Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eroon epämiellyttävästä ulkonäöstä?

Vierailija
20.11.2020 |

Miten rumapiirteinen nainen voisi muuttua keskivertosuomalaisen naisen näköiseksi? Kasvonpiirteeni ovat täysin p*skat ja oudon näköiset. Muuten olen normaali, mutta ehkä lantionikin on hieman liian erottuva. Olen hoikka, mutta kasvoiltani ruma kuin petolinnun peräpää. Haluaisin näyttää sopusuhtaiselta ja miellyttävän näköiseltä keskivertonaiselta. Miten pääsisin projektissani alkuun?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaa!

Vierailija
2/23 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikkaa!

Miten voisin meikata tavalla, joka tekisi minusta huomaamattomamman ja keskiverromman. Kasvonpiirteeni ovat siis oudon ja erikoisen näköiset. Miten sellaisia voi häivyttää? Asia on häirinnyt minua jo jostain 13-vuotiaasta saakka. Näytän oudolta ja ihmiset aina muistavat minut helposti sekä yleensä he eivät pidä minusta lähtökohtaisesti. Yritän aina olla huomaamaton ja sulautua seiniin ja sitten ihmiset kiinnittävät minuun huomiota, mikä kertoo siitä, että olen vastenmielisen näköinen valuvikainen friikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virossa Tiinan kauneusklinikan plastiikkakirurgin leikkuulaudalla?

Vierailija
4/23 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jpg or didnt happen

Vierailija
5/23 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin myös vinkkejä siihen, miten lantion saisi näyttämään kapeammalta. Olen joskus olla jopa erittäin laiha ja silloinkin lantioni törrötti ärsyttävän leveänä, sillä lantioni luut vain ovat leveät. Nykyään olen hoikka, mutta lantioni tekee minusta oudon näköisen. Kapeahko lantio olisi huomattavasti kauniimpi.

Vierailija
6/23 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virossa Tiinan kauneusklinikan plastiikkakirurgin leikkuulaudalla?

Pakko mennä johonkin tuollaiseen, mutta en halua muuttua siltikään muoviankan näköiseksi.

Vierailija
7/23 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jpg or didnt happen

En kehtaa laittaa. Olen vain pskan näköinen yleisesti ottaen. Haluaisin olla mieluusti täysin neutraalin ja geneerisen näköinen. Sellainen neutraali perusihminen, jollaisesta ihmiset pitävät. Nyt olen nolo kakkaläjä.

Vierailija
8/23 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin näyttää myös etnisessä mielessä vielä enemmän keskivertosuomalaiselta. Olisi kivaa olla sellainen hyväksytty kunnon ihminen ja "perusnainen".

Vierailija
9/23 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vähän lisää ulkonäöstäsi - mitkä piirteet sulla on vallitsevia? Suuri/keskiverto/pieni nenä? Kapeat/normaalit /isot huulet? Pyöreät/kapeat kasvot? Ja niin edelleen.. Entä millaiset hiukset? Kuinka pitkä olet? Paino?

Vierailija
10/23 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro vähän lisää ulkonäöstäsi - mitkä piirteet sulla on vallitsevia? Suuri/keskiverto/pieni nenä? Kapeat/normaalit /isot huulet? Pyöreät/kapeat kasvot? Ja niin edelleen.. Entä millaiset hiukset? Kuinka pitkä olet? Paino?

Näytän kuulemma itäeurooppalaiselta (olen silti ihan kantasuomalainen). Painoa on 63kg ja pituutta 172 cm. Ilmeisesti vähän kaikessa olisi muokattavaa ja muutettavaa ainakin kasvojeni osalta. Ainakin ennen kuulemma hymyilin liikaa ja paras ystäväni naureskeli siitä selkäni takana kumppanilleen (kerran näin, kun he matkivat hymyäni ja käytännössä irvistelivät toisilleen ja nauroivat päälle). Opettelin vähentämään hymyilyä, jotta en ärsyttäisi ihmisiä.

