Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen viestit eron jälkeen - mitä tässä pitäisi tehdä?

Vierailija
23.03.2014 |

Olin kaksi vuotta erään varatun miehen salarakas. Meillä oli ihanaa yhdessä, mutta olosuhteet ovat mitä ovat, joten laitoimme yhteisestä päätöksestä suhteellemme pisteen joitain viikkoja sitten. Sovimme, ettemme ole toisiimme enää yhteydessä, vaikka vaikeaa se olisikin. Mies on mielessäni koko ajan. Olen kuitenkin pysynyt lujana ja antanut miehen numeron vajota alemmas ja alemmas viimeisimpien puheluideni listalla.

Muutama viikko hiljaiseloa meni yllättävän hyvin, mutta tänä viikonloppuna mies on lähetellyt minulle viestejä. Kertonut ikävöivänsä minua ja ehdottanut tapaamista.

Minullakin on miestä järjetön ikävä, ja miehen viestit ovat tuntuneet kihelmöivän hyviltä. Samalla pääni on nyt aivan sekaisin. Mitä mies minusta haluaa?! Luulin, että hän olisi tässä ollut meistä kahdesta vahvempi. Rakastan häntä ja antaisin mitä vain, jos hän valitsisi minut elämänkumppanikseen. Hän kuitenkin myös satuttaa minua ja olen todella uupunut tähän tilanteeseen.

Mikä selittää miehen käytöksen? Voisiko meillä sittenkin olla yhteinen tulevaisuus? Pitäisikö minun tavata mies vielä kerran ja kysyä, mitä hän haluaa?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 33, ylitsepääseminen tuntuu todella vaikealta! En tiedä, miten voisin joskus vielä hyväksyä tämän. Etten sitten kuitenkaan kelpaa. Vaikka mies sanookin, ettei minussa ole mitään vikaa, että hänellä on ongelmia, että hän tässä menettää jotain, kun emme voi olla yhdessä. Kyllä tämä silti tuntuu siltä, että minusta puuttuu se jokin.

Olen yrittänyt miettiä tilannetta mahdollisimman rationaalisesti. Miksi mies saa minut näin sekaisin ja luopumaan periaatteistani? Mikä miehessä on niin erityistä? Tämä on täysin käsittämätön tilanne.

Tänään mies ei ole ottanut yhteyttä. Ehkä hyvä niin, vaikka en haluaisi mitään muuta kuin kuulla hänen äänensä.

Kaikki neuvot, tuki, järkipuhe ja haukut otetaan edellen vastaan.

Ap

Vierailija
2/47 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäistä nyt vaan totuus eli että tää mies pettää sun kanssa. Se ei oo mikään unelmien prinssi. Toivottavasti et menetä tän yhden kusipään perusteella luottamusta kaikkiin miehiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita miehelle viesti että ottaa yhteyttä kunhan ero edellisestä on tehty.

Vierailija
4/47 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap onko miehellä lapsia? Minkä ikäisiä?

Kuinka vanha mies on? Entä sinä?

Vierailija
5/47 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 05:44"]

Ap onko miehellä lapsia? Minkä ikäisiä?

Kuinka vanha mies on? Entä sinä?

[/quote]

Meistä kummallakaan ei ole lapsia.

Olemme 28-vuotiaita.

Ap

Vierailija
6/47 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda se.
Kamppailen tällä hetkellä saman asian kanssa.

Et sinä halua miestä joka ei ole osannut valita sinun ja vaimonsa välillä.
Ihan totta, kiität itseäsi myöhemmin kun pysyt nyt vain lujana.

