Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen viestit eron jälkeen - mitä tässä pitäisi tehdä?

Vierailija
23.03.2014 |

Olin kaksi vuotta erään varatun miehen salarakas. Meillä oli ihanaa yhdessä, mutta olosuhteet ovat mitä ovat, joten laitoimme yhteisestä päätöksestä suhteellemme pisteen joitain viikkoja sitten. Sovimme, ettemme ole toisiimme enää yhteydessä, vaikka vaikeaa se olisikin. Mies on mielessäni koko ajan. Olen kuitenkin pysynyt lujana ja antanut miehen numeron vajota alemmas ja alemmas viimeisimpien puheluideni listalla.

Muutama viikko hiljaiseloa meni yllättävän hyvin, mutta tänä viikonloppuna mies on lähetellyt minulle viestejä. Kertonut ikävöivänsä minua ja ehdottanut tapaamista.

Minullakin on miestä järjetön ikävä, ja miehen viestit ovat tuntuneet kihelmöivän hyviltä. Samalla pääni on nyt aivan sekaisin. Mitä mies minusta haluaa?! Luulin, että hän olisi tässä ollut meistä kahdesta vahvempi. Rakastan häntä ja antaisin mitä vain, jos hän valitsisi minut elämänkumppanikseen. Hän kuitenkin myös satuttaa minua ja olen todella uupunut tähän tilanteeseen.

Mikä selittää miehen käytöksen? Voisiko meillä sittenkin olla yhteinen tulevaisuus? Pitäisikö minun tavata mies vielä kerran ja kysyä, mitä hän haluaa?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot halpa nainen. Ja niin vietävissä. Jos se haluais olla sun kanssa niin et sä olis sen kakkosnainen, likanen salaisuus. Kaiva ne aivot perseestäs ja ilmianna mies naisellensa, katkaise kaikki yhteydet häneen ja etsi itsellesi oikea, vapaa mies.

Vierailija
22/47 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies laatua "haluaa kaiken muttei halua luopua mistään", eli perustelee ainakin itselleen hyvin sen, miksi ei voi jättää nykyistä puolisoaan ja elää kanssasi? Jos näin on, niin tuskin teillä tulee olemaan yhteistä tulevaisuutta - tai ainakaan onnellista sellaista, sillä pakostihan miehen nykyinen liittokin on jollakin tavalla hyvä - kun se ei ole jo päättynyt - ja voi hyvin olla, että teidän mahdollisesta epäonnesta mies tulee syyttämään sinua. Koska mies luultavasti kaihoaa vähintäänkin huonoina hetkinä takaisin entiseen liittoon. Siihen liittoon, joka ei ollut niin huono että kovin helposti siitä lähti.

Mieti nainen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kestin tuota paskaa kuusi vuotta. Ja miehelle ja vaimolleen tuli ero kuitenkin jo kahden vuoden jälkeen. Senkään jälkeen ei koskaan ollut meidän aika, aina oli joku este (raha, lapset jne.jne.) Sitä osaa olla fiksukin nainen ihan saatanan sokea kun rakastuu.

Unohda se. Oikeasti.

Vierailija
24/47 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa suhde, halpa mies.

Älä alenna itseäsi enää kakkosnaiseksi.

Vierailija
25/47 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, olen aivan samassa tilanteessa talla hetkella! Helpottaa tietaa ettei ole yksin :) Itsekin olen tullut siihen tulokseen, etta tapaaminen tai kuvitelmien jatkaminen ei kannata, silla mies olisi jo tehnyt aloitteen, jos haluaisi minusta jotakin muuta kuin vain salarakkaan... Han lahetti viestin, etta haluaisi minusta rakastajansa, mutta aikaa kuitenkin menna naimisiin nykyisen avokkinsa kansa ja suunnitelee viela perhetta! En vain voi ymmartaa...

Ylipaaseminen on todella vaikeaa, itse jo kerran luulin paasseeni ihastuksesta eroon, mutta puolisen vuotta sitten tapasimme taas uudestaan vuoden tauon jalkeen ja paadyimme sitten tahan nykyiseen tilanteeseen...pettamaan. Sanoin hanelle, etten voi jatkaa tassa tilanteessa, ja minulla on ollut nyt tosi vaikeaa jattaa kaikki taakseni, ettei mitaan meidan valillamme tulekaan ikina tapahtumaan. 

Miten tallaisesta paasee yli? Tein miehen vuoksi suuria uhrauksia elamassani, mutta en saanut vastakaikua, ja vielakin haikailen hanen peraansa vaikka olen jo omassa uudessa suhteessa! Olenko vain sekaantunut paatuneeseen kusipaahan, enka nae miten hyva puoliso oma avomieheni on, kun tunteeni entista kohtaan ovat viela voimakkaammat... Miten taman saa ratkaistua?!

Vierailija
26/47 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 21:19"]

Olin kaksi vuotta erään varatun miehen salarakas. Meillä oli ihanaa yhdessä, mutta olosuhteet ovat mitä ovat, joten laitoimme yhteisestä päätöksestä suhteellemme pisteen joitain viikkoja sitten. Sovimme, ettemme ole toisiimme enää yhteydessä, vaikka vaikeaa se olisikin. Mies on mielessäni koko ajan. Olen kuitenkin pysynyt lujana ja antanut miehen numeron vajota alemmas ja alemmas viimeisimpien puheluideni listalla.

