Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (74)

Päivitystä

Kohta kolmisen viikkoa takana läheisyyttä ilman että sen tarkoitus olisi johtaa seksiin. En ole kosketellut persettä tai rintoja. Halailua ja vierekkäin oloa, ihan jees. Kaikki varmaan arvaa et seksiä ei tietenkään ole ollut. Mennään nyt tälläviisiin sinne vuodenvaihteeseen asti, jos mitään oleellista ei tapahdu siihen mennessä ni sitten täytyy varmaan lähteä molempien eri suuntiin.

• ylös 10
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
488

Vierailija kirjoitti:
Vierailija
Miksi te miehet, joille seksi on tärkeää ja joilla on korkea libido, sitten valitsette sellaisen naisen puolisoksi, joka ei niin hirveästi pidä seksistä? Sitten valitetaan kun vaimo ei anna.

Siksi, että seksihalut korreloivat vahvasti tiettyjen ominaisuuksien kanssa, kuten tietynlaisen holtittomuuden ja riskihakuisen elämän kanssa, joita monet miehet pitävät kielteisinä. Iso ryhmä miehiä, jotka eivät voi saada halukkaampia naisia ovat ujot. Halukkaat ovat usein rempseämpiä ja sosiaalisesti rohkeampia ja valitsevat kaltaisiaan miehiä eivätkä viehäty ujoista.
Ne harvat halukkaat naiset, jotka poikkevat tuosta kuviosta, pariutuvat nopeasti korkeatasoisten miesten kanssa eikä niitä riitä kaikille miehille. Käytännössä siis miehen pitää valita kompromissi, ja pitkässä suhteessa se haluttomampi mutta luonteeltaan sopivampi toimii yleensä paremmin.
Sekin vaikuttaa, että miesten halukkuus on keskimäärin selvästi naisten vastaavaa voimakkaampaa. Kaikille ei riitä tarpeeksi haluavaa naista.
Nuo valintakriteerit eivät ole sukupuoliero, vaan ennemmin luonne-ero. On myös miehiä, jotka valitsevat kerta toisensa jälkeen munallaan epämääräisiä ongelmanaisia, jotka loistavat sängyssä sen aikaa kun suhde kestää, ja naisia, jotka valitsevat järjellä. Ero on se, että järjellä valitseva nainen usein menettää seksihalunsa, kun mies ei vain kiihota, mutta sellaisella miehellä halut pysyvät, vaikka nainen ei olekaan siinä mielessä unelma.

en ymmärtäynt muna/järki taktiikkaa mutta voisko kysyä että valitsitteko te hyvä puolison saaneet vaimoonne hyvä seksin perusteella vai sen että ajattelitte asioista kuin asioista lähes samanlailla: rahaasioista tulevasta kasvatuksesta,

Vierailija

Kuinka voi olla ihmisiä, jotka sanovat rakastavansa, mutta eivät halua seksiä? Minusta on mahdoton ajatus, että en tahtoisi ruumistani rakkaani kanssa jakaa. Joo, kyllähän väsymys ja neljä pientä lasta vievät välillä sen yllätyksellisyyden ja vaihtelevuuden seksistä, mutta edes sitä perusseksiä on kyllä harrastettava. Ei tässä pää muuten kestä. Jos on miehen työmatkojen vuoksi esim. 4-5 päivää ilman seksi, miehen kosketus tuntuu jo ihan vieraalta, kun siihen vihdoin on taas mahdollisuus. Kuinka vieraalta koko mies tuntuisikaan, jos seksiä olisi vain kerran kuussa? Ajatus aiheuttaa jo ahdistusta.

N32v

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi te miehet, joille seksi on tärkeää ja joilla on korkea libido, sitten valitsette sellaisen naisen puolisoksi, joka ei niin hirveästi pidä seksistä? Sitten valitetaan kun vaimo ei anna... Tapailuvaiheessahan se jo yleensä tulee selväksi kohtaako se halujen määrä. Jos nainen on kaunis ja mukava ja tykkää ja nauttii seksistä paljon, niin miehet tuppaavat säikähtämään ja katoamaan siinä kohtaa tapailua kun seksi tulee mukaan kuvioihin, ja jos mies ei täysin feidaa, niin sitten on kuunneltava se sama virsi kuinka "en ansaitse sua".
N35

Siksi että monet naiset jaksavat näytellä halukasta kunnes sormus, talo ja lapset on saatu.

