Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan jutella miehen kanssa! nyt!

Vierailija
20.11.2020 |

T: nainen 40 ja risat

Kommentit (116)

Vierailija
61/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M_39 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kitarisat?

Miehet, kertokaa miksi jotkut miehet oikeasti on kauheita. Jotkut naisetkin kyllä, myönnän! Mutta minulla muutama tosi kauhea kokemus ja silti haluan yhä jutella miehille. Ap

Osa miehistä on julmia, koska he eivät osaa tunnistaa ja käsitellä tunteitaan, vaan toimivat miten sattuu. Empatiataidot voivat olla myös heikot.

Overrated acccojen soopaa ..

Sinc

Miehet on luotu tekemään, eikä märehtimään. Ostakaa munat.

Hyvin sanottu tuo "luotu tekemään". Aina sydäntä lämmittää kun joku puhuu luomisesta:) . Ap

Kaikkihan meidät on luotu.

Vierailija
62/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIE VOISIN JUTELLA SIU KANS:) :) MIEKI OON AIN VÄLIL JOTENKI YKSINÄINEN:// TAI NO EN MIE KYL TIEDÄ OOTKO SIE YKSINÄINEN :ooooo KUHAN OLETIN VAIN:))) HEHE! MIE ODOTTELEN VASTAUSTASI, MIE OON TÄMMÖINEN HASSU PIKKU "MIEKKONEN" VAIN:) VAIKKA OIKIASTI OON NAINEN :oo HIHI :/ M25

Mikä siuu iha oikeesti vaivaa? Jos tuo ei lopu, nii ei jää muuta keinoo saada tätä loppumaa, ku tekemällä rikosilmoitus. M25

Tee oma rekisteröitynyt nimimerkki? On tällä muitakin 25-vuotiaita miehiä.

Hee mä käytin tuota Karjalaisen M25 nimimerkkiä joskus 6 vuotta sitten ja palstan naiset riensivät kilpaa turinoimaan. 

Sinc

Tosin silloin kirjoittelin vielä Sinkkumies nimimerkiltä, jotka nuo kummatkin pöllin tulewaisuudesta .. ;)

Mut emmää jaksanu sit. Pari kertaa vaan .. 

M25

Eicu siis Sinc

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIE VOISIN JUTELLA SIU KANS:) :) MIEKI OON AIN VÄLIL JOTENKI YKSINÄINEN:// TAI NO EN MIE KYL TIEDÄ OOTKO SIE YKSINÄINEN :ooooo KUHAN OLETIN VAIN:))) HEHE! MIE ODOTTELEN VASTAUSTASI, MIE OON TÄMMÖINEN HASSU PIKKU "MIEKKONEN" VAIN:) VAIKKA OIKIASTI OON NAINEN :oo HIHI :/ M25

Mikä siuu iha oikeesti vaivaa? Jos tuo ei lopu, nii ei jää muuta keinoo saada tätä loppumaa, ku tekemällä rikosilmoitus. M25

Mitä jos vaihtaisit nimimerkkiä "oikea" M25. Mutta ihana karjalainen aksentti:). Ap

Vierailija
64/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

XDDDDDDDDDDDDDD Okei nyt kuolin XDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
65/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heippa Jesse. . Mitäs kuuluu? Ap

Ootko puuma?

En ole. En etsi seksiseuraa enkä nuorta miestä, mutta kaipaan JUTELLA miesten kanssa. Ei kai se ole väärin? Ap:)

Ei lainkaan. Juttelisin kanssasi mielelläni mutta tähän aikaan on aika siirtyä tämän palstan eräälle toiselle ketjulle. Kivaa iltaa ja viikonloppua! Jos ketju on olemassa vielä huomenna ja löydän sen ja haluat jutella, voinemme jutella ehkä silloin?

Vierailija
66/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko katkeroitunut miesten suhteen? Ilmeisesti et

En ole. Vaikka huonoja kokemuksia on liikaa:(. Silti pidän edelleen miehistä ja tunnen ja tiedän todella helmi-miehiäkin. Ap

Mukava "kuulla" .

Vierailija
67/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M_39 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kitarisat?

Miehet, kertokaa miksi jotkut miehet oikeasti on kauheita. Jotkut naisetkin kyllä, myönnän! Mutta minulla muutama tosi kauhea kokemus ja silti haluan yhä jutella miehille. Ap

Osa miehistä on julmia, koska he eivät osaa tunnistaa ja käsitellä tunteitaan, vaan toimivat miten sattuu. Empatiataidot voivat olla myös heikot.

Overrated acccojen soopaa ..

Sinc

Miehet on luotu tekemään, eikä märehtimään. Ostakaa munat.

Hyvin sanottu tuo "luotu tekemään". Aina sydäntä lämmittää kun joku puhuu luomisesta:) . Ap

Todellakin on:)! Mutta nyt Suomessa ei edes ala-asteen uskontotunnin kirjassa enää puhuta luomisesta mitään. Ystäväni joka opiskelee papiksi ei saanut kirkossa edes saarnata aiheesta luominen ja evoluutio, siis kirkossa. Mikä muu tahansa aihe kuulemma kävi. Evoluutioon on ikäänkuin pakko uskoa tai sitä ei saa kyseenalaistaa-kirkossakaan. Tosi hurjaa. Ja sitten ihmetellään kun lapsilla on viidakon laki käytössä. Ap

Kaikkihan meidät on luotu.

Vierailija
68/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja hei jos täällä on lapsia niin kiltit piltit, haluan sanoa että juuri sinä olet todella arvokas ja tärkeä ja ainutlaatuinen ihminen. Tää palsta ei tosin ole sinua varten:) Ap

Validi pointti.

Vierailija
69/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko katkeroitunut miesten suhteen? Ilmeisesti et

En ole. Vaikka huonoja kokemuksia on liikaa:(. Silti pidän edelleen miehistä ja tunnen ja tiedän todella helmi-miehiäkin. Ap

Mukava "kuulla" .

Onko teillä ollut ikinä yliluonnollisia kokemuksia? Ap

Vierailija
70/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin huvikseen kertoa yhden: työpaikallani monen kilon metallikone(ruoan pakkaamiseen tarkoitettu) pomppasi ilmaan ja tipahti ylösalaisin lattialle: kukaan ei ollut sen lähellä eikä mikään osunut siihen.  Työkaverini jonka kanssa olimme vuorossa, oli sekaantunut new ageen ja sanoin että tämä oli varoitus sinulle, älä pelleile noilla asioilla. Sama heebo joka perusti new agen perusti s-palvonnan. Harva tietää tätä. Ap

Vierailija
71/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
72/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On heräsin samaan aikaan ahdistuneena, kun paras kaveri oli kuollut. M38

Entä sinulla aito ja alkuperäinen:)

Vierailija
73/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin huvikseen kertoa yhden: työpaikallani monen kilon metallikone(ruoan pakkaamiseen tarkoitettu) pomppasi ilmaan ja tipahti ylösalaisin lattialle: kukaan ei ollut sen lähellä eikä mikään osunut siihen.  Työkaverini jonka kanssa olimme vuorossa, oli sekaantunut new ageen ja sanoin että tämä oli varoitus sinulle, älä pelleile noilla asioilla. Sama heebo joka perusti new agen perusti s-palvonnan. Harva tietää tätä. Ap

Joo oon kuullu tosta. Se oli se mr crowley mistä rokkarit laulaa-ei nyt tule nimeä mieleen kuka se oli joka lauloi tosta. Aika hurja tapaus toi masiinan lento.

Vierailija
74/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi!!!! Otan osaa, kauheaa! Mitä tapahtui? Ap

Vierailija
75/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla tosi surkea tilanne mutta joskus se tästä vielä valkenee! Ap

Vierailija
76/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
77/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos on aikaa jo kauan. Salaman iskuun kuoli töissä ollessaan.

Vierailija
78/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä hätänä, tuo narsu exäkö se vaivaa?

M38

Vierailija
79/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tapahtui kun mummoni(jonka adoptoin omaksi mummokseni, on aviomieheni mummo, tai siis oli... Kun hän sai aivoinfarktin, en tiennyt mutta valvoin koko yön ahdistuneena, ja rukoilin vain, en tiennyt minkä puolesta. Ja toisenkin yön. Vasta kolmantena päivänä soittivat omaisille sairaalasta että mummo oli siellä. Törkeää. Eivät antaneet nestettä eivätkä ruokaa, näännyttivät nälkään. Aloin itse antaa nestettä kun tajusin mitä olivat tekemässä. Mummo kuoli silti muutaman päivän päästä. Ap

Vierailija
80/116 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä hätänä, tuo narsu exäkö se vaivaa?

M38

Nykyinen aviomieheni ei luovo hometavarasta eikä homekodista, joten jouduin muuttamaan pois. Minulla on verestä ihan löydetty homeallergia, mutta mies ei välitä lääkärin todistuksistakaan eikä verikokeen tuloksesta. Oireilen tosi pahasti homeesta, silmät, hengitys, saan ihottumaa, ym. Ap