Vierailija
7/47 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä, ettei hänellä ole lapsia, mutta tavallaan tuo kuvio tekee tilanteen sinun kannaltasi vielä toivottomammaksi. Jos siellä kotona miestä pitelisi isän rooli ja pitkä avioliitto jne. voisi edes jollain tasolla ymmärtää, ettei siitä kuviosta ole helppo irrottautua. Nyt kun kävi ilmi, ettei mies ole edes naimisissa, muttei osaa valita kahden tyttöystävänsä välillä, tilanne tuntuu olevan aika onneton kannaltasi. Anteeksi kun kysyn, mutta mitä voit vielä odottaa tuollaiselta mieheltä?? Hän pitää kaksi vuotta kahta tyttöystävää ja avausviestissäsi vielä puhut kuinka "vaikea" tilanne on varatulle miehelle - no ei se seurustelusuhteen päättäminen nyt niin vaikeaa voi olla, jos on toinen rakkaus löytynyt elämään. Nyt lopetat tuon huuhaan uskomisen ja katsot totuutta silmiin: et vain ole tarpeeksi kiinnostava, jos vuoksesi ei tyttöystävää voi jättää! Nyt hieman omanarvontuntoa peliin, hyvä nainen.

Vierailija
8/47 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 05:13"]

Laita miehelle viesti että ottaa yhteyttä kunhan ero edellisestä on tehty.

[/quote]

Ja lisää, ettet kuitenkaan lupaa yhtään mitään eli et odota vaan jatkat elämääsi ja katselet ympärillesi muutenkin.

Vierailija
9/47 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että mies kaipaa seksisuhdetta kanssasi ja helppoa yhdessäoloa, mutta ei mitään oikeaa suhdetta.

Itsellänikin on kokemusta varatuista miehistä jollakin tapaa... niin seksisuhteena (mutta niihin ei kyllä mitään rakastumis- ja kaipaamisjuttuja liittynyt) kuin lopulta sitten oikeanakin suhteena. Tosin tämä oikea suhde oli sellainen, että hän oli kihloissa naisen kanssa joka asui toisella puolella Suomea, eikä suhde ollut kymmeneen vuoteen kehittynyt siitä miksikään. Meillä se se siten kehittyi vuodessa kihlautumiseen, yhdessä asumiseen ja esikoisen odottamiseen. Tuota ennen tietysti siis hän oli eronnut exästään :)

Myöhemmin vielä menimme naimisiin ja saimme toisenkin lapsen, nyt odotellaan esikoisen kouluun menoa. Mies on kommentoinut aiempaa suhdettaan "kun en paremmasta tiennyt", eli oli tyytyväinen tasaiseen tapailusuhteeseen, ei jotenkin osannut edes odottaa enempää, ennen kuin meillä jotenkin kolahti.

Kerroin siksi tästä omasta kokemuksestani, että jos suhteessa oleva mies löytää oikeasti "uuden", hän myös tekee jotain siirtoja melko pian. Tai sama koskenee naista, ketä vaan joka elää huonosti toimivassa parisuhtessa ja haluaa ulospääsyn syystä tai toisesta.

Vierailija
10/47 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuin alkoholisti, joka on ollut hetken kuivilla ja nyt kuvittelee, ettei yksi ryyppy mitään haittaa. Usko pois, sun on pakko katkaista se juttu kokonaan. Jokainen päivä jonka vietät tapaamatta ja kommunikoimatta hänen kanssaan, vie sua kohti parempaa tulevaisuutta. Älä vastaa hänelle enää, älä tapaa häntä. Älä ota sitä ryyppyä, jonka jälkeen on taas aloitettava alusta.

Vierailija
11/47 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin kolme vuotta salarakas. Mies monesti meinas ottaa eron puheille, mutta sanoi, ettei pystynyt siihen. 

Aloin jättää pieniä merkkejä käynneistäni. Laitoin verhoja uudella tavalla. Jätin sänkyyn sukkani. Litoin tiskikoneeseen pari viinilasia (tästä tulikin iso riita ja johti eroon). 

Nyt mies on jättänyt vaimonsa, vaimo itki kauan vielä miehen perään. Mutta on totta, en voi luottaa häneen. Joka tulee ilmi mustasukkaisuutena ja sen tuomina riitoina.

Vierailija
12/47 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se kerran on avoliitossa asuva lapseton mies, niin mikä sitä muka estää eroamasta? Se vain haluaa voita molemmin puolin leipää. Sua on kiva pompotella, kun olet niin helppo nakki vaaleanpunaisine silmälaseinesi.