• ylös 14
  • alas 1
Läheisyyden kaipuu

Tutun oloista tarinaa ketjussa. Itse olen melkeen 40v mies ja olemme olleet vaimoni kanssa naimisissa yli 10 vuotta. Alussa oli pitkään läheisyyttä ja vaimoni halusi seksiä jatkuvasti. Nyt tilanne on pikkuhiljaa muuttunut ja seksiä harvemmin ja harvemmin
...Ei edes joka kuukausi. Vaimoa ei halua edes istua iltaisin samalla sohvalla eikä muutenkaan vastaa halauksiin. Kaksi alle 5v lasta täyttää kuulemma läheisyys kiintiön. Ja muun ajan viettää ennemmin hevosten kanssa. Vaimo tietysti on lasten kanssa paljon kun on hoitovapaalla, mutta teen kyllä osani eli hoidan lähes aina ruokakauppa käynnit, tiskit ja pyykkihuollon. Ja lasten kanssa myös olen enkä ole vaimoa ikään estänyt mihinkään lähtemään jättäen lapset minun hoidettavaksi. Nyt vain alkaa olla mitta täynnä tätä läheisyyden puutetta...Pitääkö vain odotella, että josko tilanne tästä muuttuisi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tutun oloista tarinaa ketjussa. Itse olen melkeen 40v mies ja olemme olleet vaimoni kanssa naimisissa yli 10 vuotta. Alussa oli pitkään läheisyyttä ja vaimoni halusi seksiä jatkuvasti. Nyt tilanne on pikkuhiljaa muuttunut ja seksiä harvemmin ja harvemmin
...Ei edes joka kuukausi. Vaimoa ei halua edes istua iltaisin samalla sohvalla eikä muutenkaan vastaa halauksiin. Kaksi alle 5v lasta täyttää kuulemma läheisyys kiintiön. Ja muun ajan viettää ennemmin hevosten kanssa. Vaimo tietysti on lasten kanssa paljon kun on hoitovapaalla, mutta teen kyllä osani eli hoidan lähes aina ruokakauppa käynnit, tiskit ja pyykkihuollon. Ja lasten kanssa myös olen enkä ole vaimoa ikään estänyt mihinkään lähtemään jättäen lapset minun hoidettavaksi. Nyt vain alkaa olla mitta täynnä tätä läheisyyden puutetta...Pitääkö vain odotella, että josko tilanne tästä muuttuisi?

Miehet antavat yleensä mielellään vaimon jäädä hoitamaan kotia ja lapsia. Itse jatkavat työelämässä, tienaavat ja elävät kuin ennenkin.

Juuri tähän ei sitten yleensä valmistauduta. Vaimo alkaa pitää pitää sitä kotia omana reviirinään missä mies on tungettelija. Tai enemmän ehkä jonkinlainen kiireapulainen, joka ei kuitenkaan osaa hoitaa töitä kunnolla. Miestenkin kannattasi jäädä pois työelämästä joksikin aikaa ja vuorostaan hoitaa kotia ja lapsia. Niin, mutta kun ei se vaimo suostu...

mrfinland

Sano niinku minä sanoin. Kun kaiken pohdinnan jälkeen mitään erityistä syytä ei löytynyt niin sanoin että minä tarvitsen seksiä ja jos minä en sitä kotona saa niin haen sen jostain muualta. Isoin asia tuon lauseen jälkeen voi olla että vaimo suuttuu hetkeksi mutta niinhän ne suuttuu aina. Hyvässä tapauksessa voit saada jatkossa enemmän.

Vierailija

Hauskaa. Aina sanotaan, että lapset ovat elämän suola? Sitten kaikki ongelmat kuitenkin alkaa, kun lapset on hankittu.

Vierailija

mrfinland kirjoitti:
Sano niinku minä sanoin. Kun kaiken pohdinnan jälkeen mitään erityistä syytä ei löytynyt niin sanoin että minä tarvitsen seksiä ja jos minä en sitä kotona saa niin haen sen jostain muualta. Isoin asia tuon lauseen jälkeen voi olla että vaimo suuttuu hetkeksi mutta niinhän ne suuttuu aina. Hyvässä tapauksessa voit saada jatkossa enemmän.

Kiristäminen ja uhkailu ovat aina hyvä keino saada kunnon parisuhde. Ei kun tarkoitan avioero. Tuossa miehen tärkeysjärjestys elämässä tulee ainakin selväksi. Seksi on tärkein ja vaimon henkinen hyvinvointi ja parisuhde ovat täysin merkityksettömiä. Mutta niin... kyllähän vaimo tietää jo ilman uhkailuakin, milllaisen luuserin kanssa on yhteen päätynyt. Siksihän se seksi ei kiinnosta. Miksi kiinnostaisikaan, tuollaisen miehenkuvatuksen kanssa.

• ylös 1
  • alas 11
Vierailija

En pysty kuvittelemaan kuin jossain määrin tuota. Itsellä kun on päinvastainen ongelma.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten kohtelet vaimoasi arjessa,miten paljon arvostat perhettäsi ja miten paljon osallistut kotitöihin?Näillä asioilla on yllättävä yhteys tuohon seksielämään.

Toi on niiin paskapuhetta. Nainen ei todellakaan arvosta kotitöihin osallistuvaa vässykkää vaan alitajuisesti toivoo että mies olisi se alfa joka tuo ruoan pöytään eli on hyvässä työssä ja painaa pitkää päivää. Ja lopuksi ottaa naisensa rajusti eikä kysele.

Voihan olla että joku laiska ämmä joka ei jaksa tehdä kotitöitä on tyytyväinen kun voi siirtää ne miehelleen, mutta ei imuroimalla pillua saa, ei kotona eikä vieraissa. Ja tämä on fakta.

T. 40 v. mies

• ylös 11
  • alas 3
Vierailija

Läheisyyden kaipuu kirjoitti:

Ei se muutu. Been there, done that. Jos et halua olla loppuikääsi ilman seksiä ja läheisyyttää niin hanki sitä jostain muualta tai eroa.

T.  Mies 47 v. ja uusi nainen 28 v.

Sivut