Vierailija
11/23 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä odotit, että täällä annetaan neuvoksi, jos meikkaaminen tai plastiikkakirurgia eivät sinulle kelpaa? Eipä kasvojen ulkonäköön paljon muin keinoin voi vaikuttaa. Silmälasit ja sopiva kampaus muuttavat vaikutelmaa edellisten lisäksi.

Nyt korona-aikana voit käyttää mahdollisimman paljon kasvomaskia.

Vierailija
12/23 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä odotit, että täällä annetaan neuvoksi, jos meikkaaminen tai plastiikkakirurgia eivät sinulle kelpaa? Eipä kasvojen ulkonäköön paljon muin keinoin voi vaikuttaa. Silmälasit ja sopiva kampaus muuttavat vaikutelmaa edellisten lisäksi.

Voisiko jollain kasvojumpalla muuttaa kasvojen lihaksistoa eri näköiseksi? Ja voisiko joillain fillereillä muokata kasvojen muotoa? Onko kenelläkään tietoa huulten kavennuksesta ja suun pienentämisestä ym.? Haluaisin myös esimerkiksi jykevämmän leuan. Haluaisin myös eri muotoiset silmät.

Vierailija
13/23 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joillain värillisillä piilolinsseillä feikata silmiään eri näköisiksi? Haluaisin suuremmat ja pyöreämmät silmät. Kasvojen luuston erottuvuutta haluaisin häivyttää myös (haluaisin aika pyöreän, mutta isoleukaisen naaman, jossa on pieni ohuthuulinen suu).

Vierailija
14/23 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plastiikkakirugin vastaanotolla jossa suunnitellaan uudet kasvot. 

Vierailija
15/23 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko jollain kasvojumpalla muuttaa kasvojen lihaksistoa eri näköiseksi? Ja voisiko joillain fillereillä muokata kasvojen muotoa? Onko kenelläkään tietoa huulten kavennuksesta ja suun pienentämisestä ym.? Haluaisin myös esimerkiksi jykevämmän leuan. Haluaisin myös eri muotoiset silmät.

Fillereillä voi korostaa leukalinjaa, pehmentää/korostaa poskipäitä, muotoilla hieman nenää. Mesolangoilla voi terävöittää, kiinteyttää ja kohottaa. Noin isot muutokset (suun pienentäminen, silmien muodon muutos) vaativat leikkausta.

Vierailija
16/23 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plastiikkakirugin vastaanotolla jossa suunnitellaan uudet kasvot. 

Pitäisi varmaankin matkustaa Aasiaan, niin saisi koko paketin halvemmalla. 🤔

Vierailija
17/23 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joillain värillisillä piilolinsseillä feikata silmiään eri näköisiksi? Haluaisin suuremmat ja pyöreämmät silmät. Kasvojen luuston erottuvuutta haluaisin häivyttää myös (haluaisin aika pyöreän, mutta isoleukaisen naaman, jossa on pieni ohuthuulinen suu).

Öö mulla on tuollainen naama eikä sitä kai erityisen kauniina pidetä.

Vierailija
18/23 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmiähän voidaan nykyisin mm. siirtää helposti. Kaukana toisistaan olevat silmät ovat erään palstalaisen mukaan kauniit.

Vierailija
19/23 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö mulla on tuollainen naama eikä sitä kai erityisen kauniina pidetä.

Haluaisin näyttää nätiltä ja normaalilta kantasuomalaiselta, enkä joltain oudolta ulkomaalaisviboja herättävältä friikiltä. Olen kantasuomalainen, mutta geenini ovat p*skat.

Vierailija
20/23 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silmiähän voidaan nykyisin mm. siirtää helposti. Kaukana toisistaan olevat silmät ovat erään palstalaisen mukaan kauniit.

Silmieni sijainti on ok, mutta ne voisivat olla pyöreämmät ja antaa suuremman vaikutelman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä