Miten murran ranteeni
Oon aina halunnu murtaa jonku paikan ja tarttis saikkuu
Kommentit (42)
Se täytyy tärskähtää aika kovaa. Minulla on hennot pienet luut, eikä koskaan ole murtuneet, kaatuessakaan.
Tai vaikka sähkövatkaimeen, vois olla uskottavampaa mammoille.
Voi ottaa jonkun aikaa, mutta osteoporoosi kannattaa hankkia. Eli pudotat painoa reilusti ja lakkaat käytännössä syömästä mitään järkevää. Tätä vuosi-pari. Kortisonin syöminen edistää asiaa. Sen jälkeen lähdet esimerkiksi laskettelulomalle ja mustaan rinteeseen. Kyllä voi murtua ranne ja moni muukin paikka.
Hevosen selästä tippumalla murtu oikein huolella!paraneminenkii kestää kuukaus tolkulla ku veneluu pamahti!
Olikohan joku kirja tai elokuva missä kyynärvartta liotettiin etikassa, sitten murtu helposti. Googlaa.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 21:47"]
[/quote]
1. Ostat pullon urheilujuomaa
2. Menet selällesi sänkyyn makaamaan alasti
3. Suoritat onanointitoimenpiteen
4. Toistat kohtaa 3, niin kauan kunnes ranteesta kuuluu rusahdus
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 21:55"]
Voi ottaa jonkun aikaa, mutta osteoporoosi kannattaa hankkia. Eli pudotat painoa reilusti ja lakkaat käytännössä syömästä mitään järkevää. Tätä vuosi-pari. Kortisonin syöminen edistää asiaa. Sen jälkeen lähdet esimerkiksi laskettelulomalle ja mustaan rinteeseen. Kyllä voi murtua ranne ja moni muukin paikka.
[/quote]
Laskettelulomalle mustaan rinteeseen...
Eiköhän se saikku irtoa jo ihan sillä perusteella, että kertoo tuon suunnitelman lekurille. Tosin murtunut ei ole ranne, vaan ihan jokin muu kehon osa
Kämmenen päällä olevat rustoluut, jotka näkyvät sormia liikutellessa saa helposti murtumaan lyömällä siihen jollakin. Vaikkei mitään murtumaa tulisi, turpoaa käsi sekä on todella kipeä käyttää. Sen voi selittää jääneen oven väliin tai siihen pudonneen jotain. Eikä siitä jää mitään pysyvää haittaa.
Kaveri hyppäs ekasta kerroksesta alamäkeen ikkunasta. Sillä se hoitui.
Vetoat mt.ongelmiin,jospa sillä sais pari vk.saikkua.
Kaadut pyörällä kädellä varaten kovassa vauhdissa.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 22:06"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 21:47"]
[/quote]
1. Ostat pullon urheilujuomaa
2. Menet selällesi sänkyyn makaamaan alasti
3. Suoritat onanointitoimenpiteen
4. Toistat kohtaa 3, niin kauan kunnes ranteesta kuuluu rusahdus
[/quote]
Potentiaalisen itsekorjaava toimenpide. Stressihormonit ja ahdistus laskee tuosta niin paljon, että mieliala ja näkemys muuttuisi luultavasti ennen kuin uni tulisi silmään.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 22:54"]
Vetoat mt.ongelmiin,jospa sillä sais pari vk.saikkua.
[/quote]
Eli printaa tämä ketju, ja kerro että himottaisi katkoa kädet. Pääset osastolle muutamaksi viikoksi tai kuukaudeksi huilimaan.
Mä kerran nuorempana pyysin poikaystävää pamauttamaan auton oven niin että mun sormi jäi väliin. Tuli sen verran syvä haava että saikkua sai muutaman päivän (oli sellainen työ ettei avohaavan kanssa voinut työskennellä). En ehkä nyt tekis moista toiste, mutta menihän tuo...
Älä murra mitää paikkaa. Ite olen mursin pienenä käden, ja arvaa oliko tylsää? Ei voi tehä mitää tai syödä ilman toisten apuja jos käsi on kipsissä tms. Tunnen myötähäpeää... ja käsiä ei tosta kipsii saada heti.
Ja sossu maksaa tänkin leikin, ofc. Ja vakuutusfirmat, ja muut joutuvat maksamaan muitten "turhista saikuista"... ei hyvää päivää. Tekis mieli sanoa muutakin, mut luovutan, ennenku murrut lopullisesti.
Siis sun poikakaveri tie tosta et halusit saikkuu vai?!
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 19:01"]Siis sun poikakaveri tie tosta et halusit saikkuu vai?!
[/quote]
No voi lol. Kakkasitko housuusi? Etkö osaa kirjoittaa? Mikä vitun tie?
Käsi sirkkeliin vaan niin ei tartte laiskan enää töitä tehdä koskaan. Ja saat vakuutuskorvauksia myös.