Tapetoiko joku oikeasti jääkaapin oven kaikennäköisillä turhan oloisilla lirpukkeilla?
Miksi?
Jonkin kalenterin tai muistitaulun ymmärtäisin.
Mitä teillä on kylmäkalusteiden ovien etupinnoilla?
Kommentit (53)
Tapiseerataan kyllä. Jääkaapin ovi käyp tiuhaan. Siinäpä se syy.
No meillä jääkaapin ja pakastimen ovet ON perheen ilmoitustaulu!
Myös lasten senhetkiset luokan ryhmäkuvat ovat siinä. Tästä on yllättävän paljon hyötyä: oppii tuntemaan luokkakavereiden naamat, lapsi voi helposti näyttää kenestä puhuu jne.
Kyllähän sitä lapsiperheessä tarttee kaikenlaista muun muassa siihen jääkaapin oveen laittaa muikkariksi.
Täynnä matkamuistoina maailmalta ostettuja jääkaappimagnetteja. Sä saisit varmaan halvauksen, kun näkisit 😂
Mulla ei ole mitään jääkaapin/pakastimen ovessa. Usein näkee lapsiperheiden jääkaapien oven olevan täynnä lippua ja lappua, kauhean sotkuisen ja ruman näköistä.
Digitaalinen keittiöajastin eli moderni munakello oli, mutta uuteen tulevaan jääkaakaunottareen ei panna mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mitään jääkaapin/pakastimen ovessa. Usein näkee lapsiperheiden jääkaapien oven olevan täynnä lippua ja lappua, kauhean sotkuisen ja ruman näköistä.
Miksi sinä aina seisot siinä jääkaapin ovella?
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei perhettä liene.
Lapset tapetoivat piirustuksilla jääkaapin oven. Pakastimen kylki on täynnä magneettikirjaimia, kovasti treenataan kirjoitustaitoa.
On yksi w t :mmistä kotijutuista tämä.
Vierailija kirjoitti:
On yksi w t :mmistä kotijutuista tämä.
Ihmisten luokittelu ja eriarvoistaminen on.
En.
Mun vanhemmat tapetoi aina jääkaapin oven lippulapuilla ja mä inhosin sitä tapaa.
Miksei kirjoita vaan paperille, tai taisi ne kirjoittaakin lopuksi kun tajusin heitellä niiden laput roskiin ;)
Sincc
Kiroilun jälkeen ne alko kirjoitella paperille viestinsä .. ;)
Ostaa yhden vihkon mihin kirjoittaa asiat ja siitä voi kaikki lukea ne.
Ei tosiaan tarvi teipata jääkaappia umpeen lapuilla ..
Sincc
Yksi paperi meillä siinä on. Lapsen lukujärjestys. Isommat ei enää ole koulussa. Vieraille tänä ei näy, sillä vieraamme eivät käy keittiössä.
Pah..mulla ainakin on kalenteri ja söpöjä kortteja ovessa..ja muutama magneettieläin myös;D Tämä koppero on muutenkin kuin vankila(ja homeinen) niin turha täällä on leikkiä design tyyppiä.
mihin muuhun saisi mangneetilla kätevästi asioita.
Minäkin halusin ensin pitää jääkaapinovet tyhjinä, mutta ei se kyllä perheellisenä enää onnistu millään. Siinä on omat ja lasten lukkarit, hammaslääkäriaikalaput, viikkoharrastuskalenteri, lasten tekemiä ”Olet rakas” ”Maailman paras äiti” - magneetteja, lasten magneettikoulukuvat, lemmikin valokuva jne. Olen siis luopunut ajatuksestani. Jäkis on nyt tuon näköinen, joskus ehkä sitten taas toisenlainen.
Minun jääkaapin oveni on muutoin paljas, mutta olen leikannut lehdestä pari B. Virtasen sarjakuva-
huumorijuttua, töihin viitaten.
Minulla on jääkkärin ovessa kivoja sarjakuvastrippejä, pieniä uutisia (yleensä jotain outoa & ihmeellistä), kaverien lähettämiä kummallisia kortteja, hassuja kuvia jne. Ja on tapetoitu umpeen kunnolla. Varmaan ärsyttää!
N62
Todellakin. Ilmoitustaulu se vasta ruma on.