Muutama viikko hiljaiseloa meni yllättävän hyvin, mutta tänä viikonloppuna mies on lähetellyt minulle viestejä. Kertonut ikävöivänsä minua ja ehdottanut tapaamista.

Minullakin on miestä järjetön ikävä, ja miehen viestit ovat tuntuneet kihelmöivän hyviltä. Samalla pääni on nyt aivan sekaisin. Mitä mies minusta haluaa?! Luulin, että hän olisi tässä ollut meistä kahdesta vahvempi. Rakastan häntä ja antaisin mitä vain, jos hän valitsisi minut elämänkumppanikseen. Hän kuitenkin myös satuttaa minua ja olen todella uupunut tähän tilanteeseen.

Mikä selittää miehen käytöksen? Voisiko meillä sittenkin olla yhteinen tulevaisuus? Pitäisikö minun tavata mies vielä kerran ja kysyä, mitä hän haluaa?

[/quote]Älä ala olemaan ukkomiehen jalkavaimo. Kunnioita itseäsi.

Vierailija
27/47 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten te kehtaatte?!? eikö yhtään HÄVETÄ?

Vierailija
28/47 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jostain syystä kuitenkin ukko-ressun vielä aiot tavata, ÄLÄ ainakaan anna. Näet ainakin mitä mies on vailla. Miten ylipäänsä voit kunnioittaa pettävää miestä? Vaikka saisit ukon itsellesi, miten ikinä voisit luottaa häneen?

Vierailija
29/47 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna olla. Parempi lopettaa jos ei tuon kummemmaksi muutu

Vierailija
30/47 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 21:19"]

Voisiko meillä sittenkin olla yhteinen tulevaisuus?

[/quote]

Tiedätkö sanonnan: If they do it with you, they will do it to you. 

Ymmärrän, että rakastat tätä miestä, mutta todellako ottaisit miehen omaksesi, joka pettää vaimoaan sinun kanssa ja sinua vaimonsa kanssa. Miten voisit koskaan luottaa häneen? 

Vierailija
31/47 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti tulevaisuutta yhdessä sen miehen kanssa. Voisitko luottaa, että sinä olisit ainoa?

Vierailija
32/47 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos neuvoista! Viisainta olisi nyt todellakin ottaa etäisyyttä. Voi hitto, kun kutkuttaisi kuitenkin vielä kerran keskustella miehen kanssa. Kuulla, onko hän miettinyt näiden viikkojen aikana elämäänsä. 

On myös totta, että vaikka päätyisimme yhteen, en ehkä koskaan pystyisi luottamaan mieheen täysin ja epäluulo ja mustasukkaisuus nakertaisivat sisintäni. Tuntuu, että ihan sama, mitä tapahtuu seuraavaksi, tulen joka tapauksessa hulluksi. Miten saatoin antaa kaiken edetä tähän pisteeseen?

Ap

Vierailija
33/47 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt otat yhteyttä, olet vaan samassa koukussa, mistä nyt yrität luopua. Ei kannata. Ja tottakai se kutkuttaa, mutta olet varmasti ansainnut parempaa. Jätä tyyppi taaksesi, ole vaan tiukkana. Sun pitää nyt vaan perustella vielä kantasi itsellesi kunnolla. 

Vierailija
34/47 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt et pehmoile yhtään, vaan lähetät sille tasan yhden viestin: päätös on tehty ja se pitää. Piste!

Vierailija
35/47 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 21:42"]

Minä kestin tuota paskaa kuusi vuotta. Ja miehelle ja vaimolleen tuli ero kuitenkin jo kahden vuoden jälkeen. Senkään jälkeen ei koskaan ollut meidän aika, aina oli joku este (raha, lapset jne.jne.) Sitä osaa olla fiksukin nainen ihan saatanan sokea kun rakastuu.

Unohda se. Oikeasti.

[/quote]

Helpottavaa kuulla, että joku toinenkin on ollut yhtä paskassa tilanteessa kuin itse olen tällä hetkellä. Yritän saada jostain voimaa lopettaa tämä suhde. Jokohan ne omat silmät vihdoin aukeaisi? Rakkaus on maailman vittumaisin asia.

Vierailija
36/47 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No herääpä jo. Turhaan elättelet jotain kuvitelmia. Et sä kelpaa sitten kuin nussittavaksi, eiköhän sillä olisi ollut jo aikaa järjestää asiat muuten jos se sut johonkin muuhun haluaisi/tarvitsisi. Mutta alenna itsesi vaan pelkäksi pantavaksi horoksi, joka kelpaa vaan nussittavaksi, jos haluat ja tuhlaa elämäsi. Tai sitten kerää itsesi ja unohda se.

Vierailija
37/47 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin makaa kuin petaa. Kannattaa vehdata varatun kanssa,ei tod!

Vierailija
38/47 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän olisi päättänyt jättää perheensä ja elää sinun kanssasi, hän voisi minkään estämättä kertoa sinulle asiasta. Sinun ei tarvitse erikseen tavata häntä tuon takia. Jos te tapaatte, siinä on tietenkin kysymys aivan muusta.

Vierailija
39/47 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet läheisriippuvainen ja tuo ukon käppänä pyörittää omaa peliään. Miten ihmiset lähtee mukaan tuommoiseen hölyn pölyyn ja mikä on se "kihelmöivä tunne"? Menee ohi, kun lakkaa uskomasta herttasarjoihin ja kasvaa aikuiseksi.

Vierailija
40/47 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 21:21"]

sitä panettaa

[/quote]

Tähän ei ole mitään lisättävää.16

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi