Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna pakkaan laukut ja muutan Uzbekistaniin

Vierailija
20.11.2020 |

Lento Helsinki-Moskova-Tashkent

Unelmani toteutui<3

6 tuntia vielä niin laukut pakkaamaan

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan mulkku!!

Vierailija
22/32 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää matkaa. Kävin siellä itse nuorena reppureissulla 90-luvulla. Muistan hyvin ne tyhjät tavaratalot ja teehuoneet, jonne nyrpeänä otettiin naisia vastaan. Ostin torilta teekupit, jotka ovat vieläkin käytössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on varmaan siellä vaadittu todistus tuoreesta negatiivisesta koronatestituloksesta? Joko kirjoitit sitoumuksen pysyä omaehtoisessa karanteenissa vaaditun ajan?

Vierailija
24/32 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinköhän sinne noin vain muutetaan.

Vierailija
25/32 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös jonkun mollaamassa Romaniassa asuin kaksi vuotta ja menisin takaisin ihan koska vaan. Kerran julkisen liikenteen matkakortin latauskojun nainen antoi "vahingossa" väärin vaihtorahaa, mutta muuten en tullut huijatuksi. Kielen toki vaivauduin opettelemaan, ehkä se vaikutti.

No hehee, kun sulla oli hyvä kokemus niin olet tietty jossain asemassa piikittelemään minua. Ihan neljässä kuukaudessako opit kielen kuin tyhjää vaan?

Ja jos asuit Bukarestissa kuten mä, niin aika erikoinen maku sulla jos sinne takaisin haluat. Siitä kaupungista jäi mieleen luhistumaisillaan olevat neukkutalot, puolihullut kulkukoiralaumat, silmä- ja jalkapuolet kerjäläiset paskantamassa avoimesti kadulle keskellä päivää jne.

Vierailija
26/32 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on varmaan siellä vaadittu todistus tuoreesta negatiivisesta koronatestituloksesta? Joko kirjoitit sitoumuksen pysyä omaehtoisessa karanteenissa vaaditun ajan?

Turha alapeukuttaa. Nuo asiat vaaditaan Uzbekistaniin mennessä.

Lisäksi ap aikoo muuttaa sinne. Tarvitsee vähän muutakin papereita siinä tapauksessa, se kun ei ihan EU:ta ole.

Vierailija
27/32 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota ruisleipä matkaan

Ja piimää! Muuta ei laukkuun tarvita.

Vierailija
28/32 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha alapeukuttaa. Nuo asiat vaaditaan Uzbekistaniin mennessä.

Lisäksi ap aikoo muuttaa sinne. Tarvitsee vähän muutakin papereita siinä tapauksessa, se kun ei ihan EU:ta ole.

Kuule tänä päivänä koronatestin lisäksi ei tarvita kuin vessapaperit mukaan. 

Vierailija
29/32 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko pian hörhö lähtee?

Vierailija
30/32 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös jonkun mollaamassa Romaniassa asuin kaksi vuotta ja menisin takaisin ihan koska vaan. Kerran julkisen liikenteen matkakortin latauskojun nainen antoi "vahingossa" väärin vaihtorahaa, mutta muuten en tullut huijatuksi. Kielen toki vaivauduin opettelemaan, ehkä se vaikutti.

No hehee, kun sulla oli hyvä kokemus niin olet tietty jossain asemassa piikittelemään minua. Ihan neljässä kuukaudessako opit kielen kuin tyhjää vaan?

Ja jos asuit Bukarestissa kuten mä, niin aika erikoinen maku sulla jos sinne takaisin haluat. Siitä kaupungista jäi mieleen luhistumaisillaan olevat neukkutalot, puolihullut kulkukoiralaumat, silmä- ja jalkapuolet kerjäläiset paskantamassa avoimesti kadulle keskellä päivää jne.

En tietenkään oppinut neljässä kuukaudessa. Enkä missään vaiheessa kuin tyhjää vain.

Joo asun Bukarestissa, Titanin metroaseman paikkeilla. Yhtään paskojaa en kahden vuoden aikana nähnyt. Pari kulkukoiraa, mutta en yhtään laumaa. Harrastan juoksua ja juoksin esim. 30 kilsan lenkkejä Titanista pohjoiseen ja keskustan ja Tineretulin kautta takaisin kotiin. Asuin tuolla 8/2018-9/2020.

Vierailija
31/32 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään oppinut neljässä kuukaudessa. Enkä missään vaiheessa kuin tyhjää vain.

Joo asun Bukarestissa, Titanin metroaseman paikkeilla. Yhtään paskojaa en kahden vuoden aikana nähnyt. Pari kulkukoiraa, mutta en yhtään laumaa. Harrastan juoksua ja juoksin esim. 30 kilsan lenkkejä Titanista pohjoiseen ja keskustan ja Tineretulin kautta takaisin kotiin. Asuin tuolla 8/2018-9/2020.

Et liene sitten kovin soovaitsevainen ihminen kun noin korkeasti siitä maasta ajattelet, nykyään kun se ksistisen ja ra sun käytöksen kuuluu aiheuttaa hysteerinen kohtaus? Oman kokemukseni mukaan Romaniassa kun ei miehet mitenkään peittele että on pi lu mielessä; taksikuskit huudattaa torvea ja huikkailee ikkunasta naisille ohi ajaessaan eikä kukaan salaile sitä että room mannit ovat heistä ö - luokan kansalaisia.

Minulle nuo ovat yhdentekeviä mutta olisi mukava paljastaa sut ps kanpuhujaksi.

Vierailija
32/32 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavuin juuri tänne, ihanan kauniin Siniset talot/moskeijat ympärillä ja ihmiset todella lämpimiä.

-ap