Haluan jutella miehen kanssa! nyt!
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet, mitä teille kuuluu? Ei varmasti mitään näin surkeaa ainakaan. :)! Ap
Älä pelkää kulta.
En pelkää. Olisi tosiaan kivaa olla taas kulta. Nyt olen vain roska. Ja olen ollut uskollinen, hyvä, kaunis vaimo, hyvä äiti ja hyvä kokkikin vielä. Ja nyt hometavarat rakkaampia kuin minä. En tajua. Ap
Toivotan sinulle kaikkea hyvää. Raskasta tuo varmasti on! Aina ei ymmärrä ihmismielen kiemuroita. Ehkä miehesi on jumissa nyt hetken. Ehkä hän vielä pääsee jumiutumisestaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Miten saada mies herätettyä tosiaan? Se on minulle suuri mysteeri. Ja hän samalla väittää ettei halua erota ja rakastaa minua, mutta kuitenkin ei edes viikonlopuksi suostu tulemaan lasten kanssa minun luokseni. Eikä halua olla kanssani, ei soita jne... Miehet, kertokaa miten joku voi toimia noin?Ap
Vähän kaksijakoiset tunnelmat. Viettikö mies miten aikaa yhdessä, kun asuitte yhdessä.
Jotenkin tuntuu, että tilanteesi kääntyy hyvin vielä
Vierailija kirjoitti:
Toivotan sinulle kaikkea hyvää. Raskasta tuo varmasti on! Aina ei ymmärrä ihmismielen kiemuroita. Ehkä miehesi on jumissa nyt hetken. Ehkä hän vielä pääsee jumiutumisestaan pois.
Kiitos:)Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saada mies herätettyä tosiaan? Se on minulle suuri mysteeri. Ja hän samalla väittää ettei halua erota ja rakastaa minua, mutta kuitenkin ei edes viikonlopuksi suostu tulemaan lasten kanssa minun luokseni. Eikä halua olla kanssani, ei soita jne... Miehet, kertokaa miten joku voi toimia noin?Ap
Vähän kaksijakoiset tunnelmat. Viettikö mies miten aikaa yhdessä, kun asuitte yhdessä.
Jotenkin tuntuu, että tilanteesi kääntyy hyvin vielä
Kyllä me vietimme. Mutta nyt tajuan että hän on ollut puhumaton joistakin asioista. Lomailimme yhdessä, ulkoilimme perheenä, söimme yhdessä, olimme kotona yhdessä. Mistä sinulle tuli tuo hyvä tunne, että vielä kääntyy hyväksi? Ap
Mies voi tarvita aikaa selvittääkseen ajatuksiaan. Jos ei ole puhunut vaikka oikeasti syvimmistä tuntemuksistaan. Ehkä ajan kuluessa tajuaa.
Nainen, sinun pitää nyt rakentaa omaakin elämää. Ettet vain elä sitä miestä varten. Elämässä on muutakin. Tajuaa mies tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki menee hyvin vielä.
Kiva kun teillä on niin toiveikas olo. Ap
Jotenkin tuntuu, että tilanteesi kääntyy hyvin vielä[/quote]
Kyllä me vietimme. Mutta nyt tajuan että hän on ollut puhumaton joistakin asioista. Lomailimme yhdessä, ulkoilimme perheenä, söimme yhdessä, olimme kotona yhdessä. Mistä sinulle tuli tuo hyvä tunne, että vielä kääntyy hyväksi? Ap[/quote]
Miehet nyt on puhumattomia välillä, hyvä yhteistä tekemistä on ollut se on kyllä hyvä merkki.
Tunne tuli ihan tuosta, että sanoo rakastaa ja ei eroamassa.
Minustakin vaikuttaa, että mieskin on nyt jotenkin jumissa tilanteesta, vaikka ei varmasti hyvältä tunnu sinusta. M38
Hauskaa iltaa! Nyt pakko mennä syömään ja nukkumaan mutta oli kiva jutella. Ehkä palataan:) ja hyvää yötä:) Kauniita unia kaikille! Ap
Voi ihana olet kun ymmärrät! Ihan helmi että sinunlaisiasi on. Mies, hänen sukunsa ja oma sukuni ei ymmärrä. Mutta lapset ymmärtävät.. Mysteeri! Ap