Miehen viestit eron jälkeen - mitä tässä pitäisi tehdä?
Olin kaksi vuotta erään varatun miehen salarakas. Meillä oli ihanaa yhdessä, mutta olosuhteet ovat mitä ovat, joten laitoimme yhteisestä päätöksestä suhteellemme pisteen joitain viikkoja sitten. Sovimme, ettemme ole toisiimme enää yhteydessä, vaikka vaikeaa se olisikin. Mies on mielessäni koko ajan. Olen kuitenkin pysynyt lujana ja antanut miehen numeron vajota alemmas ja alemmas viimeisimpien puheluideni listalla.
Muutama viikko hiljaiseloa meni yllättävän hyvin, mutta tänä viikonloppuna mies on lähetellyt minulle viestejä. Kertonut ikävöivänsä minua ja ehdottanut tapaamista.
Minullakin on miestä järjetön ikävä, ja miehen viestit ovat tuntuneet kihelmöivän hyviltä. Samalla pääni on nyt aivan sekaisin. Mitä mies minusta haluaa?! Luulin, että hän olisi tässä ollut meistä kahdesta vahvempi. Rakastan häntä ja antaisin mitä vain, jos hän valitsisi minut elämänkumppanikseen. Hän kuitenkin myös satuttaa minua ja olen todella uupunut tähän tilanteeseen.
Mikä selittää miehen käytöksen? Voisiko meillä sittenkin olla yhteinen tulevaisuus? Pitäisikö minun tavata mies vielä kerran ja kysyä, mitä hän haluaa?
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 21:19"]
Voisiko meillä sittenkin olla yhteinen tulevaisuus? Pitäisikö minun tavata mies vielä kerran ja kysyä, mitä hän haluaa?
[/quote]
Ensimmäiseen kysymykseen: Ei. Mies olisi jo kaksi vuotta sitten tehnyt päätöksen että haluaa olla sinun kanssasi. Toiseen kysymykseen: Ei pitäisi, koska tiedät jo vastauksen: mies haluaa kaiken: perheensä + salarakkaan. Hänestä et tule enempää saamaan.
Usko useimpien täällä olevien neuvoja, tämä kuvio on niin nähty. Oma ex-mieheni piti kuukausien ajan salarakasta, ja kun jäi kiinni, mesosi kuukausia sitä kuinka haluaa minusta eroon (yritti saada minut lähtemään), mutta pysyin vain tiukkana, pistin miehen päättämään ITSE. Ja mitä tapahtuikaan? Ei mitään, koska mies ei oikeasti uskaltanut hypätä tuntemattomaan ja jättää perhettään. No, minä siinä parin vuoden ajan rauhassa järjestelin elämääni (olin ollut vuosia kotiäitinä), ja kun sopiva hetki tuli (lapsilla olisi joka tapauksessa vaihtunut koulu), niin sanoin että eiköhän tämä ollut tässä. Mies jäi ilman perhettä, ilman salarakasta. Ei voi muuta kuin todeta että sitä saa mitä tilaa. Muista sinäkin tuo...
Olin kaksi vuotta erään varatun miehen salarakas. Meillä oli ihanaa yhdessä, mutta olosuhteet ovat mitä ovat, joten laitoimme yhteisestä päätöksestä suhteellemme pisteen joitain viikkoja sitten. Sovimme, ettemme ole toisiimme enää yhteydessä, vaikka vaikeaa se olisikin. Mies on mielessäni koko ajan. Olen kuitenkin pysynyt lujana ja antanut miehen numeron vajota alemmas ja alemmas viimeisimpien puheluideni listalla.
Muutama viikko hiljaiseloa meni yllättävän hyvin, mutta tänä viikonloppuna mies on lähetellyt minulle viestejä. Kertonut ikävöivänsä minua ja ehdottanut tapaamista.