Anna olla, etsi vapaa mies. Kato rakkaus on vain feromoneja ja kemiaa, ja siitä voi ihan oikeasti toipua. Kevät tulee, kadut on miehiä pullollaan! Iske vaikka joku laastarisuhde..

Vierailija
13/47 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin katselisin ympärilleni, mutta älä hyvä nainen taas usko jonkun muka onnettomassa suhteessa olevan miehen lirkutteluja, kuinka vain sinä voit häntä todella ymmärtää blaablaa.

Vierailija
14/47 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisraukat, te ootte niiiin helposti sormen ympärille kiedottavissa ja nämä casanovat sen tietää, tahallaan tuota tekevät. Eivät halua mitään, mun mielestä ehkä jopa ovat naisvihaisia, käyttävät hyväkseen minkä kerkiävät, kierroksia kierroksien perään. Onneks ite olen päässyt tuon vaiheen yli enkä enää ikinä harrasta moista, tällaiset ihmiset ei tuota kuin tuskaa kaikille osapuolille itseään lukuunottamatta. PYSYKÄÄ NAISET VAHVOINA!! Te ansaitsette parempaa, tällaiset miehet nauttivat tästä tilanteesta että naiset mielii perään, useitakin saattaa olla samaan aikaan pyörityksessä ja naiset menee ja rakastuu lisää, mies etääntyy, ja tulee jälleen ajamaan naiset hulluuden partaalle, ne nauttivat tuosta vallan tunteesta, siitä että saavat kaiken mutta eivät itse halua muuta kun sitä vallantunnetta, olla haluttu, olla rakastettu ja satuttaa muita! 

Vierailija
15/47 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ala vaan mitään toiveita elätteleen, teet itelles karhupalveluksen sillä, tällaiset miehet useimmiten on juuri pelimiehiä, niille ei mikään riitä, etkä sä ole kuin yksi pieni pelinappula hänen pelissään... Nyt rupeat kunnioittamaan itseäsi nainen ja annat varattujen pelimiehien olla,  niistä ei oikeesti seuraa yhtään mitään hyvää ja kun joku täällä sanoo että varmana kaipaa sua, niin bullshittiä! tässä taas yksi raukka nainen joka on ilmeisesti koukkuun myös jäänyt haavemaailmaansa, todennäköisyys on tälle tässä asiassa hyvin pieni. Mä neuvon kyllä sydämen pohjasta niin että jätät omaan arvoonsa tällaiset luikertajat ja hankit arvoistasi seuraa, noista tunteista pääsee kyllä yli ajan kanssa, älä jää roikkumaan enää pieneksikäänm hetkeksi, se on kaikki miehelle päin ja sä et saa kun mieli pahaa! Ihan sillä kokemuksen rintaäänellä tän sanon ettei enää yksikään typerä ja sinisilmäinen nainen jousuis niin pahasti loukatuksi, nyt arvostusta itseänne kohtaan naiset! Ootte paljon enemmän kun tätä... 

Vierailija
16/47 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä panettaa

Vierailija
17/47 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä puoliso ja olit toinen nainen, vai olitko pelkästään salarakas?

Vierailija
18/47 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sulla ei ole mitään menetettävää.

Vierailija
19/47 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan kakkosta

Vierailija
20/47 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kaipaa sinua varmasti todella paljon...mutta se ei ikävä kyllä tarkoita, että hän olisi jättämässä perhettään. Ottakaa etäisyyttä nyt niinkuin sovitte, vaikka varmasti rankkaa onkin. Voit laittaa miehelle vaikka vastausviestin, jossa pyydät ettei hän ota yhteyttä, koska tämä on raskasta muutenkin. Jos teidät on "tarkoitettu yhteen" ja mies ei pääse yli sinusta, niin hänen täytyise itsenäisesti tehd jotain tekoja sen suuntaan... Näin minä ajattelisin.. Voimia!

Nimim. taidan pian olla samassa tilanteessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi