Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan jutella miehen kanssa! nyt!

Vierailija
20.11.2020 |

T: nainen 40 ja risat

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet, kertokaa miten saan aviomieheni järkiintymään? Ei usko siis lääkärin todistusta, ei tajua että kun kosken tavaraa joka on ollut hänen luonaan, ihooni puhkeaa ihottuma heti. Miten saan hänet järkiinsä? Olemme olleet yli 10 v aviossa ja nyt hometavara on tärkeämpää kuin vaimo.Ja että lapsilla olisi ehjä koti. Ap

Ymmärrän kyllä tuon homeelle herkistymisen, millä ihmeellä jääräpään saisi ymmärtämään

Voi ihana olet kun ymmärrät! Ihan helmi että sinunlaisiasi on. Mies, hänen sukunsa ja oma sukuni ei ymmärrä. Mutta lapset ymmärtävät.. Mysteeri! Ap

Vierailija
102/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet, mitä teille kuuluu? Ei varmasti mitään näin surkeaa ainakaan. :)! Ap

Älä pelkää kulta.

En pelkää. Olisi tosiaan kivaa olla taas kulta. Nyt olen vain roska. Ja olen ollut uskollinen, hyvä, kaunis vaimo, hyvä äiti ja hyvä kokkikin vielä. Ja nyt hometavarat rakkaampia kuin minä. En tajua. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
104/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
105/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotan sinulle kaikkea hyvää. Raskasta tuo varmasti on! Aina ei ymmärrä ihmismielen kiemuroita. Ehkä miehesi on jumissa nyt hetken. Ehkä hän vielä pääsee jumiutumisestaan pois.

Vierailija
106/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
107/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saada mies herätettyä tosiaan? Se on minulle suuri mysteeri. Ja hän samalla väittää ettei halua erota ja rakastaa minua, mutta kuitenkin ei edes viikonlopuksi suostu tulemaan lasten kanssa minun luokseni. Eikä halua olla kanssani, ei soita jne... Miehet, kertokaa miten joku voi toimia noin?Ap

Vähän kaksijakoiset tunnelmat. Viettikö mies miten aikaa yhdessä, kun asuitte yhdessä.

Jotenkin tuntuu, että tilanteesi kääntyy hyvin vielä

Vierailija
108/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotan sinulle kaikkea hyvää. Raskasta tuo varmasti on! Aina ei ymmärrä ihmismielen kiemuroita. Ehkä miehesi on jumissa nyt hetken. Ehkä hän vielä pääsee jumiutumisestaan pois.

Kiitos:)Ap

Vierailija
109/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten saada mies herätettyä tosiaan? Se on minulle suuri mysteeri. Ja hän samalla väittää ettei halua erota ja rakastaa minua, mutta kuitenkin ei edes viikonlopuksi suostu tulemaan lasten kanssa minun luokseni. Eikä halua olla kanssani, ei soita jne... Miehet, kertokaa miten joku voi toimia noin?Ap

Vähän kaksijakoiset tunnelmat. Viettikö mies miten aikaa yhdessä, kun asuitte yhdessä.

Jotenkin tuntuu, että tilanteesi kääntyy hyvin vielä

Kyllä me vietimme. Mutta nyt tajuan että hän on ollut puhumaton joistakin asioista. Lomailimme yhdessä, ulkoilimme perheenä, söimme yhdessä, olimme kotona yhdessä. Mistä sinulle tuli tuo hyvä tunne, että vielä kääntyy hyväksi? Ap

Vierailija
110/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi tarvita aikaa selvittääkseen ajatuksiaan. Jos ei ole puhunut vaikka oikeasti syvimmistä tuntemuksistaan. Ehkä ajan kuluessa tajuaa.

Vierailija
111/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki menee hyvin vielä.

Vierailija
112/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, sinun pitää nyt rakentaa omaakin elämää. Ettet vain elä sitä miestä varten. Elämässä on muutakin. Tajuaa mies tai ei.

Vierailija
113/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki menee hyvin vielä.

Kiva kun teillä on niin toiveikas olo. Ap

Vierailija
114/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MOI

T MIES

Vierailija
115/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu, että tilanteesi kääntyy hyvin vielä[/quote]

Kyllä me vietimme. Mutta nyt tajuan että hän on ollut puhumaton joistakin asioista. Lomailimme yhdessä, ulkoilimme perheenä, söimme yhdessä, olimme kotona yhdessä. Mistä sinulle tuli tuo hyvä tunne, että vielä kääntyy hyväksi? Ap[/quote]

Miehet nyt on puhumattomia välillä, hyvä yhteistä tekemistä on ollut se on kyllä hyvä merkki.

Tunne tuli ihan tuosta, että sanoo rakastaa ja ei eroamassa.

Minustakin vaikuttaa, että mieskin on nyt jotenkin jumissa tilanteesta, vaikka ei varmasti hyvältä tunnu sinusta. M38

Vierailija
116/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa iltaa! Nyt pakko mennä syömään ja nukkumaan mutta oli kiva jutella. Ehkä palataan:) ja hyvää yötä:) Kauniita unia kaikille! Ap