Minullakin on miestä järjetön ikävä, ja miehen viestit ovat tuntuneet kihelmöivän hyviltä. Samalla pääni on nyt aivan sekaisin. Mitä mies minusta haluaa?! Luulin, että hän olisi tässä ollut meistä kahdesta vahvempi. Rakastan häntä ja antaisin mitä vain, jos hän valitsisi minut elämänkumppanikseen. Hän kuitenkin myös satuttaa minua ja olen todella uupunut tähän tilanteeseen.
Mikä selittää miehen käytöksen? Voisiko meillä sittenkin olla yhteinen tulevaisuus? Pitäisikö minun tavata mies vielä kerran ja kysyä, mitä hän haluaa?
[/quote]
Pillua. Vitun losu.
Kaikki on taidettu sanoa jo, mutta lisään silti että minusta hänen pitäisi erota nykyisestä suhteesta kokonaan ennen kuin hänen lirkuttelunsa ovat uskottavia.
Olin kaksi vuotta erään varatun miehen salarakas. Meillä oli ihanaa yhdessä, mutta olosuhteet ovat mitä ovat.....
Voisiko meillä sittenkin olla yhteinen tulevaisuus? Pitäisikö minun tavata mies vielä kerran ja kysyä, mitä hän haluaa?
[/quote]
Ei tarvitse tavata. Minä kerron sinulle, mitä hän haluaa.
Hän haluaa jatkaa sitä samaa kuviota. Hän on naimisissa oleva perheeiskä ja pysyykin siinä asemassa ja sinä olet hänen salarakkaansa.
Ei tarvitse olla selvännäkijä voidakseen vastata tähän kysymykseen.
Haluaisin uskoa, että välillämme on jotain erityistä, jotain mitä hän on nyt tajunnut kaipaavansa elämäänsä enemmän kuin mitään muuta. Itse asiassa seksi on ollut suhteessamme melko pienessä osassa, sillä emme läheskään aina päädy sänkyyn, kun tapaamme. Yleensä teemme kaikkea muuta mukavaa yhdessä, keskustelemme, käymme ulkona tai ihan vain olemme.
Mies on pitkähkössä seurustelusuhteessa ja asuu yhdessä "ensimmäisen" naisensa kanssa. Seksiä mies saa kotonakin. Kun ajattelen tätä kuviota järjellä, ei minun olisi koskaan pitänyt sotkeutua tähän. Tunnen itseni todella tyhmäksi! Ja järkevästi ajateltuna, minun ei pitäisi enää edes harkita miehen tapaamista. Miksi rakastuminen sotkee ajatukset näin pahasti?!
Ap
Haluat selvästi tavata miehen vielä kerran. Tee se ja keskustelkaa tilanteestanne avoimesti. Sano kaikki, mitä haluat sanoa ja vaadi mieheltä vastaukset ja selitykset tekemisilleen. Kerro miehelle, miten paljon hänen käytöksensä sinua satuttaa. Kun kaikki on käsitelty, voit jatkaa elämääsi eteenpäin ja unohtaa tämän kusipään.
Tule raportoimaan tapaamisenne kulusta av:lle.
Mulla oli päättämätön vehtaaja poikaystävä nuoruudessani. Ei ollut perheellinen mies, mutta sellainen "tyttö joka satamassa"-tyyppi. Jokaiselle lirkutteli ja katsoi syälle silmiin - ja jokaista petti. Osasi puhua niin ihanasti. Uskoin.... aikani. Kun vihdoin pyristelin eroon hänestä, minusta tuli tietenkin taas kiinnostava. Lirkuttelut alkoi heti - ne muut naiset ei tunnu miltään rinnallasi päläpälä.
Mutta pidin pääni ja tosiaan jätin hänet lopullisesti.
Aikaa kului 15 vuotta. Törmäsin häneen sattumalta ja olipa tosi mielenkiintoista kuulla, miten hänen elämänsä oli mennyt. No, oli neljä lasta - kolmen naisen kanssa. Kaksi avioliittoa takana, nyt kihloissa. Multa kyseli, mentäiskö joku ilta syömään jne.
Kyllä mulle jälkeenpäin nauru kelpasi. Pelimies on pelimies!