Tapetoiko joku oikeasti jääkaapin oven kaikennäköisillä turhan oloisilla lirpukkeilla?
Miksi?
Jonkin kalenterin tai muistitaulun ymmärtäisin.
Mitä teillä on kylmäkalusteiden ovien etupinnoilla?
Kommentit (53)
Jääkaapin ovi on täynnä miehen askartelemia hamahelmimagneetteja. Se hurahti niihin lapsen saatua niitä joululahjaksi.
Ilmoituslappuset ym paperit meillä on eteisen puolipaneelin päällä kalenterin vieressä.
Meillä myös lapset laittaa piirustuksiaan jääkaapin oveen. Lisäksi siinä on kaikkien lukujärjestykset. Eihän se kaunista ole, mutta lasten ilo ja käytännöllisyys ovat meille tärkeämpiä asioita. Lukujärjestyksiä etenkin täytyy katsoa monta kertaa päivässä jotta tietää kuka menee ja tulee mihinkin aikaan ja mitä pitää kouluun ottaa mukaan.
En ymmärrä miten tällainen asia voi ketään kaivella niin paljon että siitä täytyy tehdä avaus tänne.
Minulla on jääkaapin ovessa kiinni keittiökaapin ovi. Taitaa olla ketjun isoin härpäke kiinni jääkaapin ovessa, tuon takaa kun koko kaappia ei edes näy.
Minä viihdyn selkeässä, niukassa ja yksinkertaisessa sisustuksessa. Jääkaapin tai pakastimen ovissa ei ole mitään ylimääräistä eikä tasoillakaan muuta kuin kahvinkeitin. Mikä tahansa muu omassa kodissani ahdistaisi. Omat ja lasten menot ja muut muistettavat asiat tallennan puhelimen kalenteriin ja muistioon.
Siinä on mun työvuorolista. Ap:lle varmastikin "turhan oloinen lirpuke" mutta meidän elämä ja menot hahmottuu aika pitkälti sen mukaan.
Myös muutama magneetti löytyy, ihan vaan, koska.... Niin, miks ei?!
Seinällä yksi paperinen perhekalenteri, joten se riittää eikä lappuja tarvitse kiinnittää jääkaappiin. Perhe käyttää muutenkin sähköistä kalenteria enemmän, ja ne kulkevat puhelimissa mukana.
Miksi lasten lukujärjestykset ei ole lasten omissa huoneissa? Ei mun lukujärjestys koskaan lapsuudenperheessä ollut keittiössä, eihän sitä muut tarvinneet kuin minä itse. Onko nykylapset niin avuttomia etteivät osaa edes itse lukujärjestystään lukea ja toimia sen mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Miksi lasten lukujärjestykset ei ole lasten omissa huoneissa? Ei mun lukujärjestys koskaan lapsuudenperheessä ollut keittiössä, eihän sitä muut tarvinneet kuin minä itse. Onko nykylapset niin avuttomia etteivät osaa edes itse lukujärjestystään lukea ja toimia sen mukaan?
Itse ainakin haluan että perheen aikataulut ovat yhdessä paikassa eikä niin että täytyy kiertää kaikkien huoneet selvittääkseen kuka tulee milloinkin kotiin.
Kyllä tuohon on kertynyt kaikenlaista lippua ja lappua. Siinä on kortteja, lottokuponki, lehdestä leikattuja kuvia, elokuvalippu ja kivoja magneetteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin haluan että perheen aikataulut ovat yhdessä paikassa eikä niin että täytyy kiertää kaikkien huoneet selvittääkseen kuka tulee milloinkin kotiin.
Ja miksi sun pitää selvittää milloin kukakin tulee kotiin?
Jääkaappien ovet on tylsiä ilman mitään piristäviä magneetteja.
Me laitettiin aikoinaan iso kehys yhdelle keittiön seinälle ja vain siihen laitettiin sitten lasten piirustuksia yms. Eli piti päättää, mitä otetaan pois, ennekuin sai uusia näytille. Ei ollut enää kaikki pinnat täynnä taideteoksia. Ihan siisteiksi ja fiksuiksi nuoriksi ovat kasvaneet, eli ei rajoitettu laputustila traumatisoinut jälkikasvua.