös laatu-, tiede- ja ajankohtaisohjelmia  ja hassuttelen silti joskus niin, että 10vuotias tyttärenpoikani saa toppuutella menoa.

Mulle elämä on mielenkiintoinen matka, jota en halua kulkea siten, että aina tiettyinä ikäkausina tai trendiajanjaksoina täytyy kysyä lupa omaan tekemiseen, pukeutumiseen tai ajatuksiin. Hyvällä maulla ja terveellä järjellä voi pelailla mitä vaan. Hyväksykää toisenne yksilöinä, eikä muottiin painettuina laumasieluina.

Vierailija
14/17 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 22:16"]

[/quote]

Miksei olisi? Mä oon seurannut sarjaa sen alusta lähtien v.1999 ja olen syntynyt 1993. 

[/quote]

Samana vuonna syntynyt! Ja alusta asti katsonut!! Mut se ei aluks ollu näi kyseealanen :D:D

Vierailija
15/17 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies 32v katsoo jokaikisen jakson. Kuittailen sille jatkuvasti asiasta ja kyselen tyhmiä kysymyksiä hahmojen edesottamuksista ja 10v sitten sarjasta poistuneista tyypeistä, mutta se ei välitä yhtään vaan vastaa yksityiskohtaisen asiallisesti kaikkiin kysymyksiin. Muuten mies on aika äijämäinen ja katsoo lähinnä sarjoja, joissa on autoja.

Vierailija
16/17 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän menee asian viereen, mutta voisiko joku selittää miten te pystytte katsomaan niin huonosti tehtyä sarjaa? Myötähäpeä on niin ahdistavaa, etten ole koskaan pystynyt katsomaan yhtään jaksoa. Silloin kun sarja alkoi, yritin katsoa, mutta en vaan voinut.

Kun poikani vielä asui kotona, hän joskus katsoi, nauroi ja "voihki" sarjan typeryydelle. Kanavasurfaillessa joskus yritän katsoa pätkän, hitto, eihän ne näyttele, ne jotenkin kummasti suorittaa. Ja lehdistä päätellen juonikuviot ovat uskomattoman typerät.

No jään odottamaan että ohjaatte minut salkkareiden maailmaan.

Ja en ole tosikko, enkä kuvittele olevani mitenkäön "parempi", mielestäni se sarja vaan yksinkertaisesti on sontaa, anteeksi.

Vierailija
17/17 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 00:35"]

Vähän menee asian viereen, mutta voisiko joku selittää miten te pystytte katsomaan niin huonosti tehtyä sarjaa? Myötähäpeä on niin ahdistavaa, etten ole koskaan pystynyt katsomaan yhtään jaksoa. Silloin kun sarja alkoi, yritin katsoa, mutta en vaan voinut.

Kun poikani vielä asui kotona, hän joskus katsoi, nauroi ja "voihki" sarjan typeryydelle. Kanavasurfaillessa joskus yritän katsoa pätkän, hitto, eihän ne näyttele, ne jotenkin kummasti suorittaa. Ja lehdistä päätellen juonikuviot ovat uskomattoman typerät.

No jään odottamaan että ohjaatte minut salkkareiden maailmaan.

Ja en ole tosikko, enkä kuvittele olevani mitenkäön "parempi", mielestäni se sarja vaan yksinkertaisesti on sontaa, anteeksi.

[/quote]

Sontaahan se juuri onkin, ainakin myötähäpeällisten näyttelijäsuoritusten vuoksi. Meillä esim. nauretaan Ismo Laitelaa vedet silmissä. Toinen mainio on edellisen poika, homo lääkäri, uskottavuudessaan Pelle Hermannin tasoa. Ja paljon muuta koukuttavaa. Ihan herkku.

Salkkarit, kun haluat nollata aivosi narikkaan....