Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pilvikartasto -elokuva, kannattaako katsoa?

Vierailija
23.03.2014 |

Pohdin tässä minkä vuokraisin tälle illalle. Aika pitkähän tuo on mutta saanut hyviä arvioita, jaksaako katsoa vai onko puuduttava? 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinto pysyi yllä koko elokuvan, mutta pääjuoni oli heikko. Mielestäni siitä olisi voinut tehdä kuusi erillistä erinomaista elokuvaa. Ei toiminut kokonaisuutena. On kuitenkin katsomisen arvoinen.

Vierailija
2/22 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 21:04"]Mä aloitin sen katsomisen kerran, mutta lopetin varmaan jossain vajaan puolen tunnin kohdalla kun mun mielestä se oli niin typerän outo, enkä vaan tajunnut mitä siinä pitäis oikeen olla  tapahtumassa. Ehkä katson loppuun joku toinen kerta.

Ja pidän kyllä erikoisista ja indie leffoista joten siksi kuvittelin sen olevan hyvä vaihtoehto.
[/quote]
No kun se pitää katsoa loppuun, että tajuaa. :) Ei ollenkaan ole outo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin sen katsomisen kerran, mutta lopetin varmaan jossain vajaan puolen tunnin kohdalla kun mun mielestä se oli niin typerän outo, enkä vaan tajunnut mitä siinä pitäis oikeen olla  tapahtumassa. Ehkä katson loppuun joku toinen kerta.

Ja pidän kyllä erikoisista ja indie leffoista joten siksi kuvittelin sen olevan hyvä vaihtoehto.

Vierailija
4/22 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään mäkin ehdottomasti oudoista, mutta oli liian Hollywood kuitenkin makuuni ;) t. 2

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 20:52"]

Aivan mahtavan hyvä elokuva. Mulla se kuuluu ihan suosikkeihin, mutta mä tykkäänkin aina kaikesta "oudosta".

[/quote]

Vierailija
5/22 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää Hollywood-lätinöistä ja yleensä pitkät leffatkaan ei jaksa pysyä kasassa.

Tää leffa oli mahtava, hahmoihin suorastaan kiintyi ja harmitti, kun leffa loppui niin lyhyeen.

Vierailija
6/22 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkäsin tosi paljon!

Vierailija
7/22 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pitänyt. Tuli vaikutelma, että siinä yritettiin vähän liikaa olla erikoinen. Mutta kotona jos katsoo, voi välillä pikakelata eteenpäin ;),

Vierailija
8/22 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa! Aivan mahtava!

Mun mielestä yksi hienoimmista elokuvista (ja kirjoista) joita on tehty. Ei puuduttanut, jaksoin hyvin katsoa. Pysyin juonen perässä ja ymmärsin kaiken. Mieletön tarina, mielettömästi toteutettu elokuva. Hieno visuaalisesti. Hieno, erikoinen kerronta. Mielettömät näyttelijäntyöt.

Vierailija
9/22 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli ihan mahtava elokuva. Kirjan lukeminen (leffan katsomisen jälkeenkin) antaa paljon uutta. Saattaa tosiaan olla vähän hankala aluksi, koska siinä kerrotaan kuutta tarinaa samaa aikaa. ;)

Vierailija
10/22 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut katsoa loppuun

Vierailija
11/22 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, aion todellakin katsoa tuon vähän paremmalla ajalla ja kunnolla keskittyen, nyt valitsen jonkun vähän kevyemmän :) 

Vierailija
12/22 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se taas tuli hyvin ilmi, että fanit eivät kestä, jos joku ei tykkää heidän lempileffastaan :D. Kaikille niille on annettu miinuspeukku, jotka sanoivat ihan omana mielipiteenään vaan, ettei leffa ollut hyvä. Kukaan muu ei sen sijaan ole ollut yhtä pikkumainen, että olisi miinustanut niitä mielipiteitä, joissa leffaa hehkutetaan, kuin se olisi joku taivaan lahja ihmiskunnalle.

