Haluan jutella miehen kanssa! nyt!
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kitarisat?
Miehet, kertokaa miksi jotkut miehet oikeasti on kauheita. Jotkut naisetkin kyllä, myönnän! Mutta minulla muutama tosi kauhea kokemus ja silti haluan yhä jutella miehille. Ap
Osa miehistä on julmia, koska he eivät osaa tunnistaa ja käsitellä tunteitaan, vaan toimivat miten sattuu. Empatiataidot voivat olla myös heikot.
Vierailija kirjoitti:
Hei miehet. Minulla on siis oikeasti tarve jutella miesten kanssa. Isani on oikeasti melko julma eikä ikinä soittele, veljiäni en voisi vähempää kiinnostaa, minulla on ns. miesnäkökulman vaje.... Aviomies toimi niin että minun oli pakko muuttaa pois. Siis kirjaimellisesti pakko. Ehkä en voi ikinä palat (homeasunto), eikä hän suostu muuttamaan luokseni. olemme pattitilanteessa. Ap
Yli 40 sanot olevasi ja isäsi ei soittele.
Miehesi muutti siis pois ja teillä homeasunto.
Sit se karaoke...
Vierailija kirjoitti:
Oletko katkeroitunut miesten suhteen? Ilmeisesti et
En ole. Vaikka huonoja kokemuksia on liikaa:(. Silti pidän edelleen miehistä ja tunnen ja tiedän todella helmi-miehiäkin. Ap
Vierailija kirjoitti:
MIE VOISIN JUTELLA SIU KANS:) :) MIEKI OON AIN VÄLIL JOTENKI YKSINÄINEN:// TAI NO EN MIE KYL TIEDÄ OOTKO SIE YKSINÄINEN :ooooo KUHAN OLETIN VAIN:))) HEHE! MIE ODOTTELEN VASTAUSTASI, MIE OON TÄMMÖINEN HASSU PIKKU "MIEKKONEN" VAIN:) VAIKKA OIKIASTI OON NAINEN :oo HIHI :/ M25
Mikä siuu iha oikeesti vaivaa? Jos tuo ei lopu, nii ei jää muuta keinoo saada tätä loppumaa, ku tekemällä rikosilmoitus. M25
M_39 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kitarisat?
Miehet, kertokaa miksi jotkut miehet oikeasti on kauheita. Jotkut naisetkin kyllä, myönnän! Mutta minulla muutama tosi kauhea kokemus ja silti haluan yhä jutella miehille. Ap
Osa miehistä on julmia, koska he eivät osaa tunnistaa ja käsitellä tunteitaan, vaan toimivat miten sattuu. Empatiataidot voivat olla myös heikot.
Niin ollaan. Me miehet ollaan pahoja.
M_39 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kitarisat?
Olen huomannut. Narsistitapauksessa hänellä oli tosi nuori, väkivaltainen ja masennukseen taipuvainen äiti. Se vaikutti. Ap
M_39 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kitarisat?
Overrated acccojen soopaa ..
Sinc
Miehet on luotu tekemään, eikä märehtimään. Ostakaa munat.
Vierailija kirjoitti:
Kerro asiasi.
Sinc
Ootko sama kuin zinkkis? Ap:)
Voitaisiin sitten anaaliseksin jälkeen jutella.
M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIE VOISIN JUTELLA SIU KANS:) :) MIEKI OON AIN VÄLIL JOTENKI YKSINÄINEN:// TAI NO EN MIE KYL TIEDÄ OOTKO SIE YKSINÄINEN :ooooo KUHAN OLETIN VAIN:))) HEHE! MIE ODOTTELEN VASTAUSTASI, MIE OON TÄMMÖINEN HASSU PIKKU "MIEKKONEN" VAIN:) VAIKKA OIKIASTI OON NAINEN :oo HIHI :/ M25
Mikä siuu iha oikeesti vaivaa? Jos tuo ei lopu, nii ei jää muuta keinoo saada tätä loppumaa, ku tekemällä rikosilmoitus. M25
Mistä tiedät että matkii sua? Ite ainakin joskus läpällä käytän M48 ja M25 nimimerkkiä, pitäskö nyt odotella poliisia ovelle? Voi voi
Vierailija kirjoitti:
M_39 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kitarisat?
Sinc
Hyvin sanottu tuo "luotu tekemään". Aina sydäntä lämmittää kun joku puhuu luomisesta:) . Ap
Niin miksi et vastaile Ap ja juttele?
Vierailija kirjoitti:
M_39 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kitarisat?
Niin ollaan. Me miehet ollaan pahoja.
Olen vähän pettynyt muihin miehiin.
Työskentelen naisvaltaisella alalla. Naisten kanssa on mennyt oikein hyvin, mutta yksi harvoista miehistä on todella surkea työkaveri. Laiska, välinpitämätön ja ylimielinen surkimus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro asiasi.
Sinc
Ootko sama kuin zinkkis? Ap:)
Olenhan toki, pupuseni.
Zink
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee oma rekisteröitynyt nimimerkki? On tällä muitakin 25-vuotiaita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M_39 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kitarisat?
Sinc
Hyvin sanottu tuo "luotu tekemään". Aina sydäntä lämmittää kun joku puhuu luomisesta:) . Ap
Mies lyö lapionsa nietokseen.
Sinc
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiin sitten anaaliseksin jälkeen jutella.
M34
Henk koht en tajua miksi joku haluaisi tuota? MIKSI? paikat menee rikki, tulee verta, bakteerit menee vereen... Eräs homo kertoi miten aina paikat oli riekaleina. Anteeksi, hän on siis ex homo, nyt on naimisissa ja hänellä on lapsikin. Näitäkin on vaikka ei saisi puhua tästä! Vain toiseen suuntaan saa vaihtaa identiteettiä, Silloin se on vain tosi cool..Ap
Mikä olisi sopiva aihe?