Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te voitte käyttää android puhelimia?

Vierailija
20.11.2020 |

Ne ovat hitaita ja lagisia. Käyttöjärjestelmä on sekava. Androidi ei saa päivityksiä, pitää joka vuosi ostaa uusi puhelin. Apple sentään tekee laatua ja puhelin kestää vuosia. Ja on tietoturvallinen! Ja se käyttis on vaan parasta. Ovat hintansa väärti, kyllä.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä sekoilet!

Vierailija
2/37 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä sä vaan sitä sun mätää omenaas ja shadap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appleen ei saa sellaisia sovelluksia joita käytän säännöllisesti ja se ei ole yhtään pakkasenkestävä (itselleni tärkeä ominaisuus käyttää kännykkää ulkona talvellakin)

Vierailija
4/37 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Android=kiinalaisten vakoiluväline

Vierailija
5/37 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iphone toki on parempi joka tavalla, mutta useimmat saa iphonen työn puolesta. Olisiko iphone hyvä verrattuna androideihin, jos siitä pitäisi maksa itse? Ehkä, itse ainakin haluaisin hyvän puhelin joka kestää 10 vuotta kuin jonkun kapulan joka hajoaa parin vuoden päästä.

Vierailija
6/37 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 🍏 töissä.

En ostaisi heidän ylihintaisia laitteita. 50% siitä tonnin puhelimesta menee markkinointiin ja brändin imagoon, ei tuotekehittelyyn.

Vierailija
7/37 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan applen laitteet selkeästi laadukkaampia kuin muoviset androidkapulat. Mutta suomalaisilla ei vaan ole varaa iphoneen, niin pakko kai meidän on ostaa näitä halpisluureja.

Vierailija
8/37 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apple tulee "innovaatioissaan" vuoden jäljessä Android-puhelimia, rauta on suorastaan huvittavan ja naurettavan välimaastossa.

Vierailija
9/37 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan puhelimen käteen ja käytän. Oliko muita kysymyksiä?

Vierailija
10/37 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi paras puhelin, OnePlus? Siinä on se jokin eri käyttöjärjestelmä kuin muissa.

Vierailija
11/37 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apple tulee "innovaatioissaan" vuoden jäljessä Android-puhelimia, rauta on suorastaan huvittavan ja naurettavan välimaastossa.

Mitä sinä sekoilet? Maniat päällä? Android tökkii käytettäessä pahasti. Iphone toimii aina sulavasti ja selkeästi. Ei lagaa, vaikka olisi useampi appi samaan aikaan käynnissä.

Vierailija
12/37 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oma Android ja työluuri on iPhone. Työkone on MacBook, sitä rakastan.

Mutta Android on enemmän mieleeni, jotenkin moni käyttöystävällisyyteen liittyvä juttu iPhonessa ärsyttää sikana.

Minun kokemuksen mukaan Android ei ole sekava tai hidas, mutta jotkut halvimmat aika kökköjä.

Vierailija
13/37 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Android=kiinalaisten vakoiluväline

Vai kiinalaisten?

Minun tyttäreni uudessa puhelimessa on 4 kameraa: kiinalaisten, CIA:n, KGP:n ja tavallinen.

Vierailija
14/37 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Appleen ei saa sellaisia sovelluksia joita käytän säännöllisesti ja se ei ole yhtään pakkasenkestävä (itselleni tärkeä ominaisuus käyttää kännykkää ulkona talvellakin)

Mutta minulla onkin pakkasen kestävä sovellus Applessani: Pegasus

Vierailija
15/37 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä sekoilet? Maniat päällä? Android tökkii käytettäessä pahasti. Iphone toimii aina sulavasti ja selkeästi. Ei lagaa, vaikka olisi useampi appi samaan aikaan käynnissä.

Ei mulla ainakaan android töki. Riippuu ihan tuosta puhelimen tehoista miten nopeaan pyörittää.

Vierailija
16/37 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin vahvasti väittää, että mun Oneplus 8 Pro kepittää sinun lelusi jokaisella osa-alueella.

Vierailija
17/37 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä olisi paras puhelin, OnePlus? Siinä on se jokin eri käyttöjärjestelmä kuin muissa.

Android on siinäkin.

Vierailija
18/37 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vanha Nokia 1100. Toimii hyvin, mahtuu taskuun, lataan 2 kertaa viikossa.

Vierailija
19/37 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iphone on hinttipuhelin.

M31

Vierailija
20/37 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi Apple korjaa tämänkin puutteen ja hidastaa puhelimia ihan tietoisesti ja tahallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi