Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpaan syyskuussa Rhodokselle vai Kyprokselle?

Vierailija
23.03.2014 |

Kaksi aikuista ja yksi eskarilainen, joka haluaa uida ja uida ja uida, altaassa, meri saisi olla lähellä ja ihana hiekkaranta.

Vaihtoehdot joita on pähkäilty on Protaras tai Ixia, kumpaa suosittelisitte vai mikä olisi kiva?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mennään toukokuussa Rhodokselle (kaupunkiin). Ja pohditaan nyt matkaa syksylle. Kypros kävi mielessä, mutta taidamme ottaa toisen reissun Rhodokselle.

Vierailija
2/12 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyproksella ollaan oltu syyskussa. Ihanan lämmintä ja upea kirkas meri. Oltiin Agia Napassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt vain Rhodoksella, joten suosittelen Kyprosta!

Vierailija
4/12 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Rhodosta, koska olen hulluna Kreikkaan. Kypros voisi olla mielenkiintoinen, mutta en tiedä ketään, jolla olisi siitä jotain positiivista sanottavaa. Miksi muuten juuri Rhodos, jos nyt saa kysyä. Miksi et mene Kreetalle?

Vierailija
5/12 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme aikanaan eskarilaisen kanssa Rhodoksella lokakuussa ja ilma oli todella lämmin ja kaunis ja paikka kiva. Kreeta on meillekin rakkain paikka Kreikassa, mutta myös Rhodosta suosittelen.

Vierailija
6/12 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rhodos kiinnostaa koska olen käynyt sielä 25v sitten, kiinnostaisi nähdä miten on muuttunut ja kaupunki olisi kiva olla suht lähellä.

Kypros, koska epäilemme että ilmat ehkä olisivat varmemmin aurinkoiset syyskuussa, ilmeisesti Protaras/Ayia Napa kuitenkin on ihan turistialuetta, Pafoksen hiekkarannat taas on aika kaukana kaupungista, sielä olen käynyt myös yli 20v sitten. 

Kreetaakin mietittiin, sieläkin on joskus käyty, kiva paikka mutta joku pitää valita:)

Vierailija
7/12 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan

Vierailija
8/12 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi Rhodokselle lapsen kanssa. Se on hirveä biletyssaari teineille ja teinimielisille.

Vierailija
9/12 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan noista vaan joku pienempi Kreikan saari. Kefalonia, Zakinthos, Santorini. Tai mantereen puolella vaikka Parga. Isommista saarista Korfu.

Vierailija
10/12 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas menisin mieluummin Rodokselle lapsen kanssa kuin Kyprokselle. Missään en oo nähnyt niin paljon kännisiä/ huumehöyryisiä/ilokaasua vetäneitä teinejä kuin Agia Napassa.

Vierailija
11/12 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan vielä

Vierailija
12/12 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 18:10"]

Mä taas menisin mieluummin Rodokselle lapsen kanssa kuin Kyprokselle. Missään en oo nähnyt niin paljon kännisiä/ huumehöyryisiä/ilokaasua vetäneitä teinejä kuin Agia Napassa.

[/quote]

Syyskuussa alkaa bilekausi olla jo ohi. Muutama vuosi sitten syyskuussa oli ainankin Agia Napassa ihan rauhallista. Tosin oltiin joka ilta jo ennen klo 22 hotellilla ja yökerhoissa ei käyty. Lapsiperheitä oli paljon.

Kyproksella tosiaan varmin auriko ja lämpö syyskuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä