Miten eroon epämiellyttävästä ulkonäöstä?
Miten rumapiirteinen nainen voisi muuttua keskivertosuomalaisen naisen näköiseksi? Kasvonpiirteeni ovat täysin p*skat ja oudon näköiset. Muuten olen normaali, mutta ehkä lantionikin on hieman liian erottuva. Olen hoikka, mutta kasvoiltani ruma kuin petolinnun peräpää. Haluaisin näyttää sopusuhtaiselta ja miellyttävän näköiseltä keskivertonaiselta. Miten pääsisin projektissani alkuun?
Kommentit (23)
Etkö ap vain voisi hyväksyä ajatuksen, että olet nätti juuri tuollaisena? Minusta rumia ihmisiä ei ole olemassa :) Ehkä voisit kokeilla jotain uutta hiustyyliä tai vaatetyyliä
Vierailija kirjoitti:
Etkö ap vain voisi hyväksyä ajatuksen, että olet nätti juuri tuollaisena? Minusta rumia ihmisiä ei ole olemassa :) Ehkä voisit kokeilla jotain uutta hiustyyliä tai vaatetyyliä
Missä voisin sitten tavata sellaisia ihmisiä, jotka eivät aidosti syrji muita ihmisiä ulkonäön perusteella? Joku jossain ehkä voisikin hyväksyä minut, mutta harvemmin olen sellaisia ihmisiä tavannut missään.
Olen joskus blondannut hiukseni ja pukeuduin skandinaavisiin neulepaitoihin (feikkasin skandinaavia ja/tai suomalaista). Silloin ihmiset suhtautuivat minuun kaikkein mukavimmalla tavalla, mutta toisaalta tarkemmin ajatellen en ollut oikeasti aidosti suomalaisen tai skandinaavin näköinen piirteitteni puolesta.