Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hah. Silloin kun isot rinnat oli halutut, mulla oli pienet rinnat. Nyt kun isot rinnat ei ole enää muodissa

Vierailija
20.11.2020 |

Niin mun rinnat on kasvanut isommiksi. Nykyään isommat rinnat näyttää omaan silmään lehmämäisiltä, ei ollenkaan sellaisilta kuin ne aiemmin näki. Ei mulla vieläkään mitkään isot rinnat ole, mutta isommat kuin ennen ja topatuissa push-upeissa näyttävät liiankin huomiotaherättäviltä, kun ne työntyy höllyävinä ylemmäs.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö kyllä on muodissa isot tissit. Ne on aina muodissa.

Vierailija
2/6 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää rinnoista. Pienet nöpöt löytyy mieheltä itseltäkin. Kiihottavaa sekstailla naisen kanssa, jolla on naisen kourankokoiset rinnat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa oot tippunu pois vartalomuodin viimeisimmistä aalloista.

Ei auta kuin hankkia uusi kroppa

Vierailija
4/6 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinulla on kuitenkin seksikäs muhkea peppu johon mies voi upottaa naamansa?

M29 BootyAddict

Vierailija
5/6 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,7 rinta-vyötärö-lantiosuhde on aina muodissa. Tai siis ei välttis muodissa - 100 vuotta sitten kun oli 20-luku edellisen kerran keksittiin, että naisenkin pitäisi olla laiha ja poikamainen, koska haluttiin kapinoida aiempia kauneusihanteita vastaan. Silti myös kaikkein trendikkäimmät miehet takuulla kaatoivat heti tiimalasiflapperit kun muotipoliisien silmä vältti.

Vierailija
6/6 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet lihonut ja osa siitä on kivasti osunut rintoihin. Minullakin on peili joka onneksi näyttää vain puoli vartaloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme