Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan jutella miehen kanssa! nyt!

Vierailija
20.11.2020 |

T: nainen 40 ja risat

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat, 40 ja risat on varmaan 49 :D

Vierailija
22/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi,

Tässä Pena 41 v

Heippa! Mitäs sulle kuuluu? Mulle ei hyvää. Paitsi olin ihanalla luonnonsuojelualueella tänään ja aurinko paistoi.Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä mies. Kerro nainen asiasi. Juttelen mielelläni kanssasi.

Moi mies:). Jos nyt olet oikeasti mies. Miksi olet täällä? Minä olen koska olen yksinäinen.

Iltaa nainen :) Olen mies kyllä, ja suunnilleen ikäisesi. Miksikö olen täällä? Empä koskaan olisi voinut kuvitella tälläiselle palstalle kirjoittelevani vielä. Elämä on ihmeellistä joskus. Tylsyyteeni googlettelin ja huomasin, että täällä on hauskoja kirjoituksia laidasta laitaan. Nyt en vaan jaksa mitään deittipalstoja tms. Haluan ihan vaan jutella anonyymien ihmisten kanssa.

Vierailija
24/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojat, 40 ja risat on varmaan 49 :D

Eipäs olekaan. olen reilusti alle 45 Ap:)

Vierailija
25/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ap kännissä?

Vierailija
26/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli veikkaisin, että ap on 42-43v

Vierailija
27/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä komeahko 28v, mitäs maksaa ;)

Vierailija
28/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kerron totuuden. Kun olin karaokessa ja mieheni oli siellä(olemme asumuserossa nyt) , häntä luultiin isäkseni. Hän on 4v 6kk vanhempi kuin minä. Mutta näytän tosi nuorelta, olen hoikka ja on tosi pitkät hiukset.

Ap

Vierailija
29/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä komeahko 28v, mitäs maksaa ;)

Minusta on maksettu jo hinta kerran. Veren hinta. Ristillä. Olen siis tosi arvokas mutta en ka2upan:)

Vierailija
30/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kitarisat?

Miehet, kertokaa miksi jotkut miehet oikeasti on kauheita. Jotkut naisetkin kyllä, myönnän! Mutta minulla muutama tosi kauhea kokemus ja silti haluan yhä jutella miehille. Ap

Ihmiset on erilaisia, ei siihen muuta selitystä ole. Minulla paljon pettymyksiä naisten suhteen.

M38

Vierailija
31/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenne täysin väärä kilteille miehille

mies52v

Vierailija
32/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko ap kännissä?

Olen absolutisti:) Ap

Vierailija
33/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kitarisat?

Miehet, kertokaa miksi jotkut miehet oikeasti on kauheita. Jotkut naisetkin kyllä, myönnän! Mutta minulla muutama tosi kauhea kokemus ja silti haluan yhä jutella miehille. Ap

Ihmiset on erilaisia, ei siihen muuta selitystä ole. Minulla paljon pettymyksiä naisten suhteen.

M38

Otan osaa. Olin aviossa sadisti-narsistin kanssa 5 vuotta(minä en määritellyt häntä vaan ammattilaiset, kun erosin ja kerroin kokemuksiani. Petti minua jne.) Ap

Vierailija
34/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli veikkaisin, että ap on 42-43v

Penaalin terävin kynä olet:)!  Ap

Vierailija
35/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jesseeeeeeeee kirjoitti:

Mielestäni 31 ja 40 ei ees oo paha. Mutta joo mistäs haluat jutella? :)

Että kertokaa miten voisi löytää miehen, jonka kanssa jutella ja vaihtaa ajatuksia ilman muuta? Oikeasti,  miten saada mies ystäväksi, ei siis miesystäväksi:). Ap

Vierailija
36/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIE VOISIN JUTELLA SIU KANS:) :) MIEKI OON AIN VÄLIL JOTENKI YKSINÄINEN:// TAI NO EN MIE KYL TIEDÄ OOTKO SIE YKSINÄINEN :ooooo KUHAN OLETIN VAIN:))) HEHE! MIE ODOTTELEN VASTAUSTASI, MIE OON TÄMMÖINEN HASSU PIKKU "MIEKKONEN" VAIN:) VAIKKA OIKIASTI OON NAINEN :oo HIHI :/ M25

:D Ap

Vierailija
37/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei miehet. Minulla on siis oikeasti tarve jutella miesten kanssa. Isani on oikeasti melko julma eikä ikinä soittele, veljiäni en voisi vähempää kiinnostaa, minulla on ns. miesnäkökulman vaje.... Aviomies toimi niin että minun oli pakko muuttaa pois. Siis kirjaimellisesti pakko. Ehkä en voi ikinä palat (homeasunto), eikä hän suostu muuttamaan luokseni. olemme pattitilanteessa. Ap

Vierailija
38/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi mies:). Jos nyt olet oikeasti mies. Miksi olet täällä? Minä olen koska olen yksinäinen.

Iltaa nainen :) Olen mies kyllä, ja suunnilleen ikäisesi. Miksikö olen täällä? Empä koskaan olisi voinut kuvitella tälläiselle palstalle kirjoittelevani vielä. Elämä on ihmeellistä joskus. Tylsyyteeni googlettelin ja huomasin, että täällä on hauskoja kirjoituksia laidasta laitaan. Nyt en vaan jaksa mitään deittipalstoja tms. Haluan ihan vaan jutella anonyymien ihmisten kanssa.

Moikka. mies:)! Joo, mä olen oppinut paljon näitä lukiessa. Joskus saa vertaistukeakin. Varoitus; voi tulla riippuvuus. Mitäs kuuluu?Ap

Vierailija
39/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moikka. mies:)! Joo, mä olen oppinut paljon näitä lukiessa. Joskus saa vertaistukeakin. Varoitus; voi tulla riippuvuus. Mitäs kuuluu?Ap

Ja oletko vielä täällä, mies:)?

Vierailija
40/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko katkeroitunut miesten suhteen? Ilmeisesti et