Vierailija
13/22 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 21:31"]

Tässä se taas tuli hyvin ilmi, että fanit eivät kestä, jos joku ei tykkää heidän lempileffastaan :D. Kaikille niille on annettu miinuspeukku, jotka sanoivat ihan omana mielipiteenään vaan, ettei leffa ollut hyvä. Kukaan muu ei sen sijaan ole ollut yhtä pikkumainen, että olisi miinustanut niitä mielipiteitä, joissa leffaa hehkutetaan, kuin se olisi joku taivaan lahja ihmiskunnalle.

[/quote]

Kaikille? Eikös niitä alapeukkuja tullut lähinnä tuolle pikakelailijalle? Ja en siis ole itse tuota nähnyt.

Vierailija
14/22 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän taiteellisista elokuvisa mutta tämä oli kyllä liikaa. ei päätä eikä häntää!

Vierailija
15/22 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 21:31"]

[/quote]

Voihan ne leffan vihaajatkin tulla vapaasti miinuspeukuttelemaan tykkääjien kommentteja. Tällä hetkellä vaikuttaa, että Pilvikartasto on tehnyt niin suuren positiivisen vaikutuksen, että sitä viitsii tulla kehumaankin. Ne, jotka eivät pitäneet leffasta, eivät kuitenkaan vihanneet sitä niin paljoa, että jaksaisi tulla haukkumaan.

Vierailija
16/22 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pidän tämän tyyppisistä elokuvista, mutta Pilvikartastosta en oikein välittänyt. Kyllähän sen loppuun asti katsoi, mutta aika tyhjänpäiväinen elokuva kyllä oli.

Vierailija
17/22 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava leffa, todella ajatuksia herattava, kauniisti toteutettu, ja hienot nayttelijansuoritukset. Mutta ei kylla mikaan homppaleffa, tassa pitaa jaksaa kylla keskittya. Silti, tai ehka juuri siita syysta, yksi viime vuosien suosikkejani. Suosittelen lampimasti.

Vierailija
18/22 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 21:51"]Ne, jotka eivät pitäneet leffasta, eivät kuitenkaan vihanneet sitä niin paljoa, että jaksaisi tulla haukkumaan.

[/quote]

Mutta siis ne, jotka tykkäävät jaksavat miinuspeukuttaa muita?

Vierailija
19/22 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 21:43"]

Kaikille? Eikös niitä alapeukkuja tullut lähinnä tuolle pikakelailijalle? Ja en siis ole itse tuota nähnyt.

[/quote]

Ainakin siinä vaiheessa kun kommentoin, niin kaikki ne, jotka eivät tykänneet, olivat saaneet ainakin yhden miinuspeukun, kun taas tykkääjät eivät yhtään.

Olen muuten itse tuo "pikakelaaja". En pidä väkivaltakohtauksista, joten kun sellaisia tulee kotona leffoja katsoessa, joudun äkkiä sulkemaan äänen ja katsomaan sivulle tai pikakelaamaan. Eikö olekin kamalaa, en halua nähdä tappamista? Jotkut leffat ovat silti mielestäni hyviä, vaikka niissä olisikin jonkin verran väkivaltaa. Pyrin silti välttämään sen näkemistä. Nykyleffoissa turhaan mässäillään verellä. Tämä on siis vain oma mielipiteeni.

Pilvikartastossa oli minun makuuni aivan liikaa tuollaista "ällötystä".

Vierailija
20/22 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 21:58"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 21:51"]Ne, jotka eivät pitäneet leffasta, eivät kuitenkaan vihanneet sitä niin paljoa, että jaksaisi tulla haukkumaan.

[/quote]

Mutta siis ne, jotka tykkäävät jaksavat miinuspeukuttaa muita?

[/quote]

Niin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan