Suosittele! Deodoranttia Miehelleni mistä minä en saa päänsärkyä :/
Mieheni haluaisi miesten deodorantin ja muita tuotteita käyttää kotona, mutta ongelmana on minä, joka saan päänsäryn niistä hajuista!
Kommentit (15)
Roll-on dödöt yleensä parempia, kun se haju ei lentele ympäri kylppäriä
Miksi deodorantin pitää haista jollekin? Tunnen muutamankin miehen joka käyttää Nivean tuoksutonta Roĺl-onia.
Mineraalikivideodorantti. Eivät tuoksu millekään eivätkä aiheuta yliherkkyyttä. Toimivat, koska ovat alumiiniyhdistettä ja alumiinihan on se tehokkain hikoilunestäjä.
Mineraalikividödöä luontaistuotekaupasta, maksaa 10e, kestää vuoden pari. Ei haise miehiseltä, eikä oikeastaan miltään muultakaan, maistuu pahalta, mutta ei se normidödökään mitään nannaa ole.
Sain aloittajan karmeasta kirjallisesta oksennuksesta päänsäryn.
Jos saat miehestäsi päänsäryn, niin ei siihen ehkä deodorantti auta.
Olen yliherkkä monelle tuoksulle, mutta ainakaan Kouros ei ärsytä minua eikä kutita nenässä eikä laukaise migreeniä.
Tuoksuton.
Ei ihme että päätäsi särkee jos olet hiukankin hajuste yliherkkä, miesten deodorandeissa on voimaikkaita hajusteita, etenkin marketti deodorandeissa.
Sen hajusteen tehtävä on vain peittää se hienhaju, jos deodorantti petää, mitään muuta merkitystä sillä ei ole.
Hajuton tai erittäin mieto tuoksuinen toimii yhtä tehokkaasti kuin hajustettu.
Erisan.
Kaikki erisanin tuotteet ovat hajustamattomia.
Vierailija kirjoitti:
Mineraalikivideodorantti. Eivät tuoksu millekään eivätkä aiheuta yliherkkyyttä. Toimivat, koska ovat alumiiniyhdistettä ja alumiinihan on se tehokkain hikoilunestäjä.
Ohis, mutta minä käytin pitkään mineraalideodorantteja, kunnes aloin saamaan niistä ihoärsytystä (kutina ja punoitus). Eli voivat ne ainakin ärsyttää ihoa, vaikka eivät yliherkkyyttä aiheuttaisikaan.
Joissain hajustetuissa tuotteissa tosiaan on jokin komponentti, joka aiheuttaa päänsärkyä hajusteyliherkille. Vaikea sanoa, mikä olisi juuri sinun nenällesi sopiva, tuoksullinen deodorantti, jota miehesi voisi käyttää. Stickit ja roll-onit tosiaan parempia, kun haju ei leviä joka paikkaan. Itselle ainakin nuo suikutettavat axet sun muuta ovat niitä pahimpia päänsäryn laukaisijoita.
Mistä me tiedetään mistä hajusta sä saat päänsäryn? 😅
Mun mies käyttää kiltisti nivean ''naisten'' (missä se lukee??) Pearl & Beauty Spraytä tehokas hien estäjä mutta mieto tuoksu.